رفتن به مطلب

چرا مردان ريش ميگذارند ؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

beard.jpg

 

1 - برخي مردان عادت دارند كه ريش بگذارند.

2 - برخي مردان تنها از سر كنجاوي كه با ريش چهره شان چه تغييري ميكند و يا آيا مدل خاصي از ريش به آنها مي آيد و يا نه اقدام به گذاشتن ريش ميكنند.

 

3 - تعدادي از مردان بخاطر آنكه پس از اصلاح صورتشان جوش ميزند و پوست صورتشان به اصلاح مداوم حساس ميباشد ترجيح ميدهند ريش بگذارند.

 

4 - برخي از مردان نيز به لحاظ كمبود وقت و آنكه لازم نباشد هر روز صورت خود را اصلاح كنند اقدام به اين كار ميكنند. اما اين عده بايد توجه داشته باشند كه مرتب نگه داشتن ريش بلند نيز كار آساني نيست.

 

5 - نياز به تغيير. مردان نسبت به زنان گزينه هاي كمتري براي تغيير ظاهر خود در اختيار دارند. زنان با آرايش و يا مدل هاي موي متنوع و جذاب و زيور آلات، خود را به هر شكلي ميتوانند در بياورند اما مردان خير.

 

6 - عقايد و باورهاي مذهبي، فرهنگي و سنتي.

 

7 - برخي مردان تصور ميكنند زنان ريش صورت را جذاب قلمداد ميكنند. به ويژه ته ريش را اما حقيقت امر آنست كه اكثر زنان از موي صورت مردان بيزار ميباشند.

 

8 - پوشاندن لكه ها و اثر زخمهاي صورت.

 

 

چگونه ريش خود را بلند كنيد

1-نخست ميبايستي به مدت حداقل 4 هفته ريش خود را به حال خود بگذاريد تا كاملا بلند شود. در طي اين مدت شما وسوسه خواهيد شد كه به ريش خود فرم دهيد اما دست نگهداريد چون معمولا زود مدل دادن به ريش نتيجه خوبي در بر نخواهد داشت.

 

2- مدل و طرح دلخواه خود را برگزينيد و آن را روي صورت خود با دقت پياده سازي كنيد.

 

3-حداقل هفته اي يك مرتبه ريش خود را مرتب كرده و اضافات آن را كوتاه كنيد.

 

 

گزينه هاي شما:

 

1- سبيل: آسانترين و كم درسر ترين گزينه هاست. چون هم بلند

كـردن آن آسـان اسـت و هـم بـه حـداقل نگهداري و مرتب كردن نياز

دارد. اما شما را مسن تر جلوه ميدهد.

 

2- خط ريش بلند: اين يكي از گزينه هاي محبوب و رو به گسترش

ميباشد.

 

3- ته ريش: ته ريش شايد بـظـاهر جذاب بنظر آيد اما جلوه زيبايي

نداشته و شما را به نامرتب بودن متهم ميكند.

 

4- ريش پروفسوري(بزي): ريش بزي امروزه بسيار مد گرديده است. اما معمولا نگهداري و مرتب نگه داشتن آن كار دشواري است. ريش بزي ميتواند با سبيل و يا بدون سبيل باشد.

 

5- ريش كامل: اين نوع ريش براي مرداني كه از موي صورتشان پر پشت ميباشد مناسب است. اما اين مدل معمولا سن شما را افزايش داده و شما را پر ابهت تر و يا ترسناك تر ميسازد.

 

حتما هنگام انتخاب مدل و طرح ريش و سبيل خود فرم صورت خود را نيز مد نظر قرار دهيد:

 

1- صورت باريك و كشيده: ما نيازي نداريد تا به طول صورت خود اضافه كنيد بنابراين ريش بلند نگذاريد همچنين از ريش بزي نيز اجتناب ورزيد. بهترين گزينه براي شما خط ريش بلند است تا لاغري دو طرف صورت شما را بپوشاند. اگر خواستيد ريش كامل بگذاريد موي ريش قسمت چانه را كاملا كوتاه كرده و قسمت كناره ها را بلند و پر پشت بگذاريد.

 

2- صورت گرد: هدف شما افزودن به طول صورت تان است. بنابراين ريش بزي مناسب شماست. از گذاشتن خط ريش بلند و سبيل باريك خودداري كنيد چون صورت شما را گردتر ميسازند.

 

3- چانه كوچك: بهترين گزينه نيز براي شما ريش بزي ست. ريش كامل نيز كار ساز خواهد بود اما سبيل تك هرگز.

 

4- سر بي مو: از گذاشتن ريش كامل و خط ريش بلند جدا خودداري كنيد.بهترين گزينه شما ريش بزي كوتاه ميباشد

 

 

 

810.JPG

 

812_1.JPG

  • Like 14
  • پاسخ 58
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
میگن نون توشه !!

 

از ریش؟؟؟

جلل الخالق! 245.gif

یعنی باید ریشو خورد؟؟ 245.gif

  • Like 2
ارسال شده در

سلام

مرسی، جالب بود.:icon_gol:

 

به نظر من ریش به هر صورتی نمیاد

اما واقعاً چهره را مردانه تر می کند

من دوست دارم که مرد ریش داشته باشد، اما کم زیاد نه! و البته مرتب. TAEL_SmileyCenter_Russian%20%28146%29.gif

  • Like 3
ارسال شده در
چقد همشون زشتن

خدا زیادشون کنه

 

160.gif

  • Like 2
ارسال شده در
از ریش؟؟؟

جلل الخالق! 245.gif

یعنی باید ریشو خورد؟؟ 245.gif

.

.

..

.

.تازه قدیما هرکه می خواست تیراهن بگیره هم میزاشت نشنیدی ؟؟؟

  • Like 3
ارسال شده در
سلام

مرسی، جالب بود.:icon_gol:

 

به نظر من ریش به هر صورتی نمیاد

اما واقعاً چهره را مردانه تر می کند

من دوست دارم که مرد ریش داشته باشد، اما کم زیاد نه! و البته مرتب. TAEL_SmileyCenter_Russian%20%28146%29.gif

 

ریش یه مواقعی خوبه یه مواقعی بد ...به نظرم مناسبتیه! 14k8gag.gif

  • Like 3
ارسال شده در
.

.

..

.

.تازه قدیما هرکه می خواست تیراهن بگیره هم میزاشت نشنیدی ؟؟؟

 

چه جلب! 183.gif

امان از دست این قدیمیا 183.gif

ارسال شده در
ریش یه مواقعی خوبه یه مواقعی بد ...به نظرم مناسبتیه! 14k8gag.gif

مناسبتی؟

یعنی چی؟

  • Like 1
ارسال شده در

مناسبتی؟

یعنی چی؟

 

مثلا شهادتی،فوته قومو خیشی و در مواقع مثلا جشنو سروری چیزی واسه تغییر چهره!

یا مثلا خیلی وخته کسیو ندیدی باهاش قرار ملاقات میزاری ریش بزاری واسه تنوع!126fs2276621.gif

ولی همیشگیش خیلی جالب نیس ugly004.gif

  • Like 1
ارسال شده در
مثلا شهادتی،فوته قومو خیشی و در مواقع مثلا جشنو سروری چیزی واسه تغییر چهره!

یا مثلا خیلی وخته کسیو ندیدی باهاش قرار ملاقات میزاری ریش بزاری واسه تنوع!126fs2276621.gif

ولی همیشگیش خیلی جالب نیس ugly004.gif

جالبه!

اما برای من زیبایی مهمتره

TAEL_SmileyCenter_Russian%20%28175%29.gif

  • Like 1
ارسال شده در

جالبه!

اما برای من زیبایی مهمتره

TAEL_SmileyCenter_Russian%20%28175%29.gif

 

خب منم منظورم ریشه زیباس دیگه! eghfal.gif

  • Like 1
ارسال شده در

البته ریش گذاشتن در ایران نماد قدرت بوده ...

 

با نگاهی اجمالی به سنگ نبشته های تخت جمشید و حتیاسطوره های ایران کهن در شاهنامه ی فردوسی ...

 

پادشاهان و فرمانروایان ایران کهن تماما ریش را نماد قدرت میدانستند ...

 

این موضوع اصلا به دین و ... ربط ندارد.

 

متاسفانه در کشور ما این موضوع به بحثی سیاسی تبدیل شده ولی اصالتا موضوعی باستانیست ...

 

من با ریش کاملا موافقم

  • Like 2
ارسال شده در
البته ریش گذاشتن در ایران نماد قدرت بوده ...

 

با نگاهی اجمالی به سنگ نبشته های تخت جمشید و حتیاسطوره های ایران کهن در شاهنامه ی فردوسی ...

 

پادشاهان و فرمانروایان ایران کهن تماما ریش را نماد قدرت میدانستند ...

 

این موضوع اصلا به دین و ... ربط ندارد.

 

متاسفانه در کشور ما این موضوع به بحثی سیاسی تبدیل شده ولی اصالتا موضوعی باستانیست ...

 

من با ریش کاملا موافقم

 

پس چرا آواتورت ریشو نیس؟! 6.gif

ارسال شده در
پس چرا آواتورت ریشو نیس؟! 6.gif

 

چه ربطی داره؟

 

من از ریش خوشم میاد ولی دلیل نمیشه از ریشو ها خوشم بیاد

ارسال شده در

مشغول باشید

بحثتون جالبه!!!

جای دکتر سجاد خالی

  • Like 1
ارسال شده در
چه ربطی داره؟

 

من از ریش خوشم میاد ولی دلیل نمیشه از ریشو ها خوشم بیاد

 

89.gif

 

مشغول باشید

بحثتون جالبه!!!

جای دکتر سجاد خالی

 

ممنون بابته راهنمایی ارزندتون! shake2.gif

  • Like 1
ارسال شده در

قابل نداشت

ولی

نکته جالبتون این بود که دوتا بی ریش دارن در مورد ریش نظرات فیلسوفانه میدن

دکتر سجاد کجایی ببینی من از دست این خلایق حتی نمیتونم اشنو بکشم!!!

دکتر فریناز بیا به دادم برس!

ممنون بابته راهنمایی ارزندتون! shake2.gif

  • Like 2
ارسال شده در
نکته جالبتون این بود که دوتا بی ریش دارن در مورد ریش نظرات فیلسوفانه میدن

دکتر سجاد کجایی ببینی من از دست این خلایق حتی نمیتونم اشنو بکشم!!!

دکتر فریناز بیا به دادم برس!

 

آرزو به دل موندم تو یک بار درست نقل قول بگیری :4chsmu1:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...