Anooshe 11040 ارسال شده در 17 آذر، 2009 خیلی تاپیکه خوبیه مرسییییییی :ws11:به شرطی که بچه ها انقدر اسپم نکنن توش(فکر کنم کار نشدنی ای باشه) حالا این خاطرات از دبیرستان تا دبیرستان رو در بر میگیره دیگه...؟ بریم از کتابای دبیرستانمونم عکس بذاریم:ws10:(که دلم خوونه) احتمالا چند صد سال دیگه دلم برای کتابای دبیرستان تنگ بشه ولی اون عکس های اول رو خیلی جالیب بود گذاشتین جاوید جان توام اگه این پست رو خوندی یکم به wisdomرحم کن چه بد حکم میبری واسه بچه مردم گناه داره جووونیش حروم میشه پای این بچه ها 5
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 17 آذر، 2009 خیلی تاپیکه خوبیه مرسییییییی:ws11:به شرطی که بچه ها انقدر اسپم نکنن توش(فکر کنم کار نشدنی ای باشه) حالا این خاطرات از دبیرستان تا دبیرستان رو در بر میگیره دیگه...؟ بریم از کتابای دبیرستانمونم عکس بذاریم:ws10:(که دلم خوونه) احتمالا چند صد سال دیگه دلم برای کتابای دبیرستان تنگ بشه ولی اون عکس های اول رو خیلی جالیب بود گذاشتین جاوید جان توام اگه این پست رو خوندی یکم به wisdomرحم کن چه بد حکم میبری واسه بچه مردم گناه داره جووونیش حروم میشه پای این بچه ها چشم انوشه جان به خاطر گل روی شما این دفعه رو از گناه wisdom میگذرم ولی باید حکم جدیدی واسش صادر کنیم چونکه شاکی خصوصی زیاد داره از خانواده گرفته تا مدیران و معلمان و ........... شما حکم صادر کن انوشه جان ما میپذیریم 2
Anooshe 11040 ارسال شده در 17 آذر، 2009 من میگم بیاد معلمه بچه های انجمن بشه انصافا کارش سخت تر میشه.... 2
wisdom 489 ارسال شده در 17 آذر، 2009 ببین چه متهم ناز و ساکتی داریناااااا:ws2: هر کاری بگین قبول ولی معلمی نه:ws24: اقا اصلا شیشه های انجمنو پاک میکنم خوبه؟؟؟؟؟؟:ws1: 1
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 17 آذر، 2009 ببین چه متهم ناز و ساکتی داریناااااا:ws2: هر کاری بگین قبول ولی معلمی نه:ws24: اقا اصلا شیشه های انجمنو پاک میکنم خوبه؟؟؟؟؟؟:ws1: یه کار بهتر هم میشه کرد به مدت 2 سال هر وقت با بچه های انجمن رفتیم تفریح یا مسافرت wisdom برای هممون آشپزی میکنه حکم خوبیه یا از آشپزی هم متنفرید؟:ws7::ws10: 1
wisdom 489 ارسال شده در 17 آذر، 2009 یه کار بهتر هم میشه کرد به مدت 2 سال هر وقت با بچه های انجمن رفتیم تفریح یا مسافرت wisdom برای هممون آشپزی میکنه حکم خوبیه یا از آشپزی هم متنفرید؟:ws7::ws10: الهی از جوونیت خیر ببینی مادر!!!!!! این تنبیهو هستم 1
ارسالهای توصیه شده