رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

تجربه يك خواب راحت، تنها در يك اتاق خواب آرامش بخش، مرتب، و زيبا امكانپذير است. اگر چيدمان اتاق خواب به نحوي باشد كه شما را تا حدودي از روزمرگي هاي زندگي دور كند، به مثابه آن فضاي عاشقانه و دوست داشتني تري نيز بوجود خواهد آمد.

 

bedroom-5.jpg

 

 

رنگ

سعي كنيد براي اتاق خواب از رنگ هاي آرامش بخش استفاده كنيد. خانواده رنگ هاي آبي، سبز، ياسي، رسي، و كرم جزء رنگ هايي هستند كه هم به آرامش بصري شما كمك مي كنند و هم آرامش ذهني را با خود به همراه مي آورند. روتختي و روبالشي و ساير وسايل جانبي اتاق خواب را نيز در همين طيف رنگي به صورت تيره و روشن انتخاب كنيد. اگر روي ديوارها از آبي استفاده مي كنيد مي توايند رو تختي ها را از خانواده كرم و رسي انتخاب كنيد. همچنين مي توانيد ديوارها را به رنگ كرم در بياوريد. در اين صورت محيط پاك و بكري ايجاد مي شود و از اين گذشته متناسب ساختن ساير وسايل با اين رنگ آسانتر است.

 

شلوغي و بهم ريختگي

از نصب هرگونه قفسه ي اضافي بر روي ديوارها جداً خودداري كنيد. هر چه اتاق شلوغ تر باشد ذهن شما درگيري بيشتري پيدا مي كند. دكوراسيون ديوارها را ساده نگه داريد و تنها چند قاب عكس به ديوارها نصب كنيد و در فضاهاي خالي چند گلدان تزئيني بگذاريد. قرار دادن عكس هاي خانوادگي و دسته جمعي در اتاق خواب گزينه مناسبي به شمار نمي رود، سعي كنيد بيشتر از عكس هاي دو نفري خودتان استفاده كنيد. ضمناً رخت و لباس هاي كثيف را كنار ماشين لباسشويي بگذاريد، نه در اتاق خواب! و ساير وسايل اضافي را نيز از روي زمين جمع كرده و در داخل كمدها و كشوها قرار دهيد.

 

 

 

شمع

چرا شمع؟ شمع ها رمانتيك هستند و به راحتي قادر به تحريك حس حرارت و گرماي افراد مي باشند. با كمك از شمع به دو طريق مي توانيد فضاي رمانتيك ايجاد كنيد: شكل و بو. شكل: يك سري از شمع با ظرافت خاصي درون ظرف هاي كريستالي قرار داده شده اند كه شما مي توانيد براي هر چه عاشقانه تر كردن محيط اطراف آنها را پر كنيد از گلبرگ هاي تازه رز و مريم. بو: برخي از شمع ها داراي رايحه معطر مختلفي نظير: رز، مريم، شببو، و استوقدوس هستند كه به اين منظور بسيار مناسب مي باشند. پيچيدن رايحه خوشبوي اين شمع ها در فضاي اتاق خواب چيزي جز عطر فضاي رمانتيك و عاشقانه را به مشام نمي رساند.

 

 

 

تخت راحت

بايد تختي را انتخاب كنيد كه اولاً در آن راحت باشيد و بعد زيبا باشد. سعي كنيد يك تشك كاملاً نرم و راحت انتخاب كنيد و بعد روي آنرا با ملافه ها و روتختي هاي زيبا بياراييد. براي تزئين بيشتر تخت هم مي توانيد از بالشتك هاي كوچك كه در رنگ، سايز، و اشكال مختلف وجود دارند، استفاده كنيد. پشه بند حريري كه از بالاي سقف تا پايين تخت ادامه پيدا مي كند نيز در رمانتيك تر كردن فضا به شما كمك كند. تخت را بايد طوري تزئين كنيد كه قلب اتاق خوابتان باشد و مانند ستاره اي در اتاق خواب بدرخشد.

 

 

 

پرده

پرده ها تاثير زيادي بر روي احساسي كه كل اتاق به بيننده القا مي كند دارند. رنگ پرده بايد با روتختي و رنگ ديوارها همخواني داشته باشد. به عنوان مثال ديوارهاي آبي و روتختي هاي كرم و رسي با پرده هاي سفيد همخواني زيادي دارند. اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه روزهاي تعطيل مي خواهيد تا ظهر در تختخواب بمانيد بهتر است از پرده هاي ضخيم و تيره استفاده كنيد تا نور صبحگاهي شما را اذيت نكند.

 

bedroom-1.jpg

 

تلويزيون

هنوز پژوهشگران بر سر اين مسئله كه آيا بايد در اتاق خواب تلويزيون قرار دهند يا نه به توافق نرسيده اند، اما برخي تحقيقات نشانگر اين مسئله هستند كه قرار دادن تلويزيون در اتاق خواب صميمت زوجين را تا حدي كاهش مي دهد. با اين وجود بسياري از خانواده ها ترجيح مي دهند كه در اتاق خواب خود تلويزيون را داشته باشند.

 

 

 

نورپردازي

نورپردازي مناسب در اتاق خواب هم نكته مهمي است. اتاق خواب بر خلاف ساير اتاق ها نياز به نور زياد ندارد و هر چه تاريكتر باشد، بهتر است. مي توانيد از هالوژن هاي كم نور رنگي مثل قرمز و زرد استفاده كنيد.

 

bedroom-4.jpg

 

گل

با استفاده از دسته گل هاي طبيعي اتاق را زيباتر و عاشقانه تر كنيد. همانطور كه مي دانيد گل ها معاني سمبليك متفاوتي را دارند و براي سالگردهاي خاص مي توانيد از گل هاي متفاوت استفاده كنيد. به عنوان مثال براي سالگرد ازدواج مي توانيد از رز قرمز (سمبل عشق) استفاده كنيد و گلبرگ هاي آن را روي كف اتاق و تخت خواب پراكنده نماييد.

 

يادگاري رمانتيك

قسمتي از اتاق را اختصاص به يادگاري هاي رمانتيكي كه به هم داده ايد بدهيد. به عنوان مثال جعبه اي پر از صدف هايي كه در ماه عسل جمع كرديد، يا سبدي براي قرار دادن نوشته هاي و نامه هاي عاشقانه اي كه براي هم تهيه كرده ايد. آنرا روي يك ميز در نزديكي تخت خواب قرار دهيد تا خاطرات خوش گذشته هميشه در وجودتان زنده باشند و اميد به آينده اي روشن در دلتان كاشته شود.

 

 

فراموش نكنيد كه يك اتاق خواب رمانتيك بايد از نظر هر 5 حس انسان رمانتيك به نظر برسد تا هم حس عشق و دوست داشتن ساكنين را افزايش دهد و هم ميزان صميمت و آسايش را ارتقا بخشد.

 

منبع:http://www.manzelmag.com

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 178
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

bedroom-renovation.jpg

 

 

ايجاد يك اتاق خواب بي نظير فقط به خلق يك فضاي مطبوع و دلپذير محدود نمي شود. بايد بهشتي به دور از هر گونه استرس ايجاد كنيد و در آن مامن امن با آرامش تمام به خواب فرو رويد. براي تهيه وسايل اتاق خواب نبايد آنقدر هزينه كنيد كه نهايتاً مجبور به فروش قلب و كليه خود براي بازپرداخت قرض ها و وامهاي بشويد؛ و اين هم چند تكنيك ساده و كم هزينه براي تغيير دكوراسيون اتاق خواب:

 

 

1) چند شمع روشن كنيد، نورهاي متداول را كم كنيد، و رايحه اي معطر در فضا منتشر كنيد. اين كار حالتي دوستانه، گرما بخش، و صميمي ايجاد مي كند.

 

2) پنجره ها را باز كنيد. ما هميشه عادت داريم كه پرده هاي اتاق خواب را بكشيم و پنجره ها را بسته نگه داريم. باز كردن پنجره ها اجازه ورود نور طبيعي و هواي تازه به داخل اتاق را مي دهد. از اين گذشته نور خورشيد هم از ايجاد قارچ جلوگيري كرده و انگل ها را از بين مي برد. سيستم تهويه هواي اتاق خواب هم مي تواند مفيد باشد.

 

3) يادگاريهاي خاطره آميز را به نمايش بگذاريد. برخي از وسايل يادآور خاطرات خوش گذشته هستند، پس چرا آنها را در جايي قرار ندهيم كه از ديدنشان لذت ببريم؟ با تزئين آن يادگاري ها فضا را صميمانه تر كنيد.

 

4) از محفظه هاي ذخيره وسايل به درستي استفاده كنيد. اصولاً از آنجايي كه كليه وسايل اضافي روانه اتاق خواب مي شوند، اين اتاق شلوغ و پر از وسايل مختلف مي شود. اگر براي هر وسيله جاي مخصوصي در نظر بگيريد، با درهم ريختگي كلافه نمي شويد. زمانيكه از محل كار به خانه مي آييد خيلي وسوسه انگيز است كه لباس هايتان را جمع نكنيد و روي تخت بيندازيد، به همين دليل كمد لباس ها را در دسترس قرار دهيد تا آويزان كردن لباس ها برايتان كار دشواري نباشد.

 

5) افزودن رايحه اي خوش. اتاق هاي خواب خيلي زود رنگ و بوي كهنگي و كسالت به خود مي گيرند. براي خشبو نگه داشتن كمد و محفظه هاي نگهداري قدري مشك يا عنبر در داخل آنها قرار دهيد.

 

6) آينه؛ وجود آينه در بالاي شوفاژ يا نصب يك آينه قدي روي ديوار ايده بدي به نظر نمي رسد، هم در انعكاس نور موثر است و هم حس يك اتاق بزرگتر و روشن تر را ايجاد مي كند.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 6 ماه بعد...
  • 2 هفته بعد...
ممنون عزيزم، تاپيك خيلي مفيدي هست براي من...اتفاقا ميخواستم درخواستشو بدم :icon_gol:

اگه ميشه ديزاين‌هاي بيشتري براي اتاق خواب بذار :icon_gol:

 

 

خواهش ميكنم

چون خودم يه روز دربه در دنبال ايناها بودم،

واسه اينه نميخوام بقيه مثل من باشن:ws3:

الان ميذارم

فايل هاي عكسي من خيلي زيادن

گلچين ميكنم

اگرم شد همشون رو

لینک به دیدگاه
خواهش ميكنم

چون خودم يه روز دربه در دنبال ايناها بودم،

واسه اينه نميخوام بقيه مثل من باشن:ws3:

الان ميذارم

فايل هاي عكسي من خيلي زيادن

گلچين ميكنم

اگرم شد همشون رو

هم درديم، منم لازم دارم....

ممنون ميشم يه چند تا خوشگل تراشو بذاري :ws3:

مخصوصا با ديزاين صورتي بنفش

سرويس بهداشتيتم ديدم، اگه ممكنه واسه پذيرايي و آشپزخونه هم بذاري خيلي عاليه :icon_gol:

لینک به دیدگاه

هم درديم، منم لازم دارم....

ممنون ميشم يه چند تا خوشگل تراشو بذاري :ws3:

مخصوصا با ديزاين صورتي بنفش

سرويس بهداشتيتم ديدم، اگه ممكنه واسه پذيرايي و آشپزخونه هم بذاري خيلي عاليه :icon_gol:

 

 

 

حتما عزيزم:ws37:

اگر امروز نشد

طي روزهاي آينده ميذارم:icon_gol:

چون كلاس دارم بايد برم تا 1ساعت ديگه:ws3:

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

7147.jpg

ما از میان تمام اتاق خوابهای با سبک مدرن و یا سنتی 25 مورد را برگزیدیم تا برای داشتن اتاق خوابی زیبا به شما کمک کنیم.در این مقاله به 8 موردآن اشاره می‌کنیم

ما از میان تمام اتاق خوابهای با سبک مدرن و یا سنتی 25 مورد را بر گزیدیم تا برای داشتن اتاق خوابی زیبا به شما کمک کنیم.

 

.کلاسیک و شیک:

آبی سرد و بنفش سنبلی رنگهای طبیعی هستند که در این اتاق خواب آرام انتخاب شده است که می تواند موجب سردی اتاق شود اما با حضور رنگ سفید و قهوه ای تیره که تا اندازه ای موجب گرمی اتاق شده اند، به تعادل رسیده اند.

چرا آنرا دوست داریم :

مبلمان کلاسیک اگر هماهنگ با سبک مدرن نباشد می تواند به زیبایی اتاق لطمه بزند، رنگ قهوه ای تخت و طرح های هندسی و تاج تخت بلند و رنگهای بکار رفته همگی موجب جذابیت بیشتر این اتاق شده اند.

aertyuiio.jpg

2.تقاطع شرق و غرب:

تقارن و تناسب در اجزای این اتاق خواب کاملاً بر گرفته از طراحی شرقی می باشد، اما چوب خود رنگ و چرم مصنوعی به کار رفته شده ما را به هنر غربی می کشاند.

چرا آنرا دوست داریم :

در فضای زیر الهامی از چندین سبک رامی توان دید، بافتهای طبیعی به کار رفته شده و تقارن آنها و رنگ مایه مسی پرده ها و دیگر اجزای اتاق همگی به زیبایی و منحصر به فرد بودن اتاق کمک کرده اند.

bnml.jpg

تختخوابی با چهار ديرک در چهار گوشه آن:

در اولین نگاه پوستر های قاب شده بالای تخت توجه را به خود جلب می کنند. راحتترین راه برای خلق فضایی دراماتیک، زیبا و مدرن انتخاب مبلمان بزرگ سایز می‌باشد.

چرا آنرا دوست داریم :

تخت خواب با رنگهای طبیعی و خاص خودش باعث ایجاد فضایی آرام و ایستا و بی جنبش شده است، رنگ دلفریب دیوار(بنفش کم رنگ؟ خاکستری؟ خاکستری مایل به قهوه ای؟) و رنگ آجری لحاف روی تخت بسیار ماهرانه و فریبنده انتخاب شده است.

cfgh.jpg

 

4.سبکی کاملاً شخصی:

تخت، نیمکت، میز ، بالشتکها و تاج تخت ترکیبی دارند که موجب گرایش اتاق به سمت افقی(فروتن و لطیف) شده اند که احساسی از نیمه های قرن را به ما می‌دهند. وسایل کنار تخت کمی از حالت افقی کاسته که باعث دلچسب شدن فضا می‌شود.

چرا آنرا دوست داریم :

اثاثیه موجود در اتاق حالتی افسانه‌ای به اتاق داده اند.ترکیب زیبایی از منسوجات و مبلمان سبکی منحص به فرد را خلق می‌کند که در هیچ فروشگاهی به هیچ قیمتی پیدا نخواهد شد.

dfgh.jpg

 

 

 

5-پوششی ظریفانه:

این تخت خواب مجلل با لایه هایی از روتختی های زیبا پوشیده شده است که هر کدام لطیف تر و زیباتر از قبلی می‌باشد.

چرا آنرا دوست داریم :

بافتهای بسیار زیبا که بر روی تخت مشاهده می‌شود مثل تاج تخت با روکش زبر کتانی، بالشتکهای زیبای ابریشمی لطیف با صندلی دو نفره با روکش موهری ترکیبی زیبا ایجاد کرده اند. طرح و رنگ همیشه در دکوراسیون مهم هستند اما جذابیت این اتاق به وجود بافتهای متعدد می‌باشد که جلوه ای فوق العاده به آن داده است.

efghji.jpg

 

6.گرم و مدرن:

روتختی سفید و لوازم موجود در اتاق در تضاد با دیوار قهوه ای هستند تا اتاق خواب را فضایی مرموز و مهیج نشان دهند. بالشتکهای رنگارنگ کانون توجه در اتاق می‌باشند.

چرا آنرا دوست داریم :

اتاقهای بزرگ فضای خوبی برای ترکیب انواع سبکها مهیا می‌کنند. دراین اتاق، رنگهای زمینی، روتختی زیبا و هنر های دستی فضایی کامل ایجاد کرده‌اند که کاملاً مناسب و امروزی می‌باشند.

fcvmb.jpg

 

7.ساده و شیک:

آبی مه آلود دیوارها جو آرامی را در این اتاق با شیوه ای زنانه و بصیرانه خلق کرده است. گلچینی از مبلمان بسیار مدرن و عالی فضایی شخصی و جذاب به اتاق داده اند.

چرا آنرا دوست داریم :

کف با رنگ تیره انعکاسی از رنگ قهوه ای سقف است که بسیار گیرا و غیر منتظره می‌باشد و با چهلچراغ آویزان شده بسیار شیک تر و صمیمی‌تر شده‌است.

 

gfdsa.jpg

 

8.بدو ن تجمل گرایی:

انتخاب ماهرانه مبلمان و رنگ بندی خنثی فضایی بسیار شیک ایجاد کرده است و قرار دادن تخت به صورت مورب و اثاثیه بزرگ سایز فضا را خاص و دراماتیک کرده است.

چرا آنرا دوست داریم :

ترکییب زیبای رنگ سفید و قهوه ای و نوع اثاثیه، بسیار با هم منطبق هستند که مایه‌ی شگفتی فرد می‌شود.

 

hjkktr.jpg

لینک به دیدگاه

ما از میان تمام اتاق خوابهای با سبک مدرن و یا سنتی 25 مورد را بر گزیدیم تا برای داشتن اتاق خوابی زیبا به شما کمک کنیم.به بخش 2 این مطلب توجه کنید:

9.استراحتگاهی حکیمانه:

رنگ پرده ها،تاج تخت و دیوارها زمینه ای آرام را ارائه داده اند که با رنگ سفید ساده کتانی لوازم موجود اتاق را به سمت آرامش کشانده است.

چرا آنرا دوست داریم :

یک انتخاب عالی برای اتاق خواب رنگهای محدود برای دکوراسیون آن می باشد. تنها نقشی که می توان یافت طرح راه راه بالشتکهای روی تخت است که بسیار هماهنگ با سفیدی تخت می باشد.

iuytr.jpg

10.ترغیب برای خواب:

دراین اتاق،تخت خواب نقش اول را دارد، این در حالی است که وسایل اتاق محدود است. تخت با سادگی خود بسیار عالی در برآمدگی سقف جای گرفته است و توجه را به سمت خود می کشاند.

چرا آنرا دوست داریم :

رنگ بسیار ساده دیوار و تخت و تزئینات بکار رفته به معماری اتاق اجازه می دهد که خودی نشان دهد.

jkhtr.jpg

 

 

11.ساده اما شاهانه:

این اتاق خواب گویی برای پادشاه تزئین شده اما شما هم می توانید در آن اقامت کنید! تاج تخت بسیار بزرگ بسیار عالی با روتختی مخملین گرم و نرم با رنگ گرم جفت شده است.2 صندلی کوچک در پای تخت بر این لطافت و ظرافت افزوده و به شما پیشنهاد می کند کفش خود را درآورده و استراحتی کنید.

چرا آنرا دوست داریم :

درخشندگی کاغذ دیواری گلدار و همانگی رنگها بر دولتمندی اتاق افزوده است.

kl.jpg

 

 

12.جای خواب شیک:

2 آینه بلند در دو طرف تخت، چراغ خوابهای منحصر به فرد و میزهای کنار تخت با سبک امروزی و تقارن موجود در آن،سنت و مدرنیته را درهم آمیخته است.

چرا آنرا دوست داریم :

قسمتی از این پنجره وسیع با صفحه ای مات پوشیده شده است که می تواند هم اجازه دهد که نور کافی به اتاق وارد شود هم به تخت حالتی دنج داده است.

 

lopkm.jpg

 

__________________

لینک به دیدگاه

13.طرحهای شاد:

رنگ قرمز و صورتی بالشتکها و کاغذدیواری آبی با طرح شبکه ای زمینه جذابی را برای یک تاج تخت راه راه و بلند آماده کرده است.

چرا آنرا دوست داریم :

ترکیب قرمز و سفید و آبی و... و صورتی؟؟ ریسکی می باشد که در این اتاق شده است، متفاوت بودن و ترکیب رنگهای غیر منطقی که به نظر هماهنگ نیستند گاهی فضاهایی منحصر به فرد به وجود می آورند.

mjhg.jpg

 

 

 

 

14.رنگ های گرم:

در این اتاق با انتخاب تخت خواب صورتمه ای و کنار تخت هایی که گویی ورم کرده اند کمی از حالت سنتی فاصله گرفته اما با انتخاب فرشی با طرح کلاسیک و عکسهای بالای تخت به تعادل رسیده است. گلهای تازه در اتاق توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

چرا آنرا دوست داریم :

اثاثیه بزرگ سایز این اتاق کوچک را بزرگتر نشان می دهد.استفاده از رنگهای گرم در وسایل و رنگ دیوار فضای دلنشینی را ایجاد کرده است.

 

 

njk.jpg

 

 

 

15.به یاد دریا:

تخته های سفید و کاغذ دیواری آبی پررنگ ما را به یاد نیروی دریایی می اندازد و زمینه ای عالی برای تخت خواب الهام شده از دریا ایجاد می کنند.تزئینات کنار تخت و تصویرهای ساده در بالای تخت موضوع دریا را تقویت می کنند و مفروش استفاده شده کاملاً از شنهای ساحل دریا الهام گرفته شده است.

چرا آنرا دوست داریم :

این اتاق توسط عناصر بصری از جمله پالت رنگی مناسب و تزئینات متناسب با موضوع و البته بدون استفاده از فانوس دریایی؟؟ به موضوع مورد نظر خود که دریا می باشد کاملاً نزدیک است.

 

 

poi.jpg

 

 

 

16.ظرافتی زنانه:

مخمل خواب دار تاج تخت، بنفش کمرنگ دیوارها و چلچراغ بسیار ظریف و عالی حالتی زنانه به اتاق داده است. ترکیب غیر معمول رنگهای اتاق و همچنین طرح های به کار رفته بر روی تخت جذابیتی فوق العاده به اتاق داده است.

چرا آنرا دوست داریم :

رنگبندی استفاده شده در اتاق بسیار مطابق با مد روز می باشد که بسیار با سلیقه و حیرت آور است و شخصیتی خاص به اتاق داده است.

qwert.jpg

 

 

 

17.استفاده ای عالی از اتاقک زیر شیروانی:

هنرهای کلاسیک و صنایع دستی موجود در اتاق گاه ویژگی اصلی یک اتاق می باشند. برای نگهداشتن احساس کلاسیک در اتاق زیر شیروانی، سقف با سفید رنگ آمیزی شده که بسیار با نوع معماری اتاق هماهنگ است تخت با رنگهای گرم در زیر پنجره قرار گرفته است.

چرا آنرا دوست داریم :

ترکیب سقف و تزئینات داخل اتاق احساس بسیار خوشایندی به فرد می دهد که این نشانه همانگی اجزای اتاق می باشد.

 

 

rtuitfi.jpg

 

 

18.در وسط صحنه:

این اتاق چند سطحی، جذاب و مجلل می باشد. دیوارهای خاکستری روشن یک مکمل زیبا برای بافت گلدار زرد می باشد.پنجره های بلند نور زیادی را وارد اتاق می کنند که به شکوه این اتاق خواب می افزاید.

چرا آنرا دوست داریم :

استفاده از رنگ قهوه ای تیره درکفپوش اصلی فضایی مهیج به اتاق داده است و مفروش اتاق با کفپوش فرعی اتاق از لحاظ رنگی بسیار هماهنگ می باشد.

 

 

sdgjjk.jpg

 

 

 

19.دستی بر مدرنیته:

این اتاق خواب در حین سادگی بسیار خبره و ماهرانه چیده شده است.استفاده از تختی با چهار دیرک در اتاق با چیدمان آن بسیار امروزی و مدرن می باشد.

چرا آنرا دوست داریم :

رنگ مفرغین دیوار آجری و کفپوش چوبی گذشته ای از ساختمان را به ما می گوید که در تضادی بسیار زیبا با مبلمان امروزی درون اتاق می باشد.

 

 

tyuio.jpg

 

 

منبع: سیمرغ

لینک به دیدگاه

wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 680x510 و حجم آن 186KB است.Greca_letto.jpg

 

wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 680x452 و حجم آن 186KB است.New_Vendome.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...