Cinderella 9897 ارسال شده در 30 آبان، 2010 1 - برخي مردان عادت دارند كه ريش بگذارند. 2 - برخي مردان تنها از سر كنجاوي كه با ريش چهره شان چه تغييري ميكند و يا آيا مدل خاصي از ريش به آنها مي آيد و يا نه اقدام به گذاشتن ريش ميكنند. 3 - تعدادي از مردان بخاطر آنكه پس از اصلاح صورتشان جوش ميزند و پوست صورتشان به اصلاح مداوم حساس ميباشد ترجيح ميدهند ريش بگذارند. 4 - برخي از مردان نيز به لحاظ كمبود وقت و آنكه لازم نباشد هر روز صورت خود را اصلاح كنند اقدام به اين كار ميكنند. اما اين عده بايد توجه داشته باشند كه مرتب نگه داشتن ريش بلند نيز كار آساني نيست. 5 - نياز به تغيير. مردان نسبت به زنان گزينه هاي كمتري براي تغيير ظاهر خود در اختيار دارند. زنان با آرايش و يا مدل هاي موي متنوع و جذاب و زيور آلات، خود را به هر شكلي ميتوانند در بياورند اما مردان خير. 6 - عقايد و باورهاي مذهبي، فرهنگي و سنتي. 7 - برخي مردان تصور ميكنند زنان ريش صورت را جذاب قلمداد ميكنند. به ويژه ته ريش را اما حقيقت امر آنست كه اكثر زنان از موي صورت مردان بيزار ميباشند. 8 - پوشاندن لكه ها و اثر زخمهاي صورت. چگونه ريش خود را بلند كنيد 1-نخست ميبايستي به مدت حداقل 4 هفته ريش خود را به حال خود بگذاريد تا كاملا بلند شود. در طي اين مدت شما وسوسه خواهيد شد كه به ريش خود فرم دهيد اما دست نگهداريد چون معمولا زود مدل دادن به ريش نتيجه خوبي در بر نخواهد داشت. 2- مدل و طرح دلخواه خود را برگزينيد و آن را روي صورت خود با دقت پياده سازي كنيد. 3-حداقل هفته اي يك مرتبه ريش خود را مرتب كرده و اضافات آن را كوتاه كنيد. گزينه هاي شما: 1- سبيل: آسانترين و كم درسر ترين گزينه هاست. چون هم بلند كـردن آن آسـان اسـت و هـم بـه حـداقل نگهداري و مرتب كردن نياز دارد. اما شما را مسن تر جلوه ميدهد. 2- خط ريش بلند: اين يكي از گزينه هاي محبوب و رو به گسترش ميباشد. 3- ته ريش: ته ريش شايد بـظـاهر جذاب بنظر آيد اما جلوه زيبايي نداشته و شما را به نامرتب بودن متهم ميكند. 4- ريش پروفسوري(بزي): ريش بزي امروزه بسيار مد گرديده است. اما معمولا نگهداري و مرتب نگه داشتن آن كار دشواري است. ريش بزي ميتواند با سبيل و يا بدون سبيل باشد. 5- ريش كامل: اين نوع ريش براي مرداني كه از موي صورتشان پر پشت ميباشد مناسب است. اما اين مدل معمولا سن شما را افزايش داده و شما را پر ابهت تر و يا ترسناك تر ميسازد. حتما هنگام انتخاب مدل و طرح ريش و سبيل خود فرم صورت خود را نيز مد نظر قرار دهيد: 1- صورت باريك و كشيده: ما نيازي نداريد تا به طول صورت خود اضافه كنيد بنابراين ريش بلند نگذاريد همچنين از ريش بزي نيز اجتناب ورزيد. بهترين گزينه براي شما خط ريش بلند است تا لاغري دو طرف صورت شما را بپوشاند. اگر خواستيد ريش كامل بگذاريد موي ريش قسمت چانه را كاملا كوتاه كرده و قسمت كناره ها را بلند و پر پشت بگذاريد. 2- صورت گرد: هدف شما افزودن به طول صورت تان است. بنابراين ريش بزي مناسب شماست. از گذاشتن خط ريش بلند و سبيل باريك خودداري كنيد چون صورت شما را گردتر ميسازند. 3- چانه كوچك: بهترين گزينه نيز براي شما ريش بزي ست. ريش كامل نيز كار ساز خواهد بود اما سبيل تك هرگز. 4- سر بي مو: از گذاشتن ريش كامل و خط ريش بلند جدا خودداري كنيد.بهترين گزينه شما ريش بزي كوتاه ميباشد 14
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 میگن نون توشه !! از ریش؟؟؟ جلل الخالق! یعنی باید ریشو خورد؟؟ 2
.: Bahar :. 853 ارسال شده در 30 آبان، 2010 سلام مرسی، جالب بود. به نظر من ریش به هر صورتی نمیاد اما واقعاً چهره را مردانه تر می کند من دوست دارم که مرد ریش داشته باشد، اما کم زیاد نه! و البته مرتب. 3
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 30 آبان، 2010 از ریش؟؟؟ جلل الخالق! یعنی باید ریشو خورد؟؟ .. .. . .تازه قدیما هرکه می خواست تیراهن بگیره هم میزاشت نشنیدی ؟؟؟ 3
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 سلاممرسی، جالب بود. به نظر من ریش به هر صورتی نمیاد اما واقعاً چهره را مردانه تر می کند من دوست دارم که مرد ریش داشته باشد، اما کم زیاد نه! و البته مرتب. ریش یه مواقعی خوبه یه مواقعی بد ...به نظرم مناسبتیه! 3
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 .. .. . .تازه قدیما هرکه می خواست تیراهن بگیره هم میزاشت نشنیدی ؟؟؟ چه جلب! امان از دست این قدیمیا
.: Bahar :. 853 ارسال شده در 30 آبان، 2010 ریش یه مواقعی خوبه یه مواقعی بد ...به نظرم مناسبتیه! مناسبتی؟ یعنی چی؟ 1
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 مناسبتی؟ یعنی چی؟ مثلا شهادتی،فوته قومو خیشی و در مواقع مثلا جشنو سروری چیزی واسه تغییر چهره! یا مثلا خیلی وخته کسیو ندیدی باهاش قرار ملاقات میزاری ریش بزاری واسه تنوع! ولی همیشگیش خیلی جالب نیس 1
.: Bahar :. 853 ارسال شده در 30 آبان، 2010 مثلا شهادتی،فوته قومو خیشی و در مواقع مثلا جشنو سروری چیزی واسه تغییر چهره!یا مثلا خیلی وخته کسیو ندیدی باهاش قرار ملاقات میزاری ریش بزاری واسه تنوع! ولی همیشگیش خیلی جالب نیس جالبه! اما برای من زیبایی مهمتره 1
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 جالبه! اما برای من زیبایی مهمتره خب منم منظورم ریشه زیباس دیگه! 1
just work 12355 ارسال شده در 30 آبان، 2010 البته ریش گذاشتن در ایران نماد قدرت بوده ... با نگاهی اجمالی به سنگ نبشته های تخت جمشید و حتیاسطوره های ایران کهن در شاهنامه ی فردوسی ... پادشاهان و فرمانروایان ایران کهن تماما ریش را نماد قدرت میدانستند ... این موضوع اصلا به دین و ... ربط ندارد. متاسفانه در کشور ما این موضوع به بحثی سیاسی تبدیل شده ولی اصالتا موضوعی باستانیست ... من با ریش کاملا موافقم 2
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 البته ریش گذاشتن در ایران نماد قدرت بوده ... با نگاهی اجمالی به سنگ نبشته های تخت جمشید و حتیاسطوره های ایران کهن در شاهنامه ی فردوسی ... پادشاهان و فرمانروایان ایران کهن تماما ریش را نماد قدرت میدانستند ... این موضوع اصلا به دین و ... ربط ندارد. متاسفانه در کشور ما این موضوع به بحثی سیاسی تبدیل شده ولی اصالتا موضوعی باستانیست ... من با ریش کاملا موافقم پس چرا آواتورت ریشو نیس؟!
just work 12355 ارسال شده در 30 آبان، 2010 پس چرا آواتورت ریشو نیس؟! چه ربطی داره؟ من از ریش خوشم میاد ولی دلیل نمیشه از ریشو ها خوشم بیاد
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2010 چه ربطی داره؟ من از ریش خوشم میاد ولی دلیل نمیشه از ریشو ها خوشم بیاد مشغول باشیدبحثتون جالبه!!! جای دکتر سجاد خالی ممنون بابته راهنمایی ارزندتون! 1
eshagh_kh 466 ارسال شده در 30 آبان، 2010 قابل نداشت ولی نکته جالبتون این بود که دوتا بی ریش دارن در مورد ریش نظرات فیلسوفانه میدن دکتر سجاد کجایی ببینی من از دست این خلایق حتی نمیتونم اشنو بکشم!!! دکتر فریناز بیا به دادم برس! ممنون بابته راهنمایی ارزندتون! 2
FriendlyGhost 998 ارسال شده در 30 آبان، 2010 نکته جالبتون این بود که دوتا بی ریش دارن در مورد ریش نظرات فیلسوفانه میدندکتر سجاد کجایی ببینی من از دست این خلایق حتی نمیتونم اشنو بکشم!!! دکتر فریناز بیا به دادم برس! آرزو به دل موندم تو یک بار درست نقل قول بگیری :4chsmu1: 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری