رفتن به مطلب

روشهایی زیرکانه برای نگهداری ادویه‌جات


afa

ارسال های توصیه شده

در این جا ایده‌های زیرکانه و جالبی را درباره ذخیره ی مواد به شما توصیه می‌کنیم، ادویه‌های مورد علاقه ی شما را طبقه بندی کرده ، به درستی ذخیره می‌کند و آنها را دم دست شما قرار می‌دهد.

آنها را در یک طبقه بگذارید:

 

01-ss_101068929.jpg

ادویه‌هایی که مرتب می‌خواهید دم دستتان باشد را در یک جای 2 طبقه قرار بدهید. برچسب‌هایی را روی در آنها بچسبانید تا هنگام استفاده راحت‌تر نوع آنها را تشخیص بدهید.

محکم آویزان کردن:

02-ss_SIP939560.jpg

جاادویه‌ای و جاقوطی‌هایی که به دیوار نصب می‌شوند،ادویه‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به راحتی در دسترس شما قرار می‌دهند.

جلوی چشم بودن:

3-ss_TDH710859.jpg

هنگامیکه ادویه‌ها را داخل قفسه یا کشوهایی که در یک سکو ساخته شده‌اند قرار می‌دهید، در یک لحظه همه‌ی آنها آماده استفاده هستند. قفسه‌های باز این امکان را به آشپز می‌دهند که بدون نیاز به خواندن برچسبها، هر آن چیزی که نیاز دارد را در دسترس خود ببینید.

تاقچه روبرو:

4-ss_TDH723931.jpg

خودتان را از دویدن به دنبال جستجوی مواد اولیه در آشپزخانه نجات دهید. یک تاقچه ادویه بالای سرتان می‌تواند هر چیزی را دم دست شما قرار بدهد.

قایم باشک:

5-ss_SIP908305.jpg

یک کابینت اضافی می‌تواند قوطی‌های ادویه و بطری روغن و چاشنی‌های بسیاری را جا بدهد.

دسترسی آسان:

6-ss_SIP931975.jpg

کشو برای نگهداری ادویه بسیار عالی است. هر زمانی که به آنها نیاز داشته باشید،آنها را دم دست قرار می‌دهد و هر وقت نیاز ندارید، جلوی چشمتان نیست.اگر جاادویه‌ها را ایستاده داخل کشو می‌گذارید یا به صورت خوابیده به هر حال روی آن برچسب بزنید.

باریک و مستقیم :

 

7-ss_SIP867673.jpg

از فضاهای باریکی مثل بالای سر اجاق گاز،آخر پیشخوان یا تاقچه استفاده کنید. فضای کم باعث می‌شود ادویه‌ها پشت یکدیگر پنهان نشوند.

نتایج:

8-ss_SIP916539_1.jpg

با دم دست گذاشتن ادویه‌های مورد علاقه‌تان، دسترسی آسان به آنها را فراهم کنید. قوطی ادویه‌ها را پر کنید و آنها را در یک سبد بچینید. وقتی ادویه داخل قوطی کمتر می‌شود، دوباره از ظرف اصلی که آن را در جای دیگری از آشپزخانه نگه می‌دارید، پر کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...