رفتن به مطلب

انتقاد ها و پیشنهادها در مورد تدریس نرم افزار Solidworks


amin 202 مهمان

ارسال‌های توصیه شده

amin 202 مهمان
ارسال شده در

با سلام.....:icon_gol:

 

دوستان هر گونه پیشنهاد و انتقادی راجع به تدریس نرم افزار Solidworks که در این تاپیک انجام میشه رو توی همین تاپیک مطرح کنن تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم....:167:

 

 

 

خواهشاً از اسپم دراین تاپیک جداً خودداری کنید....:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

تو رو خدا اگر امکان داره جلسه اول رو مانند جلسه دوم قرار دهید.چون جلسه اول اصلا بالا نمی اید.

  • Like 3
amin 202 مهمان
ارسال شده در
تو رو خدا اگر امکان داره جلسه اول رو مانند جلسه دوم قرار دهید.چون جلسه اول اصلا بالا نمی اید.

 

فهمیدم مشکلتون از کجاست!:a030:

حل شد....:w139:

ارسال شده در

خیلی متشکرم.

  • Like 2
ارسال شده در

شیوه تدریست خوبه . :w16:

فکرکنم مجموعه اول رو دیدم .

فقط . حواست باشه که خیلی مهمه که درست کار رو شروع کنی . و البته ایجاد علاقه با نشون دادن نمونه کارهای انجام شده به کاربران تازه بسیار مهمه .

با ارزوی پایندگی و پیروزی روز افزون .:icon_gol:

  • Like 3
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

امین جان . عالیه .

شیوه . تدریس خوبه . نوع نوشتن هم بسیار بهتر.

مرسی.

فقط فکر کنم واسه تاپیکت . اطلاع رسانی نمیکنی . :ws52:

  • Like 2
amin 202 مهمان
ارسال شده در
امین جان . عالیه .

شیوه . تدریس خوبه . نوع نوشتن هم بسیار بهتر.

مرسی.

فقط فکر کنم واسه تاپیکت . اطلاع رسانی نمیکنی . :ws52:

 

مرسی از لطفی که داری....(گل)

نه....نمیدونم...چجوری آخه؟

نمی خوام فردا پس فردا بیان بگن اینم بخاطر 2 تا امتیاز داره خودشو میکشه و تبلیغ میکنه!

یبارم به این سهیل گفتم بره تبلیغ کنه....نمیدونم کرد یا نه.....

سعی میکنم وقتی تاپیکو آپدیت کنم که حداکثر کاربران آن باشن...خودمم بطور شخصی به اونایی که تاپیکو پیگیری میکنن پیام میدم که جلسه ی جدید رو آپ کردم!

راه حلی داری برا این مساله؟:JC_thinking:

ارسال شده در
مرسی از لطفی که داری....(گل)

نه....نمیدونم...چجوری آخه؟

نمی خوام فردا پس فردا بیان بگن اینم بخاطر 2 تا امتیاز داره خودشو میکشه و تبلیغ میکنه!

یبارم به این سهیل گفتم بره تبلیغ کنه....نمیدونم کرد یا نه.....

سعی میکنم وقتی تاپیکو آپدیت کنم که حداکثر کاربران آن باشن...خودمم بطور شخصی به اونایی که تاپیکو پیگیری میکنن پیام میدم که جلسه ی جدید رو آپ کردم!

راه حلی داری برا این مساله؟:JC_thinking:

 

کمک خواستی بوگو

 

آموزشت خوبه...سرعتش کمه فقط:ws37:

 

واسه تبلیغ هم کمک خواستی بگو:dancegirl2: نمدونم چی کار کنم من

 

 

 

مرسی ..زحمت میکشی :aghosh:

  • Like 2
ارسال شده در

هر مهندس مکانیکی که نرم افزار سالید به علاوه آباکوس رو کامل یاد بگیره من خیر دنیا و آخرت ! رو براش تضمین میکنم . مخصوصا نقشه کشی سالید رو کامل یاد بگیرید .

  • Like 4
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

سلام وبا تشکر.اگر امکان داره اموزش سالید جلسه جدیدشو بذارید .چون یکم فاصله افتاده.

  • Like 3
ارسال شده در
سلام وبا تشکر.اگر امکان داره اموزش سالید جلسه جدیدشو بذارید .چون یکم فاصله افتاده.

مدرس رفتند واسه ارشد بخونند :banel_smiley_4:

 

سرش هم شلوغ شده این مدته

عذر خواهی کرد از همه

 

گفت بتونم میام حتما

  • Like 4
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام اولا خیلی ممنونم واسه این آموزش خیلی بهش نیاز داشتم دوما قسمت 5 کی میزارید؟ اصلا 5 ای داره آخه من تازه شروع کردم

  • Like 1
ارسال شده در
سلام اولا خیلی ممنونم واسه این آموزش خیلی بهش نیاز داشتم دوما قسمت 5 کی میزارید؟ اصلا 5 ای داره آخه من تازه شروع کردم

 

 

 

ادامه نداره فعلا

صاحابش رفته واسه ارشد بخونه وقت نداره بیاد13.gif

  • Like 3
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام.اگه امکان داره گسترش و برخورد احجام رو با استفاده از این نرم افزار آموزش بدین یا کمکم کنید

ممنون

  • 1 ماه بعد...
amin 202 مهمان
ارسال شده در

سری جدید آموزش سالید تا چند روز دیگه شروع میشه...

 

سلام.اگه امکان داره گسترش و برخورد احجام رو با استفاده از این نرم افزار آموزش بدین یا کمکم کنید

ممنون

کمی بیشتر توضیح بدید...یعنی چجوری برخورد احجام و گسترششون؟:ws38:

کاربرد این روش تو چیه؟

ارسال شده در
سری جدید آموزش سالید تا چند روز دیگه شروع میشه...

 

 

کمی بیشتر توضیح بدید...یعنی چجوری برخورد احجام و گسترششون؟:ws38:

کاربرد این روش تو چیه؟

 

نقشه 2 مگه پاس نکردی؟:w000:

 

مثلا یه مخروط با یه استوانه برخورد میکنه...تو همدیگه هستند

میگه میشه یه کاری کرد یه مخروط بکشیم...یه استوانه هم بکشیم تو هم

بعد خود نرم افزار فصل مشترک و سطح گسترده شدهش رو نشون بده؟

اگه میشه یاد بده

amin 202 مهمان
ارسال شده در
نقشه 2 مگه پاس نکردی؟:w000:

 

مثلا یه مخروط با یه استوانه برخورد میکنه...تو همدیگه هستند

میگه میشه یه کاری کرد یه مخروط بکشیم...یه استوانه هم بکشیم تو هم

بعد خود نرم افزار فصل مشترک و سطح گسترده شدهش رو نشون بده؟

اگه میشه یاد بده

 

آها!

خوب اینکه سادست...آره میشه....

ولی کشیدن مخروط نوک تیز کمی پیچیدست.و باز کردنش (ایجاد نمای گسترش) تو محیط ورق کاریه..

همه چی گاماس گاماس!

به اونا هم میرسیم...:a030:

  • 10 ماه بعد...
ارسال شده در

سلام ممنون از زحماتی که می کشید موفق باشید:a030:

  • 4 ماه بعد...
ارسال شده در

agha in amuzehsai k migin kojast?kodumlink?hazfesh kardin?chera baraie man chii nemiad?:((((((((

  • Like 1
  • 9 ماه بعد...
ارسال شده در

با عرض سلام به همگی

بنده به تازگی عضو این سایت شدم

لازم به ذکر که بنده حدود 5 ساله که به صورت حرفه ای solid works کار میکنم

خوشحال میشم اکه کمکی از دستم بر میاد انجام بدم و یا راهنماییتون کنم

این هم ایمیل بنده

[email protected]

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...