amin 202 مهمان ارسال شده در 26 مهر، 2010 با سلام..... دوستان هر گونه پیشنهاد و انتقادی راجع به تدریس نرم افزار Solidworks که در این تاپیک انجام میشه رو توی همین تاپیک مطرح کنن تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم....:167: خواهشاً از اسپم دراین تاپیک جداً خودداری کنید....:icon_gol: . . . . . . . . . . .
بیگلی 110 ارسال شده در 8 آبان، 2010 تو رو خدا اگر امکان داره جلسه اول رو مانند جلسه دوم قرار دهید.چون جلسه اول اصلا بالا نمی اید. 3
amin 202 مهمان ارسال شده در 8 آبان، 2010 تو رو خدا اگر امکان داره جلسه اول رو مانند جلسه دوم قرار دهید.چون جلسه اول اصلا بالا نمی اید. فهمیدم مشکلتون از کجاست! حل شد....:w139:
S.F 24933 ارسال شده در 8 آبان، 2010 شیوه تدریست خوبه . فکرکنم مجموعه اول رو دیدم . فقط . حواست باشه که خیلی مهمه که درست کار رو شروع کنی . و البته ایجاد علاقه با نشون دادن نمونه کارهای انجام شده به کاربران تازه بسیار مهمه . با ارزوی پایندگی و پیروزی روز افزون . 3
S.F 24933 ارسال شده در 27 آبان، 2010 امین جان . عالیه . شیوه . تدریس خوبه . نوع نوشتن هم بسیار بهتر. مرسی. فقط فکر کنم واسه تاپیکت . اطلاع رسانی نمیکنی . 2
amin 202 مهمان ارسال شده در 27 آبان، 2010 امین جان . عالیه . شیوه . تدریس خوبه . نوع نوشتن هم بسیار بهتر. مرسی. فقط فکر کنم واسه تاپیکت . اطلاع رسانی نمیکنی . مرسی از لطفی که داری....(گل) نه....نمیدونم...چجوری آخه؟ نمی خوام فردا پس فردا بیان بگن اینم بخاطر 2 تا امتیاز داره خودشو میکشه و تبلیغ میکنه! یبارم به این سهیل گفتم بره تبلیغ کنه....نمیدونم کرد یا نه..... سعی میکنم وقتی تاپیکو آپدیت کنم که حداکثر کاربران آن باشن...خودمم بطور شخصی به اونایی که تاپیکو پیگیری میکنن پیام میدم که جلسه ی جدید رو آپ کردم! راه حلی داری برا این مساله؟:JC_thinking:
میلاد 24047 ارسال شده در 28 آبان، 2010 مرسی از لطفی که داری....(گل)نه....نمیدونم...چجوری آخه؟ نمی خوام فردا پس فردا بیان بگن اینم بخاطر 2 تا امتیاز داره خودشو میکشه و تبلیغ میکنه! یبارم به این سهیل گفتم بره تبلیغ کنه....نمیدونم کرد یا نه..... سعی میکنم وقتی تاپیکو آپدیت کنم که حداکثر کاربران آن باشن...خودمم بطور شخصی به اونایی که تاپیکو پیگیری میکنن پیام میدم که جلسه ی جدید رو آپ کردم! راه حلی داری برا این مساله؟:JC_thinking: کمک خواستی بوگو آموزشت خوبه...سرعتش کمه فقط واسه تبلیغ هم کمک خواستی بگو:dancegirl2: نمدونم چی کار کنم من مرسی ..زحمت میکشی :aghosh: 2
ShErViN 1765 ارسال شده در 1 آذر، 2010 هر مهندس مکانیکی که نرم افزار سالید به علاوه آباکوس رو کامل یاد بگیره من خیر دنیا و آخرت ! رو براش تضمین میکنم . مخصوصا نقشه کشی سالید رو کامل یاد بگیرید . 4
بیگلی 110 ارسال شده در 20 آذر، 2010 سلام وبا تشکر.اگر امکان داره اموزش سالید جلسه جدیدشو بذارید .چون یکم فاصله افتاده. 3
میلاد 24047 ارسال شده در 20 آذر، 2010 سلام وبا تشکر.اگر امکان داره اموزش سالید جلسه جدیدشو بذارید .چون یکم فاصله افتاده. مدرس رفتند واسه ارشد بخونند سرش هم شلوغ شده این مدته عذر خواهی کرد از همه گفت بتونم میام حتما 4
behnamm30 11 ارسال شده در 12 بهمن، 2010 سلام اولا خیلی ممنونم واسه این آموزش خیلی بهش نیاز داشتم دوما قسمت 5 کی میزارید؟ اصلا 5 ای داره آخه من تازه شروع کردم 1
میلاد 24047 ارسال شده در 12 بهمن، 2010 سلام اولا خیلی ممنونم واسه این آموزش خیلی بهش نیاز داشتم دوما قسمت 5 کی میزارید؟ اصلا 5 ای داره آخه من تازه شروع کردم ادامه نداره فعلا صاحابش رفته واسه ارشد بخونه وقت نداره بیاد 3
samanohet 11 ارسال شده در 23 اسفند، 2010 سلام.اگه امکان داره گسترش و برخورد احجام رو با استفاده از این نرم افزار آموزش بدین یا کمکم کنید ممنون
amin 202 مهمان ارسال شده در 2 اردیبهشت، 2011 سری جدید آموزش سالید تا چند روز دیگه شروع میشه... سلام.اگه امکان داره گسترش و برخورد احجام رو با استفاده از این نرم افزار آموزش بدین یا کمکم کنیدممنون کمی بیشتر توضیح بدید...یعنی چجوری برخورد احجام و گسترششون؟ کاربرد این روش تو چیه؟
میلاد 24047 ارسال شده در 2 اردیبهشت، 2011 سری جدید آموزش سالید تا چند روز دیگه شروع میشه... کمی بیشتر توضیح بدید...یعنی چجوری برخورد احجام و گسترششون؟ کاربرد این روش تو چیه؟ نقشه 2 مگه پاس نکردی؟ مثلا یه مخروط با یه استوانه برخورد میکنه...تو همدیگه هستند میگه میشه یه کاری کرد یه مخروط بکشیم...یه استوانه هم بکشیم تو هم بعد خود نرم افزار فصل مشترک و سطح گسترده شدهش رو نشون بده؟ اگه میشه یاد بده
amin 202 مهمان ارسال شده در 2 اردیبهشت، 2011 نقشه 2 مگه پاس نکردی؟ مثلا یه مخروط با یه استوانه برخورد میکنه...تو همدیگه هستند میگه میشه یه کاری کرد یه مخروط بکشیم...یه استوانه هم بکشیم تو هم بعد خود نرم افزار فصل مشترک و سطح گسترده شدهش رو نشون بده؟ اگه میشه یاد بده آها! خوب اینکه سادست...آره میشه.... ولی کشیدن مخروط نوک تیز کمی پیچیدست.و باز کردنش (ایجاد نمای گسترش) تو محیط ورق کاریه.. همه چی گاماس گاماس! به اونا هم میرسیم...
esmal-aghaaa 1379 ارسال شده در 9 مرداد، 2012 agha in amuzehsai k migin kojast?kodumlink?hazfesh kardin?chera baraie man chii nemiad?:(((((((( 1
arsham_7 13 ارسال شده در 7 خرداد، 2013 با عرض سلام به همگی بنده به تازگی عضو این سایت شدم لازم به ذکر که بنده حدود 5 ساله که به صورت حرفه ای solid works کار میکنم خوشحال میشم اکه کمکی از دستم بر میاد انجام بدم و یا راهنماییتون کنم این هم ایمیل بنده [email protected] 2
ارسالهای توصیه شده