EN-EZEL 13039 ارسال شده در 15 آذر، 2009 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 15 آذر، 2009 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 15 آذر، 2009 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2009 یادش یه خیر واقعا امین جان این درسها زمان خودش از عذاب آخرت بدتر بود ولی الان آرزو میکنیم که کاش میشد برمیگشتیم به اون روزها 1
wisdom 489 ارسال شده در 16 آذر، 2009 واقعا امین جاناین درسها زمان خودش از عذاب آخرت بدتر بود ولی الان آرزو میکنیم که کاش میشد برمیگشتیم به اون روزها اگه مجبورمون نمیکردن سه دفعه از رو حسنک کجایی بنویسیم که به زیبایی گاو حسنک پی نمیبردیم:ws28:
Amin 6458 ارسال شده در 16 آذر، 2009 من فهمیدم تصمیم کبری چی بود.اون موقع ها بچه بودیم نمی فهمیدیم اوضاع از جه قراره .کبری عاشق بود و حوصله درسو مشقو نداشت برای همین تصمیم گرفت درساشو بپیچونه و بره سراغ عشقش 2
wisdom 489 ارسال شده در 16 آذر، 2009 من فهمیدم تصمیم کبری چی بود.اون موقع ها بچه بودیم نمی فهمیدیم اوضاع از جه قراره .کبری عاشق بود و حوصله درسو مشقو نداشت برای همین تصمیم گرفت درساشو بپیچونه و بره سراغ عشقش باهات موافقم. چون منم تو نخ حسنک بودم که ببینم کجا رفته بعد فهمیدم ای بابا رفته بود با کبری صفا سیتی:ws10: 1
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2009 واقعا من موافقم که کبری خانوم زیاد نرمال نبود باور کن من زمانیکه تصمیم کبری رو میخوندم به یک سری نتایج رسیدم:ws10: امین جان میخوای حکم صادر کنم تا از کتابهای درسی حذفش کنم 2
Amin 6458 ارسال شده در 16 آذر، 2009 واقعا من موافقم که کبری خانوم زیاد نرمال نبودباور کن من زمانیکه تصمیم کبری رو میخوندم به یک سری نتایج رسیدم:ws10: امین جان میخوای حکم صادر کنم تا از کتابهای درسی حذفش کنم 100 درصد موافقم چه معنی میده دختر به این کوچکی تصمیم بگیره که چه کار کنه بزن اون حکمو :ws24: دیگه اعصاب برامون نذاشتن :ws7: دختره ی ................................ خجالت نمیکشه ........................... 2
wisdom 489 ارسال شده در 16 آذر، 2009 100 درصد موافقم چه معنی میده دختر به این کوچکی تصمیم بگیره که چه کار کنه بزن اون حکمو :ws24: دیگه اعصاب برامون نذاشتن :ws7:دختره ی ................................ خجالت نمیکشه ........................... بیچاره کبری اونم کهریزکی شد؟؟؟؟:ws4: 1
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2009 بیچاره کبریاونم کهریزکی شد؟؟؟؟:ws4: wisdom در روز اول مدرسه:ws28: 2
Amin 6458 ارسال شده در 16 آذر، 2009 تازه اون کوکب خانم هم دوست پسر داشت فکر کردین برای چی واسه اون مهمونا سنگ تموم گذاشت چون دوست پسرش تو اون خانوادهه بود.گویا خودش شوهر هم داشته :ws7: جاوید بزن اون حکم سنگ سارو بزن که دیگه اعصابم حسابی خرد شده :ws18: 2
wisdom 489 ارسال شده در 16 آذر، 2009 wisdom در روز اول مدرسه:ws28: :ws14:از کجا فهمیدی اینجوری بودم. آخه واقعا همین جوری بود. مامانمو بیچاره کردم تا رسیدم اینجا 2
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2009 تازه اون کوکب خانم هم دوست پسر داشت فکر کردین برای چی واسه اون مهمونا سنگ تموم گذاشت چون دوست پسرش تو اون خانوادهه بود.گویا خودش شوهر هم داشته :ws7: جاوید بزن اون حکم سنگ سارو بزن که دیگه اعصابم حسابی خرد شده :ws18: من همین جا حکم صادر میکنم که تصمیم کبری از کتب درسی حذف شود و به جای اون درس مناجاتهای خواهر صغری اضافه بشه که شئونات اسلامی در آن کاملا رعایت شده:ws28: و کبری خانوم و همه دارو دستش هم میبیریم کهر................ و تا 3 نسل در اونجا میمونن:ws10: خوب شد امین جان 2
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2009 :ws14:از کجا فهمیدی اینجوری بودم. آخه واقعا همین جوری بود. مامانمو بیچاره کردم تا رسیدم اینجا از یکی از دوستان دوران تحصیلت که اومد پیش من و راپورت داد فهمیدم ضمنا مدیر مدرسه و معلمانت هم از دستت شکایت کردند و گفتند در مدرسه اغتشاش میکردی همچنین خواهان محاکمه شما شده اند بنظرت حکمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws7::ws10:
wisdom 489 ارسال شده در 16 آذر، 2009 از یکی از دوستان دوران تحصیلت که اومد پیش من و راپورت داد فهمیدمضمنا مدیر مدرسه و معلمانت هم از دستت شکایت کردند و گفتند در مدرسه اغتشاش میکردی همچنین خواهان محاکمه شما شده اند بنظرت حکمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws7::ws10: امین راس میگف جاسوس هستا؟؟؟؟ امیدوارم فقط کهر...... نباشه. جون سیبیلاش نه 1
EN-EZEL 13039 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2009 امین راس میگف جاسوس هستا؟؟؟؟ امیدوارم فقط کهر...... نباشه. جون سیبیلاش نه نه شما رو میفرستیم قسمت آموزش ندامتگاه قزل حصار تا اونجا به شغل شریف معلمی منسوب بشی و فعالیت کنی حکم خوبی رو واست بریدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته از عواقبش هم حتما آگاهی دارید درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws10:(ادب آموختن به بچه های بی ادب از عذاب آخرت بدتره:ws28:) 1
wisdom 489 ارسال شده در 17 آذر، 2009 نه شما رو میفرستیم قسمت آموزش ندامتگاه قزل حصار تا اونجا به شغل شریف معلمی منسوب بشی و فعالیت کنیحکم خوبی رو واست بریدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته از عواقبش هم حتما آگاهی دارید درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws10:(ادب آموختن به بچه های بی ادب از عذاب آخرت بدتره:ws28:) جون من نههههههه من حالم از معلمي بهم ميخوره:ws24: همون كهر.... منو بفرستين بهتره.... آآآي امين كجايي؟؟؟؟ رحم كنين:ws18:
Abo0ozar 8637 ارسال شده در 17 آذر، 2009 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جاويد واقعاً اشكمو در آوردي. خاطراتي شيرين تر از اون موقع هم پيدا ميشه؟ دعواهاي بعد مدرسه؟ اگه جرات داري زنگ خورد بيا پشت مدرسه. 1
ارسالهای توصیه شده