رفتن به مطلب

جاااااااااان؟؟؟ واقعا تعجب آورهه+عکس


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
:banel_smiley_4:مرسی از الفاظ زیباتون

 

 

خواهش میکنم:w58:

 

 

مگه غضنفر چشه :hanghead:

  • پاسخ 82
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
خواهش میکنم:w58:

 

 

مگه غضنفر چشه :hanghead:

هیچی عالیم هست

فقط به جنشیت من نمیخوره:ws52:

شمس الملوک غضنفر فک کنم عالیه:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
هیچی عالیم هست

فقط به جنشیت من نمیخوره:ws52:

شمس الملوک غضنفر فک کنم عالیه:ws37:

 

 

اشکال نداره تغییر جنشیت سخت نیس:w58:

 

 

همون غضنفر و نگه دار

  • Like 2
ارسال شده در
اشکال نداره تغییر جنشیت سخت نیس:w58:

 

 

همون غضنفر و نگه دار

میرم شقایق میارم سرتا:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
میرم شقایق میارم سرتا:banel_smiley_4:

برو:w000:

  • Like 1
ارسال شده در
برو:w000:

باشه میرم

چرا ناراحت میشی

بی ظرفیت:whistles:

  • Like 1
ارسال شده در
باشه میرم

چرا ناراحت میشی

بی ظرفیت:whistles:

 

کی ناراحت شد

 

گفتم برو باهاش بیا ببینم چیچار میخوای بکنی :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
کی ناراحت شد

 

گفتم برو باهاش بیا ببینم چیچار میخوای بکنی :ws3:

گشتم نبود :sigh:

ولی میگردم پیداش می کنم:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در
گشتم نبود :sigh:

ولی میگردم پیداش می کنم:hanghead:

هنوز پیداش نکردی :w58:

  • Like 1
ارسال شده در
گشتم نبود :sigh:

ولی میگردم پیداش می کنم:hanghead:

 

امید با حضور شقایق هم به راه راست هدایت نمیشه:banel_smiley_4:

 

الکی وقتتو تلف نکن:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در
هنوز پیداش نکردی :w58:

میبینی جوابو دیگه؟:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در
امید با حضور شقایق هم به راه راست هدایت نمیشه:banel_smiley_4:

 

الکی وقتتو تلف نکن:ws37:

آخه چرا؟:ws52:

یعنی بچه انقد وضعش خرابه که ازش انقد نا امیدی:sigh:

  • Like 1
ارسال شده در
آخه چرا؟:ws52:

یعنی بچه انقد وضعش خرابه که ازش انقد نا امیدی:sigh:

 

 

:sigh:

 

بهش نگیا ولی دکترا جوابش کردن:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
:sigh:

 

بهش نگیا ولی دکترا جوابش کردن:ws3:

آخی :4564:

من میگم چرا انقد اعصاب خرابه نگو بچه...:sigh:

  • Like 1
ارسال شده در
امید با حضور شقایق هم به راه راست هدایت نمیشه:banel_smiley_4:

 

الکی وقتتو تلف نکن:ws37:

 

:banel_smiley_4:

 

:vahidrk:

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

:vahidrk:

 

:biggrin:

 

حقته......:1238:

  • Like 1
ارسال شده در
میبینی جوابو دیگه؟:ws37:

 

آخه چرا؟:ws52:

یعنی بچه انقد وضعش خرابه که ازش انقد نا امیدی:sigh:

 

:sigh:

 

بهش نگیا ولی دکترا جوابش کردن:ws3:

 

آخی :4564:

من میگم چرا انقد اعصاب خرابه نگو بچه...:sigh:

:vahidrk::vahidrk::vahidrk::vahidrk::vahidrk:

  • Like 1
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

:vahidrk:

میبینم که شقایق اومد یک جورایی حالتو جا آورد ناخوش :whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
:vahidrk::vahidrk::vahidrk::vahidrk::vahidrk:

حرفی ام که برا گفتن نداری:ws52:

منو میزنی؟آخی چون ناخوشی هیچی بهت نمیگم برو خوش باش:whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
حرفی ام که برا گفتن نداری:ws52:

منو میزنی؟آخی چون ناخوشی هیچی بهت نمیگم برو خوش باش:whistle:

 

آفرین

 

مراعات حالشو بکن:ws3:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...