soheiiil 24253 ارسال شده در 26 آبان، 2010 سلام رفقا شکر خدا سایت درست شد و بازم به کاشانه برگشتیم تو این یه هفته همگی کمو بیش دلتنگ بودیم برای بودن در اینجا دلیلش چی بود؟ اینجا ما یه خانواده بودیم و هستیم که چند ساعتی از زندگی روزمره مونو با هم سپری میکنیم خانواده کوچیکی هستیم ولی صفا و صمیمیتی داریم که تو هیچ فرومی پیدا نمیشه ما همدیگه رو دوس داریم ....خداییش حاضر نیستیم برای دوستانی که اینجا داریم مشکلی پیش بیاد و صمیمانه آرزو داریم تک تکمون موفق باشیم ....من که به شخصه چنین هستم (حتی دنیلو(لعنه الله علیه) همیشه بهترین هارو براش میخوام).....حتما شما هم اینطوری هستید و این لازمه یه خانواده شادابه:icon_gol: پس بیاید اگه این اواخر کمی ناملایمت ها داشتیم فراموششان کنیم و همچو گذشته دست به دست هم بدیم نواندیشانمونو بسازیم این تغییر سرور ضربه بدی به رنکینگ ما و حیثیت ما داشته .....دیدید که تو مهندسان هم گاها مارو به سخره میگرفتن:w00: ....مسلما از کوته فکری اونا بوده و مشکلی نیست که با اتحاد ما حل نشه ایشالا که منبعد شاهد گفتگو های نازیبای عزیزترین دوستانمون نباشیم:icon_gol: دست به دست هم دهیم به مهر میهـــــن خویـــــش را کنــــیم آباد 20
Cinderella 9897 ارسال شده در 26 آبان، 2010 سهیل این حرکتای نوع دوستانتو عرقت به سایت منو هلاک کرده! :persiana__hahaha: 2
shaden. 18583 ارسال شده در 26 آبان، 2010 همه ما خوشحاليم دوباره دور هم جمع شديم انشالله ديگه ازاين مشكلات پيش نياد 3
هوتن 15061 ارسال شده در 26 آبان، 2010 سلام به همه میگم یه گوسفندی چیزی نذر کنیم برا سلامتی سایت....... 11
pesare irani 41807 ارسال شده در 26 آبان، 2010 من شکار لحظه هامو میخوام :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: 4
soheiiil 24253 سازنده ارسال شده در 26 آبان، 2010 من شکار لحظه هامو میخوام :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: شکار لحظه ها تو دفتر انجمن تاپیکش ایجاد میشه تالار آزاد نیست دیگه 3
pesare irani 41807 ارسال شده در 26 آبان، 2010 شکار لحظه ها تو دفتر انجمن تاپیکش ایجاد میشهتالار آزاد نیست دیگه لطفت زیاد........................ 4
شـاهین 8068 ارسال شده در 26 آبان، 2010 برو بچه های مدیریت دستتون درد نکنه خسته نباشین بازگشت دوباره به خانه اخیششششششششش 5
pesare irani 41807 ارسال شده در 26 آبان، 2010 برو بچه های مدیریت دستتون درد نکنه خسته نباشین بازگشت دوباره به خانه اخیششششششششش به کسی نگی هاااا :167: اما ادمین پول نداشت هاست بخره گل ریزون کردن براش کاربر ها.................. :w16: 2
شـاهین 8068 ارسال شده در 26 آبان، 2010 به کسی نگی هاااا :167: اما ادمین پول نداشت هاست بخره گل ریزون کردن براش کاربر ها.................. :w16: دم بچه هایی که گل ریزون کردن گرم اگر هم من متوجه میشدم خوشحال میشدم من هم توی این گلریزون سهیم میشدم 3
danielo 15240 ارسال شده در 26 آبان، 2010 سلام رفقا شکر خدا سایت درست شد و بازم به کاشانه برگشتیم تو این یه هفته همگی کمو بیش دلتنگ بودیم برای بودن در اینجا دلیلش چی بود؟ اینجا ما یه خانواده بودیم و هستیم که چند ساعتی از زندگی روزمره مونو با هم سپری میکنیم خانواده کوچیکی هستیم ولی صفا و صمیمیتی داریم که تو هیچ فرومی پیدا نمیشه ما همدیگه رو دوس داریم ....خداییش حاضر نیستیم برای دوستانی که اینجا داریم مشکلی پیش بیاد و صمیمانه آرزو داریم تک تکمون موفق باشیم ....من که به شخصه چنین هستم (حتی دنیلو(لعنه الله علیه) همیشه بهترین هارو براش میخوام).....حتما شما هم اینطوری هستید و این لازمه یه خانواده شادابه:icon_gol: پس بیاید اگه این اواخر کمی ناملایمت ها داشتیم فراموششان کنیم و همچو گذشته دست به دست هم بدیم نواندیشانمونو بسازیم این تغییر سرور ضربه بدی به رنکینگ ما و حیثیت ما داشته .....دیدید که تو مهندسان هم گاها مارو به سخره میگرفتن:w00: ....مسلما از کوته فکری اونا بوده و مشکلی نیست که با اتحاد ما حل نشه ایشالا که منبعد شاهد گفتگو های نازیبای عزیزترین دوستانمون نباشیم:icon_gol: دست به دست هم دهیم به مهر میهـــــن خویـــــش را کنــــیم آباد منظورت که من نبودم 2
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 26 آبان، 2010 اول از همه بگین عکس امضای من چی شده؟:w00: نکنه تو اون یکی سرور آدرس لینکش جامونده 5
danielo 15240 ارسال شده در 26 آبان، 2010 اول از همه بگین عکس امضای من چی شده؟:w00:نکنه تو اون یکی سرور آدرس لینکش جامونده اعتراض نکن.وگرنه اخراجت میکنیم 2
soheiiil 24253 سازنده ارسال شده در 26 آبان، 2010 اول از همه بگین عکس امضای من چی شده؟:w00:نکنه تو اون یکی سرور آدرس لینکش جامونده عکس که سر جاشه سارا من نگرانتم:icon_pf (34): 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری