رفتن به مطلب

نواندیشانیاش بیان تووووووووووو


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام رفقا

 

شکر خدا سایت درست شد و بازم به کاشانه برگشتیم

تو این یه هفته همگی کمو بیش دلتنگ بودیم برای بودن در اینجا

دلیلش چی بود؟

اینجا ما یه خانواده بودیم و هستیم که چند ساعتی از زندگی روزمره مونو با هم سپری میکنیم

خانواده کوچیکی هستیم ولی صفا و صمیمیتی داریم که تو هیچ فرومی پیدا نمیشه:ws44:

ما همدیگه رو دوس داریم ....خداییش حاضر نیستیم برای دوستانی که اینجا داریم مشکلی پیش بیاد و صمیمانه آرزو داریم تک تکمون موفق باشیم ....من که به شخصه چنین هستم (حتی دنیلو(لعنه الله علیه) همیشه بهترین هارو براش میخوام:icon_redface:).....حتما شما هم اینطوری هستید و این لازمه یه خانواده شادابه:icon_gol::icon_gol:

پس بیاید اگه این اواخر کمی ناملایمت ها داشتیم فراموششان کنیم و همچو گذشته دست به دست هم بدیم نواندیشانمونو بسازیم

این تغییر سرور ضربه بدی به رنکینگ ما و حیثیت ما داشته .....دیدید که تو مهندسان هم گاها مارو به سخره میگرفتن:w00: ....مسلما از کوته فکری اونا بوده و مشکلی نیست که با اتحاد ما حل نشه

ایشالا که منبعد شاهد گفتگو های نازیبای عزیزترین دوستانمون نباشیم:icon_gol::icon_gol:

 

دست به دست هم دهیم به مهر

میهـــــن خویـــــش را کنــــیم آباد

 

:w16::icon_gol:

  • Like 20
ارسال شده در

ايول سهيل... :icon_gol:

حالا يکي يکي بياين بغل عمو... bighug.gif

  • Like 2
ارسال شده در

سهیل این حرکتای نوع دوستانتو عرقت به سایت منو هلاک کرده! :persiana__hahaha:

  • Like 2
ارسال شده در
:w16::icon_gol:
  • Like 2
ارسال شده در

همه ما خوشحاليم دوباره دور هم جمع شديم انشالله ديگه ازاين مشكلات پيش نياد:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

خدالو شکر که دلست شد ...:smiley-gen165:

  • Like 2
ارسال شده در

مهندسانم به خاطر کاربرای اینجا شده مهندسان!

  • Like 5
ارسال شده در
TAEL_SmileyCenter_Misc%20%28283%29.gif
  • Like 7
ارسال شده در

سلام به همه

میگم یه گوسفندی چیزی نذر کنیم برا سلامتی سایت.......:ws3:

  • Like 11
ارسال شده در

من شکار لحظه هامو میخوام :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در
من شکار لحظه هامو میخوام :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4:

شکار لحظه ها تو دفتر انجمن تاپیکش ایجاد میشه

تالار آزاد نیست دیگه

  • Like 3
ارسال شده در
شکار لحظه ها تو دفتر انجمن تاپیکش ایجاد میشه

تالار آزاد نیست دیگه

urwvjguflss3w00fdvda.gif

 

 

 

لطفت زیاد........................ :ws44:

  • Like 4
ارسال شده در

برو بچه های مدیریت دستتون درد نکنه خسته نباشین

بازگشت دوباره به خانه اخیششششششششش

  • Like 5
ارسال شده در
برو بچه های مدیریت دستتون درد نکنه خسته نباشین

بازگشت دوباره به خانه اخیششششششششش

به کسی نگی هاااا :167:

 

اما ادمین پول نداشت هاست بخره :ws44:

 

گل ریزون کردن براش کاربر ها.................. :w16: :w16: :w16:

  • Like 2
ارسال شده در

همینایی که سهیل گفت:icon_redface:

  • Like 6
ارسال شده در
به کسی نگی هاااا :167:

 

اما ادمین پول نداشت هاست بخره :ws44:

 

گل ریزون کردن براش کاربر ها.................. :w16: :w16: :w16:

دم بچه هایی که گل ریزون کردن گرم اگر هم من متوجه میشدم خوشحال میشدم من هم توی این گلریزون سهیم میشدم:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
سلام رفقا

 

شکر خدا سایت درست شد و بازم به کاشانه برگشتیم

تو این یه هفته همگی کمو بیش دلتنگ بودیم برای بودن در اینجا

دلیلش چی بود؟

اینجا ما یه خانواده بودیم و هستیم که چند ساعتی از زندگی روزمره مونو با هم سپری میکنیم

خانواده کوچیکی هستیم ولی صفا و صمیمیتی داریم که تو هیچ فرومی پیدا نمیشه:ws44:

ما همدیگه رو دوس داریم ....خداییش حاضر نیستیم برای دوستانی که اینجا داریم مشکلی پیش بیاد و صمیمانه آرزو داریم تک تکمون موفق باشیم ....من که به شخصه چنین هستم (حتی دنیلو(لعنه الله علیه) همیشه بهترین هارو براش میخوام:icon_redface:).....حتما شما هم اینطوری هستید و این لازمه یه خانواده شادابه:icon_gol::icon_gol:

پس بیاید اگه این اواخر کمی ناملایمت ها داشتیم فراموششان کنیم و همچو گذشته دست به دست هم بدیم نواندیشانمونو بسازیم

این تغییر سرور ضربه بدی به رنکینگ ما و حیثیت ما داشته .....دیدید که تو مهندسان هم گاها مارو به سخره میگرفتن:w00: ....مسلما از کوته فکری اونا بوده و مشکلی نیست که با اتحاد ما حل نشه

ایشالا که منبعد شاهد گفتگو های نازیبای عزیزترین دوستانمون نباشیم:icon_gol::icon_gol:

 

دست به دست هم دهیم به مهر

میهـــــن خویـــــش را کنــــیم آباد

 

:w16::icon_gol:

 

منظورت که من نبودم :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

اول از همه بگین عکس امضای من چی شده؟:w00:

نکنه تو اون یکی سرور آدرس لینکش جامونده:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در
اول از همه بگین عکس امضای من چی شده؟:w00:

نکنه تو اون یکی سرور آدرس لینکش جامونده:banel_smiley_4:

 

اعتراض نکن.وگرنه اخراجت میکنیم :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
اول از همه بگین عکس امضای من چی شده؟:w00:

نکنه تو اون یکی سرور آدرس لینکش جامونده:banel_smiley_4:

عکس که سر جاشه:banel_smiley_4:

سارا من نگرانتم:icon_pf (34):

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...