رفتن به مطلب

خاطرات مدرسه (به مناسبت فرارسیدن مهر )


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
ارسال شده در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
ارسال شده در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
ارسال شده در

یادش یه خیر :ws44:

  • Like 2
ارسال شده در
یادش یه خیر :ws44:

واقعا امین جان:ws44:

این درسها زمان خودش از عذاب آخرت بدتر بود:ws3:

ولی الان آرزو میکنیم که کاش میشد برمیگشتیم به اون روزها:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در
واقعا امین جان:ws44:

این درسها زمان خودش از عذاب آخرت بدتر بود:ws3:

ولی الان آرزو میکنیم که کاش میشد برمیگشتیم به اون روزها:ws44:

 

اگه مجبورمون نمیکردن سه دفعه از رو حسنک کجایی بنویسیم که به زیبایی گاو حسنک پی نمیبردیم:ws28::ws28:

ارسال شده در

من فهمیدم تصمیم کبری چی بود.اون موقع ها بچه بودیم نمی فهمیدیم اوضاع از جه قراره .کبری عاشق بود و حوصله درسو مشقو نداشت برای همین تصمیم گرفت درساشو بپیچونه و بره سراغ عشقش :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
من فهمیدم تصمیم کبری چی بود.اون موقع ها بچه بودیم نمی فهمیدیم اوضاع از جه قراره .کبری عاشق بود و حوصله درسو مشقو نداشت برای همین تصمیم گرفت درساشو بپیچونه و بره سراغ عشقش :ws3:

باهات موافقم. چون منم تو نخ حسنک بودم که ببینم کجا رفته بعد فهمیدم ای بابا رفته بود با کبری صفا سیتی:ws10:

  • Like 1
ارسال شده در

واقعا من موافقم که کبری خانوم زیاد نرمال نبود:ws28:

باور کن من زمانیکه تصمیم کبری رو میخوندم به یک سری نتایج رسیدم:ws10:

امین جان میخوای حکم صادر کنم تا از کتابهای درسی حذفش کنم:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
واقعا من موافقم که کبری خانوم زیاد نرمال نبود:ws28:

باور کن من زمانیکه تصمیم کبری رو میخوندم به یک سری نتایج رسیدم:ws10:

امین جان میخوای حکم صادر کنم تا از کتابهای درسی حذفش کنم:ws28:

100 درصد موافقم چه معنی میده دختر به این کوچکی تصمیم بگیره که چه کار کنه بزن اون حکمو :ws24: دیگه اعصاب برامون نذاشتن :ws7:

دختره ی ................................ خجالت نمیکشه ...........................

  • Like 2
ارسال شده در
100 درصد موافقم چه معنی میده دختر به این کوچکی تصمیم بگیره که چه کار کنه بزن اون حکمو :ws24: دیگه اعصاب برامون نذاشتن :ws7:

دختره ی ................................ خجالت نمیکشه ...........................

 

بیچاره کبری:ws44:

اونم کهریزکی شد؟؟؟؟:ws4:

  • Like 1
ارسال شده در
بیچاره کبری:ws44:

اونم کهریزکی شد؟؟؟؟:ws4:

wisdom در روز اول مدرسه:ws28::ws28:

dg3u6y23ff1bwwwctzvw.jpg

  • Like 2
ارسال شده در

تازه اون کوکب خانم هم دوست پسر داشت فکر کردین برای چی واسه اون مهمونا سنگ تموم گذاشت چون دوست پسرش تو اون خانوادهه بود.گویا خودش شوهر هم داشته :ws7:

 

جاوید بزن اون حکم سنگ سارو بزن که دیگه اعصابم حسابی خرد شده :ws18:

  • Like 2
ارسال شده در
wisdom در روز اول مدرسه:ws28::ws28:

dg3u6y23ff1bwwwctzvw.jpg

:ws14:از کجا فهمیدی اینجوری بودم. آخه واقعا همین جوری بود. مامانمو بیچاره کردم تا رسیدم اینجا

  • Like 2
ارسال شده در
تازه اون کوکب خانم هم دوست پسر داشت فکر کردین برای چی واسه اون مهمونا سنگ تموم گذاشت چون دوست پسرش تو اون خانوادهه بود.گویا خودش شوهر هم داشته :ws7:

 

جاوید بزن اون حکم سنگ سارو بزن که دیگه اعصابم حسابی خرد شده :ws18:

من همین جا حکم صادر میکنم که تصمیم کبری از کتب درسی حذف شود و به جای اون درس مناجاتهای خواهر صغری اضافه بشه که شئونات اسلامی در آن کاملا رعایت شده:ws28::ws28::ws28:

و کبری خانوم و همه دارو دستش هم میبیریم کهر................ و تا 3 نسل در اونجا میمونن:ws10:

خوب شد امین جان:ws49:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws14:از کجا فهمیدی اینجوری بودم. آخه واقعا همین جوری بود. مامانمو بیچاره کردم تا رسیدم اینجا

از یکی از دوستان دوران تحصیلت که اومد پیش من و راپورت داد فهمیدم:ws3:

ضمنا مدیر مدرسه و معلمانت هم از دستت شکایت کردند و گفتند در مدرسه اغتشاش میکردی:ws28:

همچنین خواهان محاکمه شما شده اند بنظرت حکمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws7::ws10:

ارسال شده در
از یکی از دوستان دوران تحصیلت که اومد پیش من و راپورت داد فهمیدم:ws3:

ضمنا مدیر مدرسه و معلمانت هم از دستت شکایت کردند و گفتند در مدرسه اغتشاش میکردی:ws28:

همچنین خواهان محاکمه شما شده اند بنظرت حکمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws7::ws10:

 

امین راس میگف جاسوس هستا؟؟؟؟

 

امیدوارم فقط کهر...... نباشه. جون سیبیلاش نه:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در
امین راس میگف جاسوس هستا؟؟؟؟

 

امیدوارم فقط کهر...... نباشه. جون سیبیلاش نه:ws44:

نه شما رو میفرستیم قسمت آموزش ندامتگاه قزل حصار تا اونجا به شغل شریف معلمی منسوب بشی و فعالیت کنی:ws49:

حکم خوبی رو واست بریدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws28:

البته از عواقبش هم حتما آگاهی دارید درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws10:(ادب آموختن به بچه های بی ادب از عذاب آخرت بدتره:ws28::ws28:)

  • Like 1
ارسال شده در
نه شما رو میفرستیم قسمت آموزش ندامتگاه قزل حصار تا اونجا به شغل شریف معلمی منسوب بشی و فعالیت کنی:ws49:

حکم خوبی رو واست بریدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws28:

البته از عواقبش هم حتما آگاهی دارید درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ws10:(ادب آموختن به بچه های بی ادب از عذاب آخرت بدتره:ws28::ws28:)

جون من نههههههه:ws44: من حالم از معلمي بهم ميخوره:ws24: همون كهر.... منو بفرستين بهتره....

:ws48:آآآي امين كجايي؟؟؟؟ رحم كنين:ws18:

ارسال شده در
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

جاويد واقعاً اشكمو در آوردي.

 

خاطراتي شيرين تر از اون موقع هم پيدا ميشه؟

دعواهاي بعد مدرسه؟

اگه جرات داري زنگ خورد بيا پشت مدرسه.:ws44:

  • Like 1
×
×
  • اضافه کردن...