just work 12355 ارسال شده در 25 آبان، 2010 هو المتین چند روزی بود که انجمن دچار اختلالاتی بود . در این مدت تمام اعضا مثل انسانهای خانه بدوش در هر فروم و سایت اواره بودند . این یکی دو روز اخر دیگه حوصله ی همه سر رفته بود ... لحظه شماری برای بازگشت به انجمن در وجود تک تک اعضا موج میزد ... و امروز ... بسیار مشعوفیم از اینکه به وطن اصلیمان بازگشتیم ... هیچ جایی وطن ادم نمیشود ... و اینک در فراغ مدیر ارجمند تالار مکانیک " مهندس جمالی " که با مظلومیت بی حد نتوانست اخرین خداحافظیش را با انجمن داشته باشد ... دست خداوند به همراه ان مدیر و دوست همیشگی ... موفق باشید و سربلند 10
maryam_alien 9906 ارسال شده در 25 آبان، 2010 :ws54::ws54::ws54: :dancegirl2::dancegirl2::dancegirl2: 4
am in 25041 ارسال شده در 25 آبان، 2010 من احساس پوچی میکردم :ws54: آی گفتی یاد تاپیک پوچ و هیچ افتادم!!!!!! 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 25 آبان، 2010 خب چیهبار فسفریش بالا بود خ!!!!!! غش کنم من برای اون فسفری که شماها تو اون تاپیک سوزوندین:aghosh: 2
spow 44202 ارسال شده در 26 آبان، 2010 ا مای گاد امدیم که برویم هرامدنی را رفتنی است وهررفتنی را امدنی فصل چهار جزئ سوم بخش بیست وهفتم همش از خودمه! دی: سیلام بروبچز 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری