رفتن به مطلب

.FatiMa

ارسال های توصیه شده

tina-arch مهمان

ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه.

خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم:w16:

 

lq8niuddtg1o4am2qw6m.jpg

 

kh2iedb6vdqvou92t45w.jpg

 

gm6um9wzsvdilun8o8h8.jpg

 

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 609
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

:w02:

دوتا مشکل من توی کارت میبینم اول اینکه چه جوری این آدم ها روی آب ایستادن ؟:banel_smiley_4::ws3:

و دوم اینکه انگار ساختمان و سایت روی هوا قرار دارن ( به خاطر آسمان اینو میگم ) تو اینجور مواقع باید عکسی رو به عنوان آسمان انتخاب کنی که پس زمینه کار رو هم پوشش بده یا اینکه دور سایت رو دیوار میذاشتی تا این مشکل حل بشه و اینحوری به نظر نیاد .

من این دوتا ایراد رو هم برای بهتر شدن کارات گفتم تینا جون وگرنه کارت خوب شده :w16:

  • Like 5
لینک به دیدگاه

سلام من هم با حرفای مینا جان موافقم.بهتر بود از اسمونی استفاده میکردی که افق داشته باشه

و یه چیزدیگه.......scale متریال ها هم به مقیاس کل کار نمیخوره.باید مثلا بلوک های کف خیلی بزرگه .همچنین قسمت خاکستریه دیوار

  • Like 2
لینک به دیدگاه
tina-arch مهمان
:w02:

دوتا مشکل من توی کارت میبینم اول اینکه چه جوری این آدم ها روی آب ایستادن ؟:banel_smiley_4::ws3:

و دوم اینکه انگار ساختمان و سایت روی هوا قرار دارن ( به خاطر آسمان اینو میگم ) تو اینجور مواقع باید عکسی رو به عنوان آسمان انتخاب کنی که پس زمینه کار رو هم پوشش بده یا اینکه دور سایت رو دیوار میذاشتی تا این مشکل حل بشه و اینحوری به نظر نیاد .

من این دوتا ایراد رو هم برای بهتر شدن کارات گفتم تینا جون وگرنه کارت خوب شده :w16:

در مورد اولی روی آب واینیستادن بلکه روی کف شیشه ای ایستادن اونم نشون دادم ولی چون همرنگ آب هست زیاد معلوم نیس.:ws3:

در مورد آسمونم از آسمون خود مکس استفاده کردم که تو قسمت environment هست البته استادمون روش شمارو گفته بود ولی این روشو خودم کشف کردم فک کردم که بهتره.:icon_pf (34): مرسی بابت نظراتت:icon_gol:

سلام من هم با حرفای مینا جان موافقم.بهتر بود از اسمونی استفاده میکردی که افق داشته باشه

و یه چیزدیگه.......scale متریال ها هم به مقیاس کل کار نمیخوره.باید مثلا بلوک های کف خیلی بزرگه .همچنین قسمت خاکستریه دیوار

 

اگه از این کوچکتر میگرفتم که تو رندر دیده نمی شد به همین خاطر این اندازه گرفتم.

لینک به دیدگاه
در مورد اولی روی آب واینیستادن بلکه روی کف شیشه ای ایستادن اونم نشون دادم ولی چون همرنگ آب هست زیاد معلوم نیس.:ws3:

در مورد آسمونم از آسمون خود مکس استفاده کردم که تو قسمت environment هست البته استادمون روش شمارو گفته بود ولی این روشو خودم کشف کردم فک کردم که بهتره.:icon_pf (34): مرسی بابت نظراتت:icon_gol:

 

 

اگه از این کوچکتر میگرفتم که تو رندر دیده نمی شد به همین خاطر این اندازه گرفتم.

مهم ابعاد واقعیه کار نه اینکه تو رندر چی از کار در میاد
  • Like 2
لینک به دیدگاه
tina-arch مهمان
مهم ابعاد واقعیه کار نه اینکه تو رندر چی از کار در میاد

باشه بعداین دیگه این کارو تکرار نمیکنم مرسی از راهنماییتون.:ws3:

لینک به دیدگاه
ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه.

خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم:w16:

 

lq8niuddtg1o4am2qw6m.jpg

 

kh2iedb6vdqvou92t45w.jpg

 

gm6um9wzsvdilun8o8h8.jpg

 

ye jizam man begam shoma ke ba vray render kardi chera az deraktaye vray estefade nakardi ina pishfarzaye maxan

لینک به دیدگاه
ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه.

خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم:w16:

 

lq8niuddtg1o4am2qw6m.jpg

 

kh2iedb6vdqvou92t45w.jpg

 

gm6um9wzsvdilun8o8h8.jpg

 

 

باباته این همه زحمتت و رندر های خوبی که گرفتی بهت تبریک میگم....

بانظر دوستان موافقم:icon_gol:

 

مقیاس بعضی متریال ها مناسب نیست. شیشه های ساختمون خوب شدن.. اما برای من جای سواله چرا کف شیشه ایی مثله آب شده و یه موج های ریزی توش هست؟؟

 

سعی کن وقتی چمن هایی که نزدیک دوربین هستنو طبیعی تر بسازی و فقط به یه بامپ ساده قانع نشی، اما ویو های دوراشکالی نداره.

 

تو نور پردازی و سایه ها یه کوچولو بیشت توجه کن و تو تنظیمات ویری به color mapping بیشتر توجه کن و از اون برای خلق صحنه های زیباتر استفاده کن.

  • Like 2
لینک به دیدگاه
cmeaoaosz3436dpcl3sl.jpg

 

z4p2t66ewftq7bbnx7p7.jpg

 

4xxhcnextx2b2b2y4or.jpg

 

تو یه قسمت هایی شدت نور خیلی زیاد شده... چمنو ببین.... سقف کارتو...

 

یه ذره نور رو جابجا کن... color mappingg با تنظیماتش بازی کن... و موتور GI رو IR و LC بزار . و برای آسمون کارت از HDRI استفاده کن تا کارات طبیعی تر بشه. یه کوچولو رفلکتم به کف ها بده تا طبیعی تر بشه.

 

در کل کار خوبی شده. تبریک میگم

:icon_gol::icon_gol:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
اینم کارای رویت من hanghead.gif

 

8bidz2l9arcgcx3sc5wq.jpg

 

bk98e57sisywq470bf6.jpg

 

1bhs5x1e979g274o3vu6.jpg

 

 

1wzxaz2gc3aziai3tcr3.jpg

 

راستش من تا الان با رویت رندر نگرفتم. ونمیتون نظری بدم.:4564: اما کارات خوب شده... خسته نباشی. تحویل دادی رفت:icon_gol:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
اینم کارای رویت من hanghead.gif

 

8bidz2l9arcgcx3sc5wq.jpg

 

bk98e57sisywq470bf6.jpg

 

1bhs5x1e979g274o3vu6.jpg

 

 

1wzxaz2gc3aziai3tcr3.jpg

آفرین مینا جونم کار خوبی شده :hapydancsmil:

فقط اینکه با چه کیفیتی رندر گرفتی :ws38: زمان رندر پرسپکتیو خارجی خیلی کمه و اگر کیفیت کار رو روی best تنظیم کنی و resolution رو روی پرینتر بذاری و از کادر جلوش مقدار dpi رو روی 300 , کیفیت کارت خیلی خوب میشه و تو کارت دیگه نویزی دیده نمیشه و بعد از رندر کارت رو ببری تو فتوشاپ و کنتراست رو درست کنی نتیجه کار عالی میشه :a030:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
آفرین مینا جونم کار خوبی شده :hapydancsmil:

فقط اینکه با چه کیفیتی رندر گرفتی :ws38: زمان رندر پرسپکتیو خارجی خیلی کمه و اگر کیفیت کار رو روی best تنظیم کنی و resolution رو روی پرینتر بذاری و از کادر جلوش مقدار dpi رو روی 300 , کیفیت کارت خیلی خوب میشه و تو کارت دیگه نویزی دیده نمیشه و بعد از رندر کارت رو ببری تو فتوشاپ و کنتراست رو درست کنی نتیجه کار عالی میشه :a030:

 

اینو میدونم کاراش رو پرینت نزاشته بود :ws3:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
tina-arch مهمان
تو یه قسمت هایی شدت نور خیلی زیاد شده... چمنو ببین.... سقف کارتو...

 

یه ذره نور رو جابجا کن... color mappingg با تنظیماتش بازی کن... و موتور GI رو IR و LC بزار . و برای آسمون کارت از HDRI استفاده کن تا کارات طبیعی تر بشه. یه کوچولو رفلکتم به کف ها بده تا طبیعی تر بشه.

 

در کل کار خوبی شده. تبریک میگم

:icon_gol::icon_gol:

خیلی ممنون از راهنماییت. لطف داری

ولی این موتورایی که گفتی چجوری باید قرار بدم.آسمونو از کجا تنظیم کنم؟

لینک به دیدگاه
خیلی ممنون از راهنماییت. لطف داری

ولی این موتورایی که گفتی چجوری باید قرار بدم.آسمونو از کجا تنظیم کنم؟

 

بعدا کامل در مورد موتور ها توضیح میدم.

در همین حد بگم که با استفاده این موتور ها باعث میشه نور تو محیط درست پخش شه و خیلی طبیعی بشه رندر هات:icon_gol:

 

تو تب Indirect illumination > آن کن و موتور ها رو تنظیم کن... حالت پیشفرض خیلی بالاست... IR رو روی low بزار برای تست.....شرمنده بعدا بیشتر توضیح میدم.. الان وقت نداشتم.

  • Like 1
لینک به دیدگاه

بچه ها این تاپیک برای آموزش نیست.....توی تاپیک آموزش 3ds max و v ray آموزش های خوبی هست....بحث آموزش رو اونجا دنبال کنید.....

  • Like 1
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...