رفتن به مطلب

دوربین مدار بسته tyco


ارسال های توصیه شده

دوربین مدار بسته TYCO

 

 

شرکت Tyco یکی از شرکت های است که در زمینه های متفاوتی مانند سیستم های نظارتی و امنیتی ، تجهیزات مخابراتی و سیستم های اعلام و کنترل حریق فعالیت داشته است . این شرکت یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی می باشد که از سال 19600 میلادی فعالیت خود را شروع کرده است و محصولات امنیتی و کنترل حریق را تولید می نماید .

tyco-900x350w.jpg

این شرکت زیرمجموعه های بسیاری داشته است و توانسته است به تدریج حیطه فعالیت های خود را در زمینه های مختلف افزایش دهد . در سال 2015 این شرکت به عنوان 17 همین برند برتر در میان تجهیزات حفاظتی و نظارتی در جهان شناخته شد . می توانیم حیطه فعالیت های این شرکت را به دسته بندی زیر تقسیم کنیم :

 

 

تولید سیستم های نظارتی

کابلهای ارتباطی

تجهیزات مخابراتی

صنایع و محصولات بسته بندی

تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

و ....

 

 

 

دوربین مدار بسته AMERICAN DYNAMICS - دوربین مدار بسته ILLUSTRA

 

 

این شرکت محصولات نظارت تصویری را تولید می کند . در این شرکت محصولات تحت شبکه با برند Illustra و محصولات آنالوگ تایکو با برند American Dynamics به بازار روانه می شود .

 

 

محصولات نظارتی Tyco را می توانیم به دسته بندی زیر تقسیم نماییم :

 

 

دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه (IP)

دستگاه DVR

دستگاه NVR

دوربین مداربسته PTZ

سیستم های مدیریت ویدئویی

دستگاه HVRR

انکودر تحت شبکه

کوآد

مالتی پلکسر

نمایشگر

و ....

 

 

 

رنج قیمت دوربین مداربسته تایکو (TYCO)

 

 

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم که این محصولات در رده بالا بازار هستند ، اگر شما هم محصولی نیاز دارید که کیفیت بالا داشته باشد و بودجه زیادی نیز برای آن در نظر گرفته اید می توانید از محصولات این شرکت استفاده کنید .

 

 

اما متاسفانه هم اکنون شما نمی توانید این محصولات را در بازار ایران تهیه کنید و برای خریداری کردن این محصولات مجبورید از طریق شرکت های واسطه اقدام کنید .

 

 

در اینحا باید دقت داشته باشید که کیفیت یکی از مهم ترین معیارهای خرید محصولات نظارتی و دوربین مداربسته می باشد . فراموش نکنید که در هنگام خرید باید دوربینی را بخرید که دارای کیفیت باشد و از خریدن محصولی با برند ناشناخته و متفرقه خودداری نمایید . عموما این گونه محصولات قیمت پایین تری نسبت به برندهای دیگر داشته اند اما باید در آینده هزینه های زیادی را برای تعمییر و نگهداری آنها صرف نمایید .

 

 

پس پیش از اینکه بخواهید محصولی را خریداری نمایید به برند آن و کیفیت آن دقت لازم را داشته باشید تا بعدها مجبور نشوید هزینه های گزاف بپردازید یا دچار مشکلات جبران ناپذیر شوید .

 

 

 

دوربین مدار بسته TYCO در چه کشوری ساخته شده است ؟

 

 

شما می توانید دفاتر مرکزی این شرکت را در آمریکا و سوییس مشاهده نمایید . پیش تر نیز راجب این مساله صحبت کردیم که محصولات نظارتی و دوربین مداربسته این شرکت فعلا در ایران قابل دسترس نیستند و شما نمی توانید آنها را در ایران به صورت مستقیم خریداری نمایید برای خریداری نمودن باید به شرکت های واسطه مراجعه نمایید .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...