رفتن به مطلب

امشب شب آخره!!!!!!!!!!!!!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من معتقدم وقتي اجل آدم برسه سيل و زلزله و رختخواب نداره بايد رفت.

  • Like 2
  • پاسخ 79
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

maraseme tatfinetun khabaram knin k biam hala bkhoram

man ashrqe halvam

ارسال شده در

اگر زلزله تو تهران حتمی هست.

زودتر بگید که همین الان راه بیوفتم و بیام تهران

:ws3:

ارسال شده در
دوستان فکرشو بکنين امشب بخوابين و بعدش 10 ، 12 ريشتر :jawdrop: زلزله بياد و فردا صبح... :ws44:

 

 

f_1zegxadm_c68bc83.jpg

 

 

خداحافظ همين حالا... :4564::4564:

 

من تازه دارم میام تهران شوما کجا داری میری؟؟؟؟

 

شکلک سوت...

ارسال شده در
دوستان فکرشو بکنين امشب بخوابين و بعدش 10 ، 12 ريشتر :jawdrop: زلزله بياد و فردا صبح... :ws44:

 

 

f_1zegxadm_c68bc83.jpg

 

 

خداحافظ همين حالا... :4564::4564:

توهم با اون سق سیاهت دامغان دیشب 5.8 زلزله اومد الان هم نیروی کمکی هلال احمر دارن میفرستن:brodkavelarg::icon_razz:

  • Like 2
ارسال شده در

:w58:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ای خدا:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
توهم با اون سق سیاهت دامغان دیشب 5.8 زلزله اومد الان هم نیروی کمکی هلال احمر دارن میفرستن:brodkavelarg::icon_razz:

 

8 نه 9 :w00:

5.9:ws17:

  • Like 2
ارسال شده در
8 نه 9 :w00:

5.9:ws17:

خسارتي هم داشته ؟

  • Like 2
ارسال شده در
خسارتي هم داشته ؟

دقیق در جریان نیستم ظاهرا خرابی داشته ولی مرگ و نمیدونم:banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در
خسارتي هم داشته ؟

نمی دونم:ws51:

  • Like 1
ارسال شده در

خوب مگه فرق داره مرگ چجور بیاد سراغ آدم ... یه صبح بیدار میشی و میبینی تمام رویاهات تبدیل به خاکستر شده ...:girl_in_dreams:

ارسال شده در

دیدید زنده موندید.....خدارو شکر...:girl_in_dreams:

ارسال شده در
peomMoshiriBahar.jpg
  • Like 4
ارسال شده در

من زنده برگشتم... :shad::shad:

  • Like 2
ارسال شده در
peomMoshiriBahar.jpg

 

 

اينجا بهشته؟؟ :w58::w58:

  • Like 2
ارسال شده در
من زنده برگشتم... :shad::shad:

گفته بودم چيزي نميشه شلوغش كرده بودي:ws2:

  • Like 1
ارسال شده در
گفته بودم چيزي نميشه شلوغش كرده بودي:ws2:

 

نه ابجي همينجوري تاپيک زدم بهونه بشه واسه اسپم... :ws3:

ارسال شده در

دیشب که به خیر رد شد..ببینیم امشب چی میشه..

  • Like 1
ارسال شده در
دیشب که به خیر رد شد..ببینیم امشب چی میشه..

 

يعني امشب هم... :banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در
دیشب که به خیر رد شد..ببینیم امشب چی میشه..

هميشه ترس از زلزله بيشتر از خود زلزله است . بهش فكر نكن.

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...