Mr. Specific 43573 ارسال شده در 31 مهر، 2011 این جانب آقای خاص اصلی، اعلام میکنم که هر کسی از عنوان بنده جهت پیش برد اهداف خود سواستفاده کند، با پیگرد قانونی روبرو میشود.:gnugghender: ضمنا" آقای خاص، شما را به دیدن ادامه برنامه دعوت می نماید
Neutron 60972 ارسال شده در 31 مهر، 2011 ای بابا خاص جون.... جیگرتو ما به خوزه علیه اسلام اقتدا میکنیم... ما خاص ها باید هوای همو داشته باشیم... گرفتی که؟
Neutron 60972 ارسال شده در 2 آبان، 2011 خانم خاص هم جاشون اینجاس... خانم های خاص همیشه از آقایون خاص حمایت میکنند.
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 2 آبان، 2011 اینجا کارخانه "آقای خاص تقلبی " است Made in China ما چین را تحریم میکنیم
ارسالهای توصیه شده