danielo 15240 ارسال شده در 13 آبان، 2010 به نظر شما بهترین شبکه فارسی زبان کدام شبکه است ؟ لطفا در نظرسنجی شرکت کنید و دلیل خود را بگید 4
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 13 آبان، 2010 جالب هست کسی فارسی وان را قبول نداره ولی تو هر سایتی 300 تا تاپیک برایش هست 2
saba888 1746 ارسال شده در 13 آبان، 2010 جالب هست کسی فارسی وان را قبول نداره ولی تو هر سایتی 300 تا تاپیک برایش هست نكنه خودت مي شيني افسانه افسونگرو مي بيني!!!
samira_kaulitz 91 ارسال شده در 13 آبان، 2010 من رسما اعلام میکنم فقط 24 رو میبینم. قبلا فرار از زندانو میدیدم ولی الان دیگه خریدمش 2
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 13 آبان، 2010 نكنه خودت مي شيني افسانه افسونگرو مي بيني!!! الان دارم دارما نگاه میکنم. از این 5 شنبه و جمعه متنفرم .چون 2 روز نمیتونم افسانه افسونگر ببینم :w00::w00::ws44: 2
saba888 1746 ارسال شده در 13 آبان، 2010 الان دارم دارما نگاه میکنم.از این 5 شنبه و جمعه متنفرم .چون 2 روز نمیتونم افسانه افسونگر ببینم :w00::w00::ws44: :ws28: آخه اون سريال افسانه افسونگرم ديدن داره!!!:jawdrop: دايم در حال غذا پختن و خوردن هستن!!! 1
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 13 آبان، 2010 :ws28:آخه اون سريال افسانه افسونگرم ديدن داره!!!:jawdrop: دايم در حال غذا پختن و خوردن هستن!!! از اون سالوادور مفسد شهوتران ملعون که بهتره 1
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 13 آبان، 2010 من رسما اعلام میکنم فقط 24 رو میبینم. قبلا فرار از زندانو میدیدم ولی الان دیگه خریدمش بهت توصیه میکنم که 24 را هم بخری. چون حیف هست که با صدای اصلی این اثر بزرگ را نبینی. 1
میلاد 24047 ارسال شده در 13 آبان، 2010 من رسما اعلام میکنم فقط 24 رو میبینم. قبلا فرار از زندانو میدیدم ولی الان دیگه خریدمش منم به جز 24 بقیشو میبینم 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری