CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 26 تیر، ۱۳۸۹ محاسبات و پیش نمایش شبیه سازی پنجره پیش نمایش رآکتور کنترلهای متعددی دارد .. برای ایجاد و مشاهده پیش نمایش بترتیب reactor->preview animation را در نوار منو کلیک کنید .. با فشار کلید P متحرک سازی را شروع یا متوقف کنید .. اما مهمترین ویژگی این پنجره آن است که میتوانید با اشیا داخل صحنه تعامل اشته باشید. هنگام اجرای پیش نمایش اگر بر روی یک شی کلیک راست نمائید و بکشید آن شی در صحنه جابجا میشود .. اگر شی را در مکان جدید قرار دادی و فکر میکنید موقعیت جدید بهتر است .. به ترتیب max -> update max را در منوی این پنجره کلیک نمائید . واگر میخواهید به وضعیت اول برگردید .. simulation --> reset را کلیک کنید . منوی disply در این پنجره شامل چند گزینه است .. همچنین شامل گزینه camera setting که توسط آن میتوانید صفحات برش دور و نزدیک یک دوربین را تغئیر دهید . منوی prformance به شما اجازه میدهد تا تعداد فریم در هر ثانیه و تعداد گام های فرعی برای محاسبه شبیه سازی را تغئیر دهید .. 2 لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 تیر، ۱۳۸۹ قیدها قیدها ( Constraints) بهترین راه محدود ساختن حرکاتی است که یک شی انجام میدهد .. به کمک قیدها میتوانید حرکات اشیا داخل صحنه را کنترل نمائید .. ساده ترین نوع قید برای هر شی آن است که داخل پنجره خصوصیات اشیا property editor گزینه unyielding را برای ان شی فعال کنید .. این گزینه برای اشیا قرار گرفته در کالکشن rigid body سبب میخکوب شدن آنها میشود .. اما انواع دیگری از قیدها وجود دارندکه بترتیب عکس معرفی میشوند .. در بر گیرنده تمام قیدها قیدی مانند انگشتان دست ایجاد میکند قیدی مانند لولا ایجاد میکند قید نقطه به نقطه ایجاد میکند مقید سازی 2 شی بدنه سخت به یک محور بدون امکان چرخش سبب حرکت خطی اتومبیل بر اثر چرخش تایر ها میشود یک نقطه را مقید میسازد که بر روی یک خط حرکت کند این قیدها در برنامه رآکتور به عنوان اشیا ساخته میشوند . پس از ساخت یک شی قید میتوانید به کمک دکمه های پانل آن را به عنوان پدر یا فرزند به یک یا چند شی متصل نمائید . برای همه این اشیا 2 پارامتر tau - strength در ختیار شما قرار دارد که میزان شدت قید وشدت لازم برای شکستن قید را مشخص میکند .. 2 لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 تیر، ۱۳۸۹ کاربرد Constraint Solver برای استفاده از بیشتر قیدها باید یک شی Constraint Solver را ابتدا داخل صحنه ایجاد کنید .. سپس از دکمه add قید مجود در صحنه را ره گشائی کنید .. 2 لینک به دیدگاه
showaliecia 17 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 فروردین، ۱۳۹۱ سلام عزیزان تو تری دی مکس2012reactorبرداشته شده است وبجاشMass FX گذاشته شده اس حالا کی اموزششو بلده 1 لینک به دیدگاه
partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 فروردین، ۱۳۹۱ سلام عزیزان تو تری دی مکس2012reactorبرداشته شده است وبجاشMass FX گذاشته شده اس حالا کی اموزششو بلده سلام ... به این تاپیک مراجعه کنید: [h=3]آموزش: فیلم آموزشی کار با MassFX در 3Ds Max[/h] 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده