amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 29 آبان، 2010 دوستان انتقاد نمیکنید؟:w00: تا الآن چطور بوده؟ میشه تحملم کرد؟ 3
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 29 آبان، 2010 خب بذارید نحوه ترسیمش هم بگم که دیگه بحث درو پنجره رو ببندیم. در یا پنجره رو انتخاب میکنیم بعد از تنظیمات میریم توی پلان. برای ترسیم هم حتما باید دیوار داشته باشیم. روی یه قسمت از دیوار کلیک میکنیم و کلیک دوم رو سمتی که میخوایم بازشو به اونطرف باز بشه میزنیم. حالا شاید بگید میخوایم درمون طبق یه فاصله ای زده بشه برای این هم راهی داریم نگران نباشید برای اینکار باید گزینه زیر فعال باشه. half دیوار رو دو قسمت میکنه و میتونیم وسط دیوار درمون رو بندازیم. division هم دیوار رو به تعداد قطعات مساوی تقسیم میکنه. precent هم یه درصد بهش میدیم. distance هم یه اندازه بهش مییم و طبق همون اندازه میتونیم درمون رو روی دیوار ایجاد کنیم. برای تغییر این عددها هم گزینه set special snap رو میزنیم پنجره زیر باز میشه و عددها رو تغییر میدیم. 5
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 29 آبان، 2010 اگه سوالی در مورد دیوار و در و پنجره هست در خدمتم. 4
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 29 آبان، 2010 دوستان انتقاد نمیکنید؟:w00:تا الآن چطور بوده؟ میشه تحملم کرد؟ خیلی خوب بود :w00: دستت درد نکنه:w00: کار خوب که انتقاد نداره :w00: ( وای چقدر داد زدم :ws2:) 4
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 4 دی، 2010 سلام به همه دوستان معمار... غیبت طولانی من رو ببخشید به خدا وقت نمیکنم.ولی حالا با یه سری آموزش اومدم البته از ابتدا به صورت فایلهای پی دی اف هست که فکر کنم بهتر باشه فعلا فهرست و فصل اول دومو داشته باشید تا بقیش. این آموزشارو یکی از دوستای خوبم تهیه کرده. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 10
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 6 بهمن، 2010 بریم سراغ ادامه پی دی افها.... اینم از سه تا دیگه......... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 10
fereshtehmb_1988 17 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 midoonam in soal ro inja nabayad beporsam ama az oonjaei ke khordad tahvile tarhe nahaei daram be shedat be pasokhe in soal ehtiaj daram..lotfan komakam konid man mikham filam ro az auto cad varede archicad konam mikham meghiasesh hamoon 1.100ke keshidam baghi bemoone va betonam ba estefade az pelanam karam ro 3bodi konamo render begiram ama meghiasesh beham mirize va aslan rahesho balad nistam.mishe lotfan raveshe in karo az aval behem begid mamnoon misham:ws21:
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2013 midoonam in soal ro inja nabayad beporsam ama az oonjaei ke khordad tahvile tarhe nahaei daram be shedat be pasokhe in soal ehtiaj daram..lotfan komakam konidman mikham filam ro az auto cad varede archicad konam mikham meghiasesh hamoon 1.100ke keshidam baghi bemoone va betonam ba estefade az pelanam karam ro 3bodi konamo render begiram ama meghiasesh beham mirize va aslan rahesho balad nistam.mishe lotfan raveshe in karo az aval behem begid mamnoon misham:ws21: من خیلی وقت بود که نبودم نمیدونم اینو کی گذاشتین..ولی جوابو میدم شاید بعدا به درد بخوره. شما باید واحد اندازه گیری کد رو با دستور units درست کنید. توی آرشیکد هم توی units همون واحدی که توی کد دادین رو باید بذارین..به عنوان مثال اگه توی کد مقیاستون متر هست توی آرشیکد هم باید رو متر بذارین. 3
R.Irankhah 25490 ارسال شده در 5 خرداد، 2014 چرا نمیشه فایل ها رو دانلود کرد؟ سلام دوست عزیز فایل ها پیوست شدن و برای دانلود مشکلی ندارن ، من تست کردم به راحتی دانلود میشن 2
غزل1414 20 ارسال شده در 23 تیر، 2015 اگه سوالی در مورد دیوار و در و پنجره هست در خدمتم. سلام خوبین؟ یه چیزی هست اینکه بصورت فیلم تمام قسمتهاشو نداری از اول تا اخرش؟ اینکه تو ارشیکد ما پلان میدیم بعد خودش پرسپکتیو و نما رو خودش میزنه بامقطع هر چند تا که دلمون بخواد بهمون تحویل میده؟؟؟؟ خواهش زود جواب بده
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 25 تیر، 2015 سلام خوبین؟ یه چیزی هست اینکه بصورت فیلم تمام قسمتهاشو نداری از اول تا اخرش؟ اینکه تو ارشیکد ما پلان میدیم بعد خودش پرسپکتیو و نما رو خودش میزنه بامقطع هر چند تا که دلمون بخواد بهمون تحویل میده؟؟؟؟ خواهش زود جواب بده شما از هرجا که بخواین میتونین هرچندتا که بخواین نما و برش بزنین. توی قسمت ducument با گزینه section برش میزنه گزینه elevation هم نما میزنه 1
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 25 تیر، 2015 سلام .مرسی ..ولی میشه اموزش به صورت تصویری (فیلم ) باشه ... چشم اگه بتونم فیلم میذارم 1
غزل1414 20 ارسال شده در 25 تیر، 2015 شما از هرجا که بخواین میتونین هرچندتا که بخواین نما و برش بزنین.توی قسمت ducument با گزینه section برش میزنه گزینه elevation هم نما میزنه سلام خوبی؟؟ من اموزش کامل ارشیکد رو میخواستم همراه با ارتیلانتیس ولی هیچ جایی گیر نیوردم شما دارین به من بدین؟؟ اگه دارین من ایمیلم رو بهتون میفرستم مرسی زودی جواب بدین 1
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2015 سلام خوبی؟؟ من اموزش کامل ارشیکد رو میخواستم همراه با ارتیلانتیس ولی هیچ جایی گیر نیوردم شما دارین به من بدین؟؟ اگه دارین من ایمیلم رو بهتون میفرستم مرسی زودی جواب بدین من آرشیکد رو خودم کار کردم یاد گرفتم متاسفانه جایی هم آموزش کاملشو گیر نیاوردم آرتلانتیس هم خودم کار کردم ولی سی دی آموزش آرتلانتیس هست. 1
MOEIN B N 10 ارسال شده در 5 فروردین، 2016 با سلام خدمت دوستان عزیز درباره نحوه طراحی نما و طراحی دیوار با آرشیکدکمک میخواستم :icon_pf (34):
amin_architect22 443 مالک ارسال شده در 28 مرداد، 2016 با سلام خدمت دوستان عزیز درباره نحوه طراحی نما و طراحی دیوار با آرشیکدکمک میخواستم :icon_pf (34): چه کمکی؟ مشخص کن دقیقا میخوای چیکار کنی 1
ارسال های توصیه شده