tina-arch مهمان اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۱ ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه. خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۱ دوتا مشکل من توی کارت میبینم اول اینکه چه جوری این آدم ها روی آب ایستادن ؟ و دوم اینکه انگار ساختمان و سایت روی هوا قرار دارن ( به خاطر آسمان اینو میگم ) تو اینجور مواقع باید عکسی رو به عنوان آسمان انتخاب کنی که پس زمینه کار رو هم پوشش بده یا اینکه دور سایت رو دیوار میذاشتی تا این مشکل حل بشه و اینحوری به نظر نیاد . من این دوتا ایراد رو هم برای بهتر شدن کارات گفتم تینا جون وگرنه کارت خوب شده 5 لینک به دیدگاه
hami_sani 6076 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۱ سلام من هم با حرفای مینا جان موافقم.بهتر بود از اسمونی استفاده میکردی که افق داشته باشه و یه چیزدیگه.......scale متریال ها هم به مقیاس کل کار نمیخوره.باید مثلا بلوک های کف خیلی بزرگه .همچنین قسمت خاکستریه دیوار 2 لینک به دیدگاه
tina-arch مهمان اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۱ دوتا مشکل من توی کارت میبینم اول اینکه چه جوری این آدم ها روی آب ایستادن ؟ و دوم اینکه انگار ساختمان و سایت روی هوا قرار دارن ( به خاطر آسمان اینو میگم ) تو اینجور مواقع باید عکسی رو به عنوان آسمان انتخاب کنی که پس زمینه کار رو هم پوشش بده یا اینکه دور سایت رو دیوار میذاشتی تا این مشکل حل بشه و اینحوری به نظر نیاد . من این دوتا ایراد رو هم برای بهتر شدن کارات گفتم تینا جون وگرنه کارت خوب شده در مورد اولی روی آب واینیستادن بلکه روی کف شیشه ای ایستادن اونم نشون دادم ولی چون همرنگ آب هست زیاد معلوم نیس. در مورد آسمونم از آسمون خود مکس استفاده کردم که تو قسمت environment هست البته استادمون روش شمارو گفته بود ولی این روشو خودم کشف کردم فک کردم که بهتره.:icon_pf (34): مرسی بابت نظراتت سلام من هم با حرفای مینا جان موافقم.بهتر بود از اسمونی استفاده میکردی که افق داشته باشه و یه چیزدیگه.......scale متریال ها هم به مقیاس کل کار نمیخوره.باید مثلا بلوک های کف خیلی بزرگه .همچنین قسمت خاکستریه دیوار اگه از این کوچکتر میگرفتم که تو رندر دیده نمی شد به همین خاطر این اندازه گرفتم. لینک به دیدگاه
hami_sani 6076 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۱ در مورد اولی روی آب واینیستادن بلکه روی کف شیشه ای ایستادن اونم نشون دادم ولی چون همرنگ آب هست زیاد معلوم نیس.در مورد آسمونم از آسمون خود مکس استفاده کردم که تو قسمت environment هست البته استادمون روش شمارو گفته بود ولی این روشو خودم کشف کردم فک کردم که بهتره.:icon_pf (34): مرسی بابت نظراتت اگه از این کوچکتر میگرفتم که تو رندر دیده نمی شد به همین خاطر این اندازه گرفتم. مهم ابعاد واقعیه کار نه اینکه تو رندر چی از کار در میاد 2 لینک به دیدگاه
tina-arch مهمان اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، ۱۳۹۱ مهم ابعاد واقعیه کار نه اینکه تو رندر چی از کار در میاد باشه بعداین دیگه این کارو تکرار نمیکنم مرسی از راهنماییتون. لینک به دیدگاه
pooran.mehr 6294 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه. خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم ye jizam man begam shoma ke ba vray render kardi chera az deraktaye vray estefade nakardi ina pishfarzaye maxan لینک به دیدگاه
panoram 5055 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه. خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم باباته این همه زحمتت و رندر های خوبی که گرفتی بهت تبریک میگم.... بانظر دوستان موافقم مقیاس بعضی متریال ها مناسب نیست. شیشه های ساختمون خوب شدن.. اما برای من جای سواله چرا کف شیشه ایی مثله آب شده و یه موج های ریزی توش هست؟؟ سعی کن وقتی چمن هایی که نزدیک دوربین هستنو طبیعی تر بسازی و فقط به یه بامپ ساده قانع نشی، اما ویو های دوراشکالی نداره. تو نور پردازی و سایه ها یه کوچولو بیشت توجه کن و تو تنظیمات ویری به color mapping بیشتر توجه کن و از اون برای خلق صحنه های زیباتر استفاده کن. 2 لینک به دیدگاه
panoram 5055 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ تو یه قسمت هایی شدت نور خیلی زیاد شده... چمنو ببین.... سقف کارتو... یه ذره نور رو جابجا کن... color mappingg با تنظیماتش بازی کن... و موتور GI رو IR و LC بزار . و برای آسمون کارت از HDRI استفاده کن تا کارات طبیعی تر بشه. یه کوچولو رفلکتم به کف ها بده تا طبیعی تر بشه. در کل کار خوبی شده. تبریک میگم :icon_gol: 2 لینک به دیدگاه
panoram 5055 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ حتما از فتوشاپ هم برای بهبود رندر هات استفاده کن... 2 لینک به دیدگاه
panoram 5055 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ اینم کارای رویت من راستش من تا الان با رویت رندر نگرفتم. ونمیتون نظری بدم. اما کارات خوب شده... خسته نباشی. تحویل دادی رفت 2 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ اینم کارای رویت من آفرین مینا جونم کار خوبی شده :hapydancsmil: فقط اینکه با چه کیفیتی رندر گرفتی زمان رندر پرسپکتیو خارجی خیلی کمه و اگر کیفیت کار رو روی best تنظیم کنی و resolution رو روی پرینتر بذاری و از کادر جلوش مقدار dpi رو روی 300 , کیفیت کارت خیلی خوب میشه و تو کارت دیگه نویزی دیده نمیشه و بعد از رندر کارت رو ببری تو فتوشاپ و کنتراست رو درست کنی نتیجه کار عالی میشه 2 لینک به دیدگاه
panoram 5055 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ آفرین مینا جونم کار خوبی شده :hapydancsmil:فقط اینکه با چه کیفیتی رندر گرفتی زمان رندر پرسپکتیو خارجی خیلی کمه و اگر کیفیت کار رو روی best تنظیم کنی و resolution رو روی پرینتر بذاری و از کادر جلوش مقدار dpi رو روی 300 , کیفیت کارت خیلی خوب میشه و تو کارت دیگه نویزی دیده نمیشه و بعد از رندر کارت رو ببری تو فتوشاپ و کنتراست رو درست کنی نتیجه کار عالی میشه اینو میدونم کاراش رو پرینت نزاشته بود 2 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ اینو میدونم کاراش رو پرینت نزاشته بود آفرین 2 لینک به دیدگاه
tina-arch مهمان اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ تو یه قسمت هایی شدت نور خیلی زیاد شده... چمنو ببین.... سقف کارتو... یه ذره نور رو جابجا کن... color mappingg با تنظیماتش بازی کن... و موتور GI رو IR و LC بزار . و برای آسمون کارت از HDRI استفاده کن تا کارات طبیعی تر بشه. یه کوچولو رفلکتم به کف ها بده تا طبیعی تر بشه. در کل کار خوبی شده. تبریک میگم :icon_gol: خیلی ممنون از راهنماییت. لطف داری ولی این موتورایی که گفتی چجوری باید قرار بدم.آسمونو از کجا تنظیم کنم؟ لینک به دیدگاه
panoram 5055 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ خیلی ممنون از راهنماییت. لطف داری ولی این موتورایی که گفتی چجوری باید قرار بدم.آسمونو از کجا تنظیم کنم؟ بعدا کامل در مورد موتور ها توضیح میدم. در همین حد بگم که با استفاده این موتور ها باعث میشه نور تو محیط درست پخش شه و خیلی طبیعی بشه رندر هات تو تب Indirect illumination > آن کن و موتور ها رو تنظیم کن... حالت پیشفرض خیلی بالاست... IR رو روی low بزار برای تست.....شرمنده بعدا بیشتر توضیح میدم.. الان وقت نداشتم. 1 لینک به دیدگاه
amir15523 289 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، ۱۳۹۱ بچه ها این تاپیک برای آموزش نیست.....توی تاپیک آموزش 3ds max و v ray آموزش های خوبی هست....بحث آموزش رو اونجا دنبال کنید..... 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده