سمندون 19440 ارسال شده در 13 آبان، 2010 چقدر شما بي معرفت هستين هيچکس به فارسي 1 راي نداده!! خودم راي دادم حالا فردا قطع بشه ميفمين ما که همچنان نداریم . 2
saba888 1746 ارسال شده در 13 آبان، 2010 ما که همچنان نداریم . همون بهتر كه ندارين من زدم آورد الان پشيمونم 2
سمندون 19440 ارسال شده در 13 آبان، 2010 همون بهتر كه ندارين من زدم آورد الان پشيمونم اریانگ چی شده خوب؟ رویای شیشه ای رو هم دوست داشتم 3
saba888 1746 ارسال شده در 13 آبان، 2010 اریانگ چی شده خوب؟رویای شیشه ای رو هم دوست داشتم چهارشنبه كه من ديدم رابطش با مادربزرگه خيلي خوب شده بود!!! خيلي سريال مزخرفيه ولي نمي دونم چرا مي شينم نيگا مي كنم!!! 1
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 13 آبان، 2010 اریانگ چی شده خوب؟رویای شیشه ای رو هم دوست داشتم آريانگ الان با مادر و مادر بزرگ رفيق شدن 3 تا يي لاو ميتركونن اون خدمت كاره هم انداختن بيرون ! چقدر بهت گفتم تاپيك بزن خلاصه شو برات تعريف ميكنم! 3
سمندون 19440 ارسال شده در 13 آبان، 2010 آريانگ الان با مادر و مادر بزرگ رفيق شدن 3 تا يي لاو ميتركونن اون خدمت كاره هم انداختن بيرون ! چقدر بهت گفتم تاپيك بزن خلاصه شو برات تعريف ميكنم! هنوزم وقت دارم؟ خوب الان میزنم 1
saba888 1746 ارسال شده در 13 آبان، 2010 برو تو تالار فيلم بزن :ws28: مي خواي تالارت رونق بگيره!!! داري مشتري جمع مي كني!!! 1
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 13 آبان، 2010 :ws28:مي خواي تالارت رونق بگيره!!! داري مشتري جمع مي كني!!! تالار من موسيقيه بچه ! :zadan: 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 13 آبان، 2010 من بی بی سی رو خیلی دوس دارم برنامه های خیلی خوب و خبر ذسانیش هم عالیه 1
amin 202 مهمان ارسال شده در 25 خرداد، 2013 کی فارسی وان رو انتخاب کرده؟:jawdrop: پیانیست! من "منو تو" رو انتخاب میکنم....بعضاً مستند ها و برنامه های آموزشی خوبی پخش میکنه.
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری