*Polaris* 19606 ارسال شده در 9 آبان، 2010 من همیشه بی اعصابم!!!! الهی...خانومت چی میکشــه! :icon_pf (34): الان پوچی یا هیچی که اعصاب نداری؟ به هم ربطی دارن؟ 1
am in 25041 مالک ارسال شده در 9 آبان، 2010 الهی...خانومت چی میکشــه! :icon_pf (34):الان پوچی یا هیچی که اعصاب نداری؟ به هم ربطی دارن؟ ولش کن الان حال ندارم شاید فرصتی دگر!!!!!! 1
*Polaris* 19606 ارسال شده در 9 آبان، 2010 ولش کن الان حال ندارم شاید فرصتی دگر!!!!!! کی گفته شما مدیر باشی! همیشه اعصاب نداری! :w00: 1
am in 25041 مالک ارسال شده در 9 آبان، 2010 کی گفته شما مدیر باشی! همیشه اعصاب نداری! :w00: من مدیر نیستم!!! 1
*Polaris* 19606 ارسال شده در 9 آبان، 2010 من مدیر نیستم!!! حالا همین همکــار مدیر! بالاخره مقامی داری! دهــه! :w00: همینه دیگـه وضع مملکت خرابه! 1
*Polaris* 19606 ارسال شده در 11 آبان، 2010 گم شده ام انگار ... جایی دور که هرچه می گردم پیدایش نمی کنم ! جایی میان آن همه خاطرات بارانی ... جایی میان دلواپسی های کودکانه ام ... . . . شبیه هیچ شده ام ...! 1
am in 25041 مالک ارسال شده در 11 آبان، 2010 گم شده ام انگار ... جایی دور که هرچه می گردم پیدایش نمی کنم ! جایی میان آن همه خاطرات بارانی ... جایی میان دلواپسی های کودکانه ام ... . . . شبیه هیچ شده ام ...! شعر قشنگی بود میشه بپرسم مال کیه؟؟؟؟؟؟ 1
*Polaris* 19606 ارسال شده در 11 آبان، 2010 شعر قشنگی بودمیشه بپرسم مال کیه؟؟؟؟؟؟ نمی دونم...تو مجموعه شعرای word داشتم. 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری