فکور 352 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مهر، ۱۳۹۷ تو بحث مدیریت گاها بعضی از کارکنان رفتار هایی را از خود نشان میدهند که مدیر رو تو منگنه میذاره که باهاش چه جوری برخورد بکنه که نه سیخ بسوزه و نه کباب. تو این نوع رخداد ها چه چیزی باید در اولویت قرار بگیره که به تناسب اون ، مدیر بخواد که عکس العمل نشون بده ؟ مواردی که باید مدّ نظر مدیر قرار بگیره ،چند تاشو میشمارم. 1_ علت یابی اون رفتار که ناشی از چیه ؟ 2_ ضعف مهارت یا شخصیت کاری کارکنان 3_ ضعف برخورد قاطع مدیر 4_سوء استفاده کارکنان از اخلاق نرم مدیر 5_ عدم برنامه ریزی و تدوین قوانین برای رعایت اخلاق حرفه ای از سوی کارکنان یا.......... لینک به دیدگاه
فکور 352 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مهر، ۱۳۹۷ اینکه چه چیزی مسئله است مهم تر از چیزی است که مسئله من است. من چه کاری در مورد حل مسئله میتونم انجام بدهم. سهم من در مسئله یابی چیست و چقدر است؟ چگونه میتوانیم بطور معنی دار در حل مسئله وارد شوم؟ مشگلات رفتاری چگونه ایجاد میشوند و چگونه رشد میکنند؟ لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده