tina-arch مهمان ارسال شده در 19 مهر، 2012 ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه. خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم
R.Irankhah 25490 ارسال شده در 19 مهر، 2012 دوتا مشکل من توی کارت میبینم اول اینکه چه جوری این آدم ها روی آب ایستادن ؟ و دوم اینکه انگار ساختمان و سایت روی هوا قرار دارن ( به خاطر آسمان اینو میگم ) تو اینجور مواقع باید عکسی رو به عنوان آسمان انتخاب کنی که پس زمینه کار رو هم پوشش بده یا اینکه دور سایت رو دیوار میذاشتی تا این مشکل حل بشه و اینحوری به نظر نیاد . من این دوتا ایراد رو هم برای بهتر شدن کارات گفتم تینا جون وگرنه کارت خوب شده 5
hami_sani 6076 ارسال شده در 19 مهر، 2012 سلام من هم با حرفای مینا جان موافقم.بهتر بود از اسمونی استفاده میکردی که افق داشته باشه و یه چیزدیگه.......scale متریال ها هم به مقیاس کل کار نمیخوره.باید مثلا بلوک های کف خیلی بزرگه .همچنین قسمت خاکستریه دیوار 2
tina-arch مهمان ارسال شده در 19 مهر، 2012 دوتا مشکل من توی کارت میبینم اول اینکه چه جوری این آدم ها روی آب ایستادن ؟ و دوم اینکه انگار ساختمان و سایت روی هوا قرار دارن ( به خاطر آسمان اینو میگم ) تو اینجور مواقع باید عکسی رو به عنوان آسمان انتخاب کنی که پس زمینه کار رو هم پوشش بده یا اینکه دور سایت رو دیوار میذاشتی تا این مشکل حل بشه و اینحوری به نظر نیاد . من این دوتا ایراد رو هم برای بهتر شدن کارات گفتم تینا جون وگرنه کارت خوب شده در مورد اولی روی آب واینیستادن بلکه روی کف شیشه ای ایستادن اونم نشون دادم ولی چون همرنگ آب هست زیاد معلوم نیس. در مورد آسمونم از آسمون خود مکس استفاده کردم که تو قسمت environment هست البته استادمون روش شمارو گفته بود ولی این روشو خودم کشف کردم فک کردم که بهتره.:icon_pf (34): مرسی بابت نظراتت سلام من هم با حرفای مینا جان موافقم.بهتر بود از اسمونی استفاده میکردی که افق داشته باشه و یه چیزدیگه.......scale متریال ها هم به مقیاس کل کار نمیخوره.باید مثلا بلوک های کف خیلی بزرگه .همچنین قسمت خاکستریه دیوار اگه از این کوچکتر میگرفتم که تو رندر دیده نمی شد به همین خاطر این اندازه گرفتم.
hami_sani 6076 ارسال شده در 19 مهر، 2012 در مورد اولی روی آب واینیستادن بلکه روی کف شیشه ای ایستادن اونم نشون دادم ولی چون همرنگ آب هست زیاد معلوم نیس.در مورد آسمونم از آسمون خود مکس استفاده کردم که تو قسمت environment هست البته استادمون روش شمارو گفته بود ولی این روشو خودم کشف کردم فک کردم که بهتره.:icon_pf (34): مرسی بابت نظراتت اگه از این کوچکتر میگرفتم که تو رندر دیده نمی شد به همین خاطر این اندازه گرفتم. مهم ابعاد واقعیه کار نه اینکه تو رندر چی از کار در میاد 2
tina-arch مهمان ارسال شده در 19 مهر، 2012 مهم ابعاد واقعیه کار نه اینکه تو رندر چی از کار در میاد باشه بعداین دیگه این کارو تکرار نمیکنم مرسی از راهنماییتون.
pooran.mehr 6294 ارسال شده در 19 مهر، 2012 ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه. خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم ye jizam man begam shoma ke ba vray render kardi chera az deraktaye vray estefade nakardi ina pishfarzaye maxan
panoram 5055 ارسال شده در 20 مهر، 2012 ایناهم کارای منه که این ترم با تری دی کار کردم و رندرشم وی ریه. خوشحال میشم که نظراتتونو بدونم باباته این همه زحمتت و رندر های خوبی که گرفتی بهت تبریک میگم.... بانظر دوستان موافقم مقیاس بعضی متریال ها مناسب نیست. شیشه های ساختمون خوب شدن.. اما برای من جای سواله چرا کف شیشه ایی مثله آب شده و یه موج های ریزی توش هست؟؟ سعی کن وقتی چمن هایی که نزدیک دوربین هستنو طبیعی تر بسازی و فقط به یه بامپ ساده قانع نشی، اما ویو های دوراشکالی نداره. تو نور پردازی و سایه ها یه کوچولو بیشت توجه کن و تو تنظیمات ویری به color mapping بیشتر توجه کن و از اون برای خلق صحنه های زیباتر استفاده کن. 2
panoram 5055 ارسال شده در 20 مهر، 2012 تو یه قسمت هایی شدت نور خیلی زیاد شده... چمنو ببین.... سقف کارتو... یه ذره نور رو جابجا کن... color mappingg با تنظیماتش بازی کن... و موتور GI رو IR و LC بزار . و برای آسمون کارت از HDRI استفاده کن تا کارات طبیعی تر بشه. یه کوچولو رفلکتم به کف ها بده تا طبیعی تر بشه. در کل کار خوبی شده. تبریک میگم :icon_gol: 2
panoram 5055 ارسال شده در 20 مهر، 2012 اینم کارای رویت من راستش من تا الان با رویت رندر نگرفتم. ونمیتون نظری بدم. اما کارات خوب شده... خسته نباشی. تحویل دادی رفت 2
R.Irankhah 25490 ارسال شده در 20 مهر، 2012 اینم کارای رویت من آفرین مینا جونم کار خوبی شده :hapydancsmil: فقط اینکه با چه کیفیتی رندر گرفتی زمان رندر پرسپکتیو خارجی خیلی کمه و اگر کیفیت کار رو روی best تنظیم کنی و resolution رو روی پرینتر بذاری و از کادر جلوش مقدار dpi رو روی 300 , کیفیت کارت خیلی خوب میشه و تو کارت دیگه نویزی دیده نمیشه و بعد از رندر کارت رو ببری تو فتوشاپ و کنتراست رو درست کنی نتیجه کار عالی میشه 2
panoram 5055 ارسال شده در 20 مهر، 2012 آفرین مینا جونم کار خوبی شده :hapydancsmil:فقط اینکه با چه کیفیتی رندر گرفتی زمان رندر پرسپکتیو خارجی خیلی کمه و اگر کیفیت کار رو روی best تنظیم کنی و resolution رو روی پرینتر بذاری و از کادر جلوش مقدار dpi رو روی 300 , کیفیت کارت خیلی خوب میشه و تو کارت دیگه نویزی دیده نمیشه و بعد از رندر کارت رو ببری تو فتوشاپ و کنتراست رو درست کنی نتیجه کار عالی میشه اینو میدونم کاراش رو پرینت نزاشته بود 2
tina-arch مهمان ارسال شده در 20 مهر، 2012 تو یه قسمت هایی شدت نور خیلی زیاد شده... چمنو ببین.... سقف کارتو... یه ذره نور رو جابجا کن... color mappingg با تنظیماتش بازی کن... و موتور GI رو IR و LC بزار . و برای آسمون کارت از HDRI استفاده کن تا کارات طبیعی تر بشه. یه کوچولو رفلکتم به کف ها بده تا طبیعی تر بشه. در کل کار خوبی شده. تبریک میگم :icon_gol: خیلی ممنون از راهنماییت. لطف داری ولی این موتورایی که گفتی چجوری باید قرار بدم.آسمونو از کجا تنظیم کنم؟
panoram 5055 ارسال شده در 20 مهر، 2012 خیلی ممنون از راهنماییت. لطف داری ولی این موتورایی که گفتی چجوری باید قرار بدم.آسمونو از کجا تنظیم کنم؟ بعدا کامل در مورد موتور ها توضیح میدم. در همین حد بگم که با استفاده این موتور ها باعث میشه نور تو محیط درست پخش شه و خیلی طبیعی بشه رندر هات تو تب Indirect illumination > آن کن و موتور ها رو تنظیم کن... حالت پیشفرض خیلی بالاست... IR رو روی low بزار برای تست.....شرمنده بعدا بیشتر توضیح میدم.. الان وقت نداشتم. 1
amir15523 289 ارسال شده در 20 مهر، 2012 بچه ها این تاپیک برای آموزش نیست.....توی تاپیک آموزش 3ds max و v ray آموزش های خوبی هست....بحث آموزش رو اونجا دنبال کنید..... 1
ارسال های توصیه شده