just work 12355 ارسال شده در 30 آبان، 2010 وقتی جهان پهلوان تختی سرش را برای مدال گرفتن خم نکرد/عکس غلامرضا تختی روبروی شاه ایستاده. سران کشوری و لشکری و امرای ارتش هم دور تا دور ایستاده اند. تختی در مقابل دیدگاه شاه، بازوبند پهلوانی کشتی ایران را کسب کرده. او حالا باید سرش را خم کند تا شاه، مدال را دور گردنش بیاندازد. اما نمی کند! شاه هم به روی خودش نمی آورد و دست هایش را بالاتر می برد و مدال را تقدیم می کند به مردی که هیچ گاه، سر خم نکرد. 18
میلاد 24047 ارسال شده در 30 آبان، 2010 کاره بدی کرده خوب بی احترامی بوده...ایشششش بدم اومد ازش چه مغرور 1
Astraea 25354 ارسال شده در 30 آبان، 2010 کاره بدی کرده خوببی احترامی بوده...ایشششش بدم اومد ازش چه مغرور راست میگه!!!!!!کارش بد بوده!!!:w00:(یادش گرامی) باید از جهان پهلوان حسین رضازاده یاد بگیره که جلو آغا چه جور خم و راست میشه!!! 6
pasargadparisa 221 ارسال شده در 30 آبان، 2010 منم مثل جهان پهلوانم. روحیه والایی دارم. جلوی هیچکس سر خم نمیکنم. خو شبحالمممممممممممم 2
میلاد 24047 ارسال شده در 30 آبان، 2010 راست میگه!!!!!!کارش بد بوده!!!:w00:(یادش گرامی) باید از جهان پهلوان حسین رضازاده یاد بگیره که جلو آغا چه جور خم و راست میشه!!! اگه میخواست جلو شاه خم و راست نشه میتونست نره از اول برای گرفتن مدال رفتند؟ خوب حالا که رفته باید مثل انسان رفتار کنه 1
maryam_alien 9906 ارسال شده در 30 آبان، 2010 اگه میخواست جلو شاه خم و راست نشه میتونست نره از اولبرای گرفتن مدال رفتند؟ خوب حالا که رفته باید مثل انسان رفتار کنه عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه. بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست. بحث اینکه بت شکنی کرده. 1
سمندون 19440 ارسال شده در 30 آبان، 2010 عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست. بحث اینکه بت شکنی کرده. شاه بت بوده؟
میلاد 24047 ارسال شده در 30 آبان، 2010 عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست. بحث اینکه بت شکنی کرده. چه بتی رو شکسته؟ 1
Astraea 25354 ارسال شده در 30 آبان، 2010 اگه میخواست جلو شاه خم و راست نشه میتونست نره از اولبرای گرفتن مدال رفتند؟ خوب حالا که رفته باید مثل انسان رفتار کنه بیچاره شاه....:ws44:نمک خوردن و نمکدونو شکستن!!!!:w00: 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 30 آبان، 2010 چه بتی رو شکسته؟ بت شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران و...... خداییش اگر یکی آغا رو ضایع کنه تو خوشت نمیاد؟ اینم مثل آغا بود دیگه 4
سمندون 19440 ارسال شده در 30 آبان، 2010 بت شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران و......خداییش اگر یکی آغا رو ضایع کنه تو خوشت نمیاد؟ اینم مثل آغا بود دیگه کی گفته مثل اقا بوده؟
pasargadparisa 221 ارسال شده در 30 آبان، 2010 بیچاره شاه....:ws44:نمک خوردن و نمکدونو شکستن!!!!:w00: اون بحثش جداست. ما داریم در مورد روحیه ی این مرد صحبت میفرماییم
Astraea 25354 ارسال شده در 30 آبان، 2010 عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست. بحث اینکه بت شکنی کرده. حالت خوفه؟؟؟ بت شکنی چیه؟؟؟ حالا که دست آغا رو میبوسن و وقتی مدال میگیرن،جلوی دوربینای دنیا عکسشو نشون میدن چیه اونوقت؟؟؟
Astraea 25354 ارسال شده در 30 آبان، 2010 بت شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران و......خداییش اگر یکی آغا رو ضایع کنه تو خوشت نمیاد؟ اینم مثل آغا بود دیگه آغا کجا وشاهنشاه آریامهر کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! آخه طاغوتو ولایت الهی چه تناسبی دارن؟؟:w00: 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 30 آبان، 2010 کی گفته مثل اقا بوده؟ بوده.... حالت خوفه؟؟؟بت شکنی چیه؟؟؟ حالا که دست آغا رو میبوسن و وقتی مدال میگیرن،جلوی دوربینای دنیا عکسشو نشون میدن چیه اونوقت؟؟؟ مرسی.... خوبم تو چه طوری؟؟؟ پای شاه رو میبوسیدن...همونجور که الان میافتن به پای آغا از دید من شاه و شیخ یکی هستن.... دیکتاتور دیکتاتوره..میخواد کت شلوار تنش کنه یا عبا و عمامه بذاره... 4
sokut.n 1212 ارسال شده در 30 آبان، 2010 مهم نیست شاه رفت رو پنجه مدالو تقدیم کرد به روی خودشم نیاورد. خم میشد بهتر بود.
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری