*Polaris* 19606 ارسال شده در 14 آبان، 2010 ما امروزه خانه های بزرگ تر اما خانواده ای کوچک تر داریم رفاه بیشتر اما زمان کمتر مدارک تحصیلی بالاتر اما درک عمومی پائین تر آگاهی بیشتر اما قدرت تشخیص کمتر داروهای بیشتر و بهتر اما سلامتی کمتر خیلی کم می خندیم خیلی تند رانندگی می کنیم خیلی زود عصبانی می شویم تا دیر وقت بیدار می مونیم خیلی خسته از خواب بیدار می شویم خیلی کم مطالعه می کنیم اغلب اوقات تلویزیون یا ماهواره نگاه می کنیم زندگی ساختن را یاد گرفتیم اما زندگی کردن را نه تنها به زندگی سالهای عمر را افزوده ایم ونه زندگی را به سال های عمرمان تا زنده هستیم قدر هم نمی دونیم ولی بعد از مردن عزیز می شویم چرا ؟ 11
saba888 1746 ارسال شده در 14 آبان، 2010 ما امروز ه خانه های بزرگ تر اما خانواده ای کوچک تر داریم رفاه بیشتر اما زمان کمتر مدارک تحصیلی بالاتر اما درک عمومی پائین تر آگاهی بیشتر اما قدرت تشخیص کمتر داروهای بیشتر و بهتر اما سلامتی کمتر خیلی کم می خندیم خیلی تند رانندگی می کنیم خیلی زود عصبانی می شویم تا دیر وقت بیدار می مونیم خیلی خسته از خواب بیدار می شویم خیلی کم مطالعه می کنیم اغلب اوقات تلویزیون یا ماهواره نگاه می کنیم زندگی ساختن را یاد گرفتیم اما زندگی کردن را نه تنها به زندگی سالهای عمر را افزوده ایم ونه زندگی را به سال های عمرمان تا زنده هستیم قدر هم نمی دونیم ولی بعد از مردن عزیز می شویم چرا ؟ اينا نشانه هاي آخرالزمانه!!!!:banel_smiley_52::banel_smiley_52: آماده باشين 5
*Polaris* 19606 مالک ارسال شده در 14 آبان، 2010 اينا نشانه هاي آخرالزمانه!!!!:banel_smiley_52::banel_smiley_52:آماده باشين واخعـــا؟! :banel_smiley_52: همه واسه پول زندگی میکنناما باس برای زندگی پول درآورد!!!! دخیخـــا! 4
saba888 1746 ارسال شده در 14 آبان، 2010 واخعـــا؟! :banel_smiley_52: شك نكن آخه غير از اين چي مي تونه باشه!!!:jawdrop: 5
persian_land 1035 ارسال شده در 14 آبان، 2010 شك نكنآخه غير از اين چي مي تونه باشه!!!:jawdrop: غیر از این چیزی که همیشه با ما آدما بوده ...............طمع همه واسه پول زندگی میکنناما باس برای زندگی پول درآورد!!!! یا باید واسه زنده بودن زندگی کرد نه واسه زندگی کردن زنده موند:jawdrop: 4
am in 25041 ارسال شده در 14 آبان، 2010 غیر از این چیزی که همیشه با ما آدما بوده ...............طمع یا باید واسه زنده بودن زندگی کرد نه واسه زندگی کردن زنده موند:jawdrop: برعکس گفتی که جیگر!!!!! 4
persian_land 1035 ارسال شده در 14 آبان، 2010 برعکس گفتی که جیگر!!!!! نه......وقتی آدم زنده است باید زندگی کنه نه واسه اینکه میخواد زندگی کنه زنده بمونه(کانون حمایت از خودکشی) 3
am in 25041 ارسال شده در 14 آبان، 2010 نه......وقتی آدم زنده است باید زندگی کنه نه واسه اینکه میخواد زندگی کنه زنده بمونه(کانون حمایت از خودکشی) 3
VINA 31339 ارسال شده در 4 آبان، 2011 ما امروزه خانه های بزرگ تر اما خانواده ای کوچک تر داریم رفاه بیشتر اما زمان کمتر مدارک تحصیلی بالاتر اما درک عمومی پائین تر آگاهی بیشتر اما قدرت تشخیص کمتر داروهای بیشتر و بهتر اما سلامتی کمتر خیلی کم می خندیم خیلی تند رانندگی می کنیم خیلی زود عصبانی می شویم تا دیر وقت بیدار می مونیم خیلی خسته از خواب بیدار می شویم خیلی کم مطالعه می کنیم اغلب اوقات تلویزیون یا ماهواره نگاه می کنیم زندگی ساختن را یاد گرفتیم اما زندگی کردن را نه تنها به زندگی سالهای عمر را افزوده ایم ونه زندگی را به سال های عمرمان تا زنده هستیم قدر هم نمی دونیم ولی بعد از مردن عزیز می شویم چرا ؟ سالی چند بار همدیگه رو میبنیم؟ روزی چند بار هم خونه هامونو میبینیم؟ 3
shaden. 18583 ارسال شده در 4 آبان، 2011 دنیا دوستی داره میکشتمون همش دنبال اینیم سر یکی کلاه بزاریم جای یکی رو بگیریم پست و مقاممون بالا بره هر چی امکانات دوروبرمونه بازم کمه چون چشمامون سیر نمیشه محبت و صمیمیت جاشو به کینه و نفرت داده و................... 4
VINA 31339 ارسال شده در 4 آبان، 2011 دنیا دوستی داره میکشتمونهمش دنبال اینیم سر یکی کلاه بزاریم جای یکی رو بگیریم پست و مقاممون بالا بره هر چی امکانات دوروبرمونه بازم کمه چون چشمامون سیر نمیشه محبت و صمیمیت جاشو به کینه و نفرت داده و................... قبول داری هممون خلا عاطفی داریم؟ الان خودم ساعتها پشت لب تابم میشینم و بلند نمیشم یا تو نت یا مجله یا تی وی 3
shaden. 18583 ارسال شده در 4 آبان، 2011 قبول داری هممون خلا عاطفی داریم؟ الان خودم ساعتها پشت لب تابم میشینم و بلند نمیشم یا تو نت یا مجله یا تی وی :icon_pf (34)::icon_pf (34): 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری