Amin 6457 ارسال شده در 30 آذر، 2009 این یکی از قابلیتهای جالب کتیا است اما به نظر من نمیشه زیاد ازش استفاده کرد چراشو هم فکر کنم خودتون بدونید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
Amin 6457 مالک ارسال شده در 30 آذر، 2009 این هم یک فایل دیگه که البته آمزش کامل تری هستش نسبت به قبلی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4
Amin 6457 مالک ارسال شده در 4 دی، 2009 سلام.می خواستم در مورد dmu کمی حرف بزنم .کسانی که با این قابلیت کتیا اشنایی ندارند اگر این مطلبو بخونن فکر می کنم کمک خوبی باشه براشون. ببینید برای استفاده از این محیط باید مدل را به صورت منتاژی بسازید که این کارو می تونید در محیط اسمبلی انجام بدید .حالا می تونید در محیط اسمبلی قید گذاری کنید و در محیط dmu این قید ها رو به مفصل تبدیل کنید .روش دیگه اینه که قید گذاری نکنید و توسط خود محیط dmu با استفاده از انواع مفصل های موجود مدل را بسازید.و اینو بگم که تقریبا شبیه اسمبلی باید عمل کنید و البته اصول مکانیزم ها را باید رعایت کنید که مدل حرکت کند. 2
S.F 24932 ارسال شده در 28 مهر، 2010 امین جان تاپیک جالبی . اون اول گفتی نمی شه از این محیط زیاد استفاده کرد . یعنی چی ؟ 1
S.F 24932 ارسال شده در 29 مهر، 2010 دو کلیپ دیدنی از کاربردهای این محیط البته این مربوط به محیط dmu fitting هستند . که از Dmu kinimatics هم استفاده شده برای دانلود ویدو ها روی لینک ها کلیک کنید . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
rezanassimi 9036 ارسال شده در 29 مهر، 2010 من میخواستم حرکتهای یه دستگاه بادکن بطری رو بطور کامل شبیه سازی کنم ولی نشد یک مدت طولانی هنگ میکرد بعد میگفت تعداد مفصلها خیلی زیاده! فکر میکنم فقط برای بخشهای کوچیک بشه ازش استفاده کرد... 2
S.F 24932 ارسال شده در 29 مهر، 2010 خوب دستگاه های که برای قالبگیری بادی استفاده می شن . چیزی ندارن که . به هر حال مهارت توی این محیط حرف اولو می زنه . اگه خواستی . و می تونی . یه عکس یا تصویر ازش بده . باهم روش کار کنیم . 2
rezanassimi 9036 ارسال شده در 29 مهر، 2010 خوب دستگاه های که برای قالبگیری بادی استفاده می شن . چیزی ندارن که .به هر حال مهارت توی این محیط حرف اولو می زنه . اگه خواستی . و می تونی . یه عکس یا تصویر ازش بده . باهم روش کار کنیم . چون اولین دستگاه ما بود سیستم رو شبیه به یه دستگاه آلمانی کار کردیم که برای همه حرکتاش از جک استفاده میکرد. تعداد جکها خیلی زیاد بود و البته پالتهایی که باید روی ریل حرکت میکردن و پریفرم ها رو جابجا میکردن (حدود 180 تا) و یه سری خورد ریز دیگه مثل زنجیر و غیره البته تو دستگاه دوم خیلی چیزا رو تغییر دادیم و توی دستگاهای جدید که به سفارش عراق قراره بسازیم داریم کلا سیستم کار رو عوض میکنیم برا کارای بعدی حتما از کمک و مهارتتون استفاده میکنم 2
S.F 24932 ارسال شده در 30 مهر، 2010 یه کلیپ دیگه از شبیه سازی حرکت پیستون برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
amin 202 مهمان ارسال شده در 20 آبان، 2011 فايلها خراب است تمامی لینک ها با لینک های سالم جایگزین شدند... :w139:
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 1 اسفند، 2011 سلام به دوستان اون اول گفته شد که این محیط کاربرد زیادی نداره. فکر میکنم اینطور نباشه چون شما بعد از اینکه قید گذاری کردید می تونید مکانیزمتون رو از نظر برخورد و مسیر حرکت چک و اصلاح کنید همچنین می تونید از اون یک فیلم تهیه کنید که البته باید مواردی که به عنوان اشکال گفته شد رعایت بشه و از قابلیت های دیگه اون می تونید نموادار های سرعت شتاب جابجایی رو استخراج کنید البته از یکی از اساتید پرسیدم می گفت حتی قابلیت برنامه نویسی برای مسیر حرکت و ... رو نیز داره که من خودم باهاش آشنا نیستم و برای دوستانی که بخوان sim designer کار کنن یک پیشنیاز حساب میشه تا بتونن از همه ظرفیت های sim استفاده کنن و اگر نظر منو بخواهین می گم یک محیط خیلی مهم برای بچه های مکانیک هست 2
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 بچه ها یکم بازش کنید توضیح بدید! در موردش ممنون میشم درود بر شما سلام.می خواستم در مورد dmu کمی حرف بزنم .کسانی که با این قابلیت کتیا اشنایی ندارند اگر این مطلبو بخونن فکر می کنم کمک خوبی باشه براشون.ببینید برای استفاده از این محیط باید مدل را به صورت منتاژی بسازید که این کارو می تونید در محیط اسمبلی انجام بدید .حالا می تونید در محیط اسمبلی قید گذاری کنید و در محیط dmu این قید ها رو به مفصل تبدیل کنید .روش دیگه اینه که قید گذاری نکنید و توسط خود محیط dmu با استفاده از انواع مفصل های موجود مدل را بسازید.و اینو بگم که تقریبا شبیه اسمبلی باید عمل کنید و البته اصول مکانیزم ها را باید رعایت کنید که مدل حرکت کند. 1
sherimetal 28 ارسال شده در 31 اسفند، 2011 سلام ببینین بچه ها این محیط خیلی جالبه.برای خودش یه دنیاییه. من 2 هفته ای روش کار کردم. این محیط کارش متحرک نشون دادنه که برای این کار باید DOF قطعه محدود به چیزی که ما میخایم بشه. و قطعه ای که نمی خایم حرکت کنه باید DOF=0 باشه. این مطلب به ظاهر ساده پایه و اساس این محیطه. این محیط از اونجایی که میشه توش product ایجاد کرد کارکردش مثل محیط اسمبلی هست. ما میتونیم یه مجموعه رو به طور کامل تو این محیط قید گزاری کنیم. که اصلا برای متحرک سازی انجام این کار هم اصولی هست هم حرفه ای. اگه مایل باشین و کمک کنین میتونیم یه تاپیک مناسب در این مورد ایجاد کنیم تا ببنین چه محیطه نازیه. 3
amin 202 مهمان ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2012 سلامببینین بچه ها این محیط خیلی جالبه.برای خودش یه دنیاییه. من 2 هفته ای روش کار کردم. این محیط کارش متحرک نشون دادنه که برای این کار باید DOF قطعه محدود به چیزی که ما میخایم بشه. و قطعه ای که نمی خایم حرکت کنه باید DOF=0 باشه. این مطلب به ظاهر ساده پایه و اساس این محیطه. این محیط از اونجایی که میشه توش product ایجاد کرد کارکردش مثل محیط اسمبلی هست. ما میتونیم یه مجموعه رو به طور کامل تو این محیط قید گزاری کنیم. که اصلا برای متحرک سازی انجام این کار هم اصولی هست هم حرفه ای. اگه مایل باشین و کمک کنین میتونیم یه تاپیک مناسب در این مورد ایجاد کنیم تا ببنین چه محیطه نازیه. مایل که هستیم....کمکی که نیاز دارید هم بگید در صورت امکان همکاری های لازم انجام میشه.
ارسال های توصیه شده