رفتن به مطلب

به نظر شما بهترین شبکه فارسی زبان کدام شبکه است ؟


بهترین شبکه فارسی زبان؟  

27 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. بهترین شبکه فارسی زبان؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

bbc:banel_smiley_4:

gem tv

  • Like 1
  • پاسخ 41
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
چقدر شما بي معرفت هستين هيچکس به فارسي 1 راي نداده!! خودم راي دادم :banel_smiley_4: حالا فردا قطع بشه ميفمين :ws3:

ما که همچنان نداریم .

:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
ااایششششششش به تو ه ممربوطه

بعدا میفهمی چرا :whistle:

:w127: :banel_smiley_4:

ارسال شده در
ما که همچنان نداریم .

:banel_smiley_4:

 

 

يوتلست :banel_smiley_4:

ارسال شده در
ما که همچنان نداریم .

:banel_smiley_4:

 

همون بهتر كه ندارين من زدم آورد الان پشيمونم:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
همون بهتر كه ندارين من زدم آورد الان پشيمونم:ws3:

اریانگ چی شده خوب؟

رویای شیشه ای رو هم دوست داشتم :ws37:

  • Like 3
ارسال شده در
اریانگ چی شده خوب؟

رویای شیشه ای رو هم دوست داشتم :ws37:

 

چهارشنبه كه من ديدم رابطش با مادربزرگه خيلي خوب شده بود!!!:ws3:

خيلي سريال مزخرفيه ولي نمي دونم چرا مي شينم نيگا مي كنم!!!:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
اریانگ چی شده خوب؟

رویای شیشه ای رو هم دوست داشتم :ws37:

آريانگ الان با مادر و مادر بزرگ رفيق شدن 3 تا يي لاو ميتركونن اون خدمت كاره هم انداختن بيرون ! :ws3:

 

چقدر بهت گفتم تاپيك بزن خلاصه شو برات تعريف ميكنم! :ws51:

  • Like 3
ارسال شده در

آريانگ الان با مادر و مادر بزرگ رفيق شدن 3 تا يي لاو ميتركونن اون خدمت كاره هم انداختن بيرون ! :ws3:

 

چقدر بهت گفتم تاپيك بزن خلاصه شو برات تعريف ميكنم! :ws51:

:ws37:هنوزم وقت دارم؟

خوب الان میزنم :w16:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws37:هنوزم وقت دارم؟

خوب الان میزنم :w16:

برو تو تالار فيلم بزن :w16:

  • Like 1
ارسال شده در
برو تو تالار فيلم بزن :w16:

 

:ws28::ws28::ws28:

مي خواي تالارت رونق بگيره!!! داري مشتري جمع مي كني!!!:ws3::ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws28::ws28::ws28:

مي خواي تالارت رونق بگيره!!! داري مشتري جمع مي كني!!!:ws3::ws28:

تالار من موسيقيه بچه ! :zadan:

  • Like 2
ارسال شده در
تالار من موسيقيه بچه ! :zadan:

 

 

آقا بزرگ نوشته موسيقي و فيلم:ws3:

ارسال شده در

الان بزنید voa

نوری زاده

سازگارا

ارسال شده در

من بی بی سی رو خیلی دوس دارم

برنامه های خیلی خوب و خبر ذسانیش هم عالیه

  • Like 1
ارسال شده در

من هیچ کدومو نگاه نمی کنم :banel_smiley_4:

ارسال شده در

چه می کنه این بیبیسی!

ارسال شده در

only bbc-persian

ارسال شده در

کی فارسی وان رو انتخاب کرده؟:jawdrop:

  • 2 سال بعد...
amin 202 مهمان
ارسال شده در
کی فارسی وان رو انتخاب کرده؟:jawdrop:

 

پیانیست! :ws3:

 

من "منو تو" رو انتخاب میکنم....بعضاً مستند ها و برنامه های آموزشی خوبی پخش میکنه.:icon_redface:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...