رفتن به مطلب

وقتی جهان پهلوان تختی سرش را برای مدال گرفتن خم نکرد/عکس


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

وقتی جهان پهلوان تختی سرش را برای مدال گرفتن خم نکرد/عکس

 

 

 

147740_879.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

غلامرضا تختی روبروی شاه ایستاده.

 

سران کشوری و لشکری و امرای ارتش هم دور تا دور ایستاده اند.

 

تختی در مقابل دیدگاه شاه، بازوبند پهلوانی کشتی ایران را کسب کرده.

 

او حالا باید سرش را خم کند تا شاه، مدال را دور گردنش بیاندازد. اما نمی کند!

 

شاه هم به روی خودش نمی آورد و دست هایش را بالاتر می برد و مدال را تقدیم می کند به مردی که هیچ گاه، سر خم نکرد.

  • Like 18
  • پاسخ 50
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

ولي جلو همسرش زياد سر خم کرده بود... :icon_pf (34):

  • Like 2
ارسال شده در

کاره بدی کرده خوب

بی احترامی بوده...ایشششش بدم اومد ازش

چه مغرور

  • Like 1
ارسال شده در

روحش شاد...امروزیا یاد بگیرن......

  • Like 6
ارسال شده در
کاره بدی کرده خوب

بی احترامی بوده...ایشششش بدم اومد ازش

چه مغرور

راست میگه!!!!!!کارش بد بوده!!!:w00:(یادش گرامی:icon_gol:)

باید از جهان پهلوان حسین رضازاده یاد بگیره که جلو آغا چه جور خم و راست میشه!!!:w16:

  • Like 6
ارسال شده در

منم مثل جهان پهلوانم. روحیه والایی دارم.:w16:

جلوی هیچکس سر خم نمیکنم. خو شبحالمممممممممممم

  • Like 2
ارسال شده در
راست میگه!!!!!!کارش بد بوده!!!:w00:(یادش گرامی:icon_gol:)

باید از جهان پهلوان حسین رضازاده یاد بگیره که جلو آغا چه جور خم و راست میشه!!!:w16:

اگه میخواست جلو شاه خم و راست نشه میتونست نره از اول

برای گرفتن مدال رفتند؟:icon_redface:

 

خوب حالا که رفته باید مثل انسان رفتار کنه

  • Like 1
ارسال شده در
اگه میخواست جلو شاه خم و راست نشه میتونست نره از اول

برای گرفتن مدال رفتند؟:icon_redface:

 

خوب حالا که رفته باید مثل انسان رفتار کنه

عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.

بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست.

بحث اینکه بت شکنی کرده.

  • Like 1
ارسال شده در

دمش گرم !:ws43:

ارسال شده در
عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.

بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست.

بحث اینکه بت شکنی کرده.

شاه بت بوده؟:ws52:

ارسال شده در
شاه بت بوده؟:ws52:

آره....:w16:

ارسال شده در
عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.

بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست.

بحث اینکه بت شکنی کرده.

چه بتی رو شکسته؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
اگه میخواست جلو شاه خم و راست نشه میتونست نره از اول

برای گرفتن مدال رفتند؟:icon_redface:

 

خوب حالا که رفته باید مثل انسان رفتار کنه

 

بیچاره شاه....:ws44::ws44:نمک خوردن و نمکدونو شکستن!!!!:w00:

 

  • Like 3
ارسال شده در
چه بتی رو شکسته؟:ws52:

بت شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران و......

خداییش اگر یکی آغا رو ضایع کنه تو خوشت نمیاد؟

اینم مثل آغا بود دیگه :w16:

  • Like 4
ارسال شده در
بت شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران و......

خداییش اگر یکی آغا رو ضایع کنه تو خوشت نمیاد؟

اینم مثل آغا بود دیگه :w16:

کی گفته مثل اقا بوده؟:banel_smiley_4:

ارسال شده در
بیچاره شاه....:ws44::ws44:نمک خوردن و نمکدونو شکستن!!!!:w00:

 

 

اون بحثش جداست. ما داریم در مورد روحیه ی این مرد صحبت میفرماییم
ارسال شده در
عزیز من این یه جور ایستادگی بود جلوی شاه.

بحث خم شدن و مدال گرفتن نیست.

بحث اینکه بت شکنی کرده.

 

حالت خوفه؟؟؟:ws52:

بت شکنی چیه؟؟؟

حالا که دست آغا رو میبوسن و وقتی مدال میگیرن،جلوی دوربینای دنیا عکسشو نشون میدن چیه اونوقت؟؟؟

ارسال شده در
بت شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتش داران و......

خداییش اگر یکی آغا رو ضایع کنه تو خوشت نمیاد؟

اینم مثل آغا بود دیگه :w16:

 

 

آغا کجا وشاهنشاه آریامهر کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

آخه طاغوتو ولایت الهی چه تناسبی دارن؟؟:w00:

  • Like 2
ارسال شده در
کی گفته مثل اقا بوده؟:banel_smiley_4:

بوده....

حالت خوفه؟؟؟:ws52:

بت شکنی چیه؟؟؟

حالا که دست آغا رو میبوسن و وقتی مدال میگیرن،جلوی دوربینای دنیا عکسشو نشون میدن چیه اونوقت؟؟؟

مرسی.... خوبم تو چه طوری؟؟؟

پای شاه رو میبوسیدن...همونجور که الان میافتن به پای آغا

از دید من شاه و شیخ یکی هستن....

دیکتاتور دیکتاتوره..میخواد کت شلوار تنش کنه یا عبا و عمامه بذاره...

  • Like 4
ارسال شده در

مهم نیست شاه رفت رو پنجه مدالو تقدیم کرد به روی خودشم نیاورد.

خم میشد بهتر بود.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...