رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
سلام دوستان.چرا رندرام همه فانتزی و غیر طبیعی میشه؟؟؟

 

nv1px9pkfmibj7jydl0.jpg

 

 

i6fmwj5jsrwpoabroc.jpg

سلام شاید به خاطر بامپاشه (bump)که توی رندرای ویریه

  • Like 2
  • پاسخ 609
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

منم از ایناها میخوام :sad0:

بشه ها شما تو کد 3دی میکنین میبرین مکس یا از اول تو مکس میکشین کاراتونو؟

  • Like 2
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در
منم از ایناها میخوام :sad0:

بشه ها شما تو کد 3دی میکنین میبرین مکس یا از اول تو مکس میکشین کاراتونو؟

 

من که تو کد 3دی میکنم و واسه هر کدوم یه لایه و اسم میدم و وقتی میبرم تو مکس راحت تر متریال میشه داد؛:w16: مدلینگ تو مکس به نظرم خیلی سخته؛حرفه ای ها راحت کار میکنن تو مکس:ws37:

ارسال شده در
منم از ایناها میخوام :sad0:

بشه ها شما تو کد 3دی میکنین میبرین مکس یا از اول تو مکس میکشین کاراتونو؟

جفتش:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در
سلام دوستان.چرا رندرام همه فانتزی و غیر طبیعی میشه؟؟؟

 

nv1px9pkfmibj7jydl0.jpg

 

 

i6fmwj5jsrwpoabroc.jpg

یکم متریالو بد دادین تو قسمت سقف خیلی کشیده شده

uvwmap رو تنظیم کنین

  • Like 2
ارسال شده در
من که تو کد 3دی میکنم و واسه هر کدوم یه لایه و اسم میدم و وقتی میبرم تو مکس راحت تر متریال میشه داد؛:w16: مدلینگ تو مکس به نظرم خیلی سخته؛حرفه ای ها راحت کار میکنن تو مکس:ws37:

باسه من این لایه لایه کردن معضلیه اصن :sad0:

جفتش:ws37:

خوجبحالت :sad0:

  • Like 3
ارسال شده در
سلام دوستان.چرا رندرام همه فانتزی و غیر طبیعی میشه؟؟؟

 

با چه موتور رندری کار میکنید ؟ وی ری یا منتال ری ؟

 

اولین چیزی که توی کار شما درست مدیریت نشده ، متریال هاست ، برای داشتن یک رندر رئال باید شیدرها ، نورها و ... همه به درستی مدیریت بشه ، اگر محیط اطراف رو هم تا حدودی شبیه سازی کنید به واقعی تر شدن کار خیلی کمک میکنه ، به پارامترهای تنظیمات رندر هم بر میگرده :ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

متریال که درسته.همینجوری دادم.ولی در کل کنتراست رنگم بالاست.یعنی اگه قرمزه زیادی قرمزه.یا اگه قهوه ای هست زیادیه قهوه ایش.یه بار دیگه به عکسها نگاه کنید منظورمو بهتر متوجه میشید..

  • Like 1
ارسال شده در
متریال که درسته.همینجوری دادم.ولی در کل کنتراست رنگم بالاست.یعنی اگه قرمزه زیادی قرمزه.یا اگه قهوه ای هست زیادیه قهوه ایش.یه بار دیگه به عکسها نگاه کنید منظورمو بهتر متوجه میشید..

فکر کنم تنظیمات گاما رو فعال نکردید ، درسته ؟ از منوی render ------------> gama lut

اونجا تیک enable گاما رو بزنید و دوباره رندر بگیرید ، فکر کنم درست بشه :ws38:

 

28_gamma_lut.jpg

  • Like 1
ارسال شده در

اگر تنظیمات کالر مپینگ هم روی liner multiply گذاشته باشید ، رنگ ها رو با کنتراست بالاتر نشون میده ، بهتره روی حالت exponential باشه :w16:

 

فرآیند پست پروداکشن هم خیلی روی رندرها تاثیر داره ، شما میتونید همین رندر رو توی فتوشاپ اصلاح رنگ و کنتراست کنید و نیازی به گرفتن رندر مجدد هم نداشته باشید :a030:

  • Like 1
ارسال شده در

نمونه طراحی نما==>موتور رندر: منتال ری

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نظرتونو بگید لطفا محصوصا برای بهتر شدن خروجی رندر:)

  • Like 9
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در
نمونه طراحی نما==>موتور رندر: منتال ری

 

22987751928283661584_thumb.jpg

07800761984989381529_thumb.jpg

نظرتونو بگید لطفا محصوصا برای بهتر شدن خروجی رندر:)

 

خیلی خیلی خوب شده؛ اگه شیشه هاتون رو بهتر روش کار میکردید خیلی طبیعی تر میشد 62izy85.gif

ارسال شده در

خیلی خوب شده ، فقط اینکه هیچ وقت در واقعیت رفلکت ابر و آسمان توی شیشه ها نمی افته ، چون مطمئنا اطراف ساختمان ، ساختمان های دیگه و ... وجود داره که رفلکت اونا توی پنجره میافته ، البته به غیر از طبقه های آخر

  • Like 6
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

این یه پروژه دانشجویی هست که اخیرا کار کردم (طرح 3):ws37:

 

 

833625gxwpzae1qqvqlb.jpg

  • Like 17
ارسال شده در

اینا چه خوبن:ws37:

مینا کارت واقعا عالیه:hapydancsmil:

فقط کاربریش چیه؟

موزه هست؟؟؟:icon_redface:

  • Like 6
ارسال شده در
اینا چه خوبن:ws37:

مینا کارت واقعا عالیه:hapydancsmil:

فقط کاربریش چیه؟

موزه هست؟؟؟:icon_redface:

 

مرسی عزیز دلم hapydancsmil.gif

 

نه دادگستری میباشد :ws3:، ولی به حجمش میخوره ، موزه باشه :ws37:

  • Like 5
ارسال شده در
مرسی عزیز دلم hapydancsmil.gif

 

نه دادگستری میباشد :ws3:، ولی به حجمش میخوره ، موزه باشه :ws37:

 

حجمش جالبه:icon_redface:

مخصوصا شکاف توی حجم

منم توکارام استفاده مبکینم وقتی خیلی صلب باشه حجمم

سبک میکنه حجم رو

حالا از حجم که بگذریم

کار تو که خیلی خوب حجم رو نشون دادی واقعا عالیه:hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در
حجمش جالبه:icon_redface:

مخصوصا شکاف توی حجم

منم توکارام استفاده مبکینم وقتی خیلی صلب باشه حجمم

سبک میکنه حجم رو

حالا از حجم که بگذریم

کار تو که خیلی خوب حجم رو نشون دادی واقعا عالیه:hapydancsmil:

 

آره منم از حجمش خیلی خوشم اومد :w16:

 

خودش که کار رو دید ، خیلی خوشش اومد :icon_redface:اصلا انتظار نداشت به این خوبی بشه :whistle:

 

مرسی زهرا جونم ، نظر لطفته گلم hapydancsmil.gif:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

مدلسازی تراس طبقه دوازدهم هتلی که این ترم طراحی کردم :w02:

 

tgq4jrh5yuw11er0zqm2.jpg

  • Like 10
ارسال شده در

اینم از نماش :ws37:

 

zqz849nw8rqzwxzq91g.jpg

  • Like 11

×
×
  • اضافه کردن...