.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 حرفای امید رو خیلی جدی نگیر واسه خودش یه چیزی میگه!! آخه نفر قبلیشم همینو بهم گفت 1
شــاروک 30242 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 آخه نفر قبلیشم همینو بهم گفت نفر قبلی که شقایق جونه:qfu28wh4kkweeki7jfi مدیره ارشده و تاج سر مااااا
.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 نفر قبلی که شقایق جونه:qfu28wh4kkweeki7jfi مدیره ارشده و تاج سر مااااا واقعا؟عالیه پس یعنی هیچی بهش نگم باشه پس تاج سر ما هم شد 1
شــاروک 30242 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 واقعا؟عالیهپس یعنی هیچی بهش نگم باشه پس تاج سر ما هم شد هرچی گفت میگی چشم 1
.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 هرچی گفت میگی چشم اوووووووووووووووووووووووووو چشمممممممممممم شقایق جون من یکی دوسالی هست که در این انجمن فعالیت می کنم همه برو بچم میشناسم مدیر ارشد وتاج سرم ماهم بودی و هستی و خواهی بود 1
شــاروک 30242 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 اووووووووووووووووووووووووووچشمممممممممممم شقایق جون من یکی دوسالی هست که در این انجمن فعالیت می کنم همه برو بچم میشناسم مدیر ارشد وتاج سرم ماهم بودی و هستی و خواهی بود آفرین آفرین 1
pesare irani 41807 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 حرفای امید رو خیلی جدی نگیر واسه خودش یه چیزی میگه!! :vahidrk: بچه جان من دیگه بعد این همه نت گردی کاربر قدیمی و جدید تشخیص ندم واویلاست 2
شــاروک 30242 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 :vahidrk: بچه جان من دیگه بعد این همه نت گردی کاربر قدیمی و جدید تشخیص ندم واویلاست منو زدی؟!! 1
.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 [quote=pesare irani;952539 من دیگه بعد این همه نت گردی کاربر قدیمی و جدید تشخیص ندم واویلاست واقعا الان من کاربر قدیمی ام؟ ای داد بر من چرا زور میگید خوب 1
pesare irani 41807 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 واقعا الان من کاربر قدیمی ام؟ای داد بر من چرا زور میگید خوب خودت رو معرفی کن ببینیم کی هستی بعد کاریت نداریم منو زدی؟!! اره میبینی تهمتارو تهمت 1
شــاروک 30242 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 اره :elivg5ddfqdy8k5mocf برو حالشو ببر امید دیگه دستتو رو من بلند نکنیا.....:icon_razz: 1
.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 خودت رو معرفی کن ببینیم کی هستی بعد کاریت نداریم اره تهمت مگه منو میشناسی که خودمو معرفی کنم آخه پسر آره تمته دیگه اینا 1
pesare irani 41807 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 :elivg5ddfqdy8k5mocf برو حالشو ببر امید دیگه دستتو رو من بلند نکنیا.....:icon_razz: چشم :vahidrk: مگه منو میشناسی که خودمو معرفی کنم آخه پسرآره تمته دیگه اینا به شقایق میگم بیاد ا ا ا بگو ببینم کی هستی 1
.Yaprak 15749 ارسال شده در 22 مرداد، 2012 چشم :vahidrk: به شقایق میگم بیاد ا ا ا بگو ببینم کی هستی اسمم بدری از همدان کافیه؟
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری