Mohammad-Ali 9732 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 درکل طراحی یک اپلیکیشن آموزشیok تواین پلیکیشن قسمت های مختلفی آموزشی و... هستok میریم داخل قسمت آموزشیok تواین قسمت دورهای است مانند رباتیک ، آموزش تابلو ، آموزش شیمی و......ok مثلا رباتیک کلیک می کنیم اموزش باز میشه "شروع کلاس ....... ساعت ..... مدرس : یمنا... ok موارد اضافی تماس با مربی ، ارسال سوال ، درخواست راهنمایی یا کاربیشتر و...ok البته با انتخاب کلاس ودرس فاکتوری داده می شود که متصل به درگاه پرداختok درآخرشروع می کنید به آموزش و...ok جای لذیذ البته بعداز آموزش پولش است واینکه خودمون برای خودمون کارکردیم بدون هیچ !ok حالا یه چیزیهم برای نواندیشان که از بسترنواندیشان استفاده کردیم ok این ایده قابل اجراست فقط پشتکارمی خواد چون تواناییش در نواندیشان هست! 4
Yamna 1 17420 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 خب بسم الله الرحمن الرحیم من هستم چند روزی کار دارم بعدش بفرمائید چیکار کنم 4
Mohammad-Ali 9732 مالک ارسال شده در 9 مرداد، 2017 خب بسم الله الرحمن الرحیم من هستم چند روزی کار دارم بعدش بفرمائید چیکار کنم مگه انشامی نویسی ابتدا به نظرم یک طرح بدیم یه اپلیکیشن رایگان بسازیم واونم تست کنیم / نظرشماچیه؟ 4
Yamna 1 17420 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 مگه انشامی نویسیابتدا به نظرم یک طرح بدیم یه اپلیکیشن رایگان بسازیم واونم تست کنیم / نظرشماچیه؟ آره بعد ببریم به اسم نواندیشان تو بازار بزاریم یه پولی دربیاریم 4
Mohammad-Ali 9732 مالک ارسال شده در 9 مرداد، 2017 آره بعد ببریم به اسم نواندیشان تو بازار بزاریم یه پولی دربیاریم سرعت میخوایم زیاد باشه چون تجربه نشون داده همش بحث میشه وآخرشم هیچ پس یه وبسایتکه اینکارو رایگان انجام بده باید پیداکرد. من یدونه چند روز پیش ساختم .. البته درمورد یه چیزدیگه بود. 3
Yamna 1 17420 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 سرعت میخوایم زیاد باشه چون تجربه نشون داده همش بحث میشه وآخرشم هیچ پس یه وبسایتکه اینکارو رایگان انجام بده باید پیداکرد.من یدونه چند روز پیش ساختم .. البته درمورد یه چیزدیگه بود. بخدا من چن روزی درگیرم ولی بعدش دربست خدمت شما هستم چون باید رباتم برای انجمن به سرانجام برسونیم چند روز به من فرضت بدید... 3
mehdi19 719 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 چی کار کردید نشد؟ الان که آموزش رایگانه کسی نمیاد واسه یادگیری واقعا فکر میکنین با یه اپ معمولی بتونین درامد داشته باشین؟ 3
Mohammad-Ali 9732 مالک ارسال شده در 9 مرداد، 2017 الان که آموزش رایگانه کسی نمیاد واسه یادگیری واقعا فکر میکنین با یه اپ معمولی بتونین درامد داشته باشین؟ رایگان کسی نمیاد بعضی ها برعکسند خب تو جامعه افراد خیلی زیادی با فکرها وسلیقه های مختلفی هستند. اینم یک راهیست ! پس نباید معمولی باشه ! 3
Yamna 1 17420 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 الان که آموزش رایگانه کسی نمیاد واسه یادگیری واقعا فکر میکنین با یه اپ معمولی بتونین درامد داشته باشین؟ والله من موندم من التماس میکنم کسی بهم یاد بده با من باشه همه نرم افزارهای برق و نرم افزارهای جذاب میرم یاد میگیرم نسل جدید چرا اینطوریه :icon_pf (34): 3
Mohammad-Ali 9732 مالک ارسال شده در 9 مرداد، 2017 اینو نگاه کنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
mehdi19 719 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 رایگان کسی نمیاد بعضی ها برعکسندخب تو جامعه افراد خیلی زیادی با فکرها وسلیقه های مختلفی هستند. اینم یک راهیست ! پس نباید معمولی باشه ! اوکی پس امتحانش کنین 2
Yamna 1 17420 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 اینو نگاه کنید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام خب برای اپلیکیشن آی سی لازم داریم یه خط ترجمه میکنم یه خط اینجام اشتباه بنویسم ترجمه رو باید برم قطب زندگی کنم 3
Mentzer 203 ارسال شده در 9 مرداد، 2017 آقا من اولین شاگردم هر وقت راه افتاد به درگاه پرداخت هدایتم کنید من پول میدم چرا ندم ....... موضوع و قصه بازی رو روشن کنید چیه و آموزش چه شکلیه 4
Mohammad-Ali 9732 مالک ارسال شده در 10 مرداد، 2017 آقا من اولین شاگردم هر وقت راه افتاد به درگاه پرداخت هدایتم کنید من پول میدم چرا ندم ....... موضوع و قصه بازی رو روشن کنید چیه و آموزش چه شکلیه شکست نفسی می کنید.شما استادین موضوع اینه که می خواهیم یه اپلیکیشن آموزشی درست کنیم وتعدادی هم مدرس مثل شما بخش درامدشم فکرکنم راضی کننده میشه 3
Yamna 1 17420 ارسال شده در 10 مرداد، 2017 آقا من اولین شاگردم هر وقت راه افتاد به درگاه پرداخت هدایتم کنید من پول میدم چرا ندم ....... موضوع و قصه بازی رو روشن کنید چیه و آموزش چه شکلیه من یه موضوعی ذهنمو درگیر کرده تاپیک آشنایی با قطعات سوال گذاشتید من اصلا متوجه نمیشم میشه خودتون خورد خورد برام بنویسید ببینم متوجه میشم یا نه؟..حس میکنم سواد شما خیلی بالاست من خیلی ازش دورم :icon_pf (34): 3
Mentzer 203 ارسال شده در 10 مرداد، 2017 شکست نفسی می کنید.شما استادین موضوع اینه که می خواهیم یه اپلیکیشن آموزشی درست کنیم وتعدادی هم مدرس مثل شما بخش درامدشم فکرکنم راضی کننده میشه شکست نفسی چیه عزیز من ...... استاده چی ؟ نه این خبرا نیست عزیز اتفاقا میخوام یاد بگیرم خب مشخص کردید چه مواردی برای آموزش دارید ؟ سطح اینا چیه ؟ ببین چند ماه پیش بود مقام عظمای انجمن گفت یک جایی شرکتی (اصلا یادم نیست اسمو رسمشونو) میخواد برای پرسنلشون یکسری آموزشهای عملیاتی بذاره بعد یک بابایی از طرفشون زنگ زد دوبار پیچوندم ولی خلاصه جواب دادم ، کلید کرد جلسه بذاریم و خلاصه گفتم باشه رفتیم دیدم اصلا موضوع پرسنل نیست ! یهو اون شرکت مربوط شد به یک هلدینگ گردن کلفت و اون یارو هم غیب شد پای یک ارگانی یهو اومد وسط با خواسته های وسیع و اشتهای بالا :icon_pf (34): دو تا شاخه برام باز کردن که یکی آموزش بود و یکی اجرا آموزش هم برای فرد نه گروه یا پرسنل ! خیلی کلان بود و هر مدلی نیگاه کردم دیدم اصلا نمیشه به این فروم ربطش داد و در آخر خودم گیر میکنم .......چرا گیر ؟ چون اگر میخواستم به اسم این فروم وارد عملیات بشم عملا کسی نبود که معرفی کنم :icon_pf (34): همون جلسه دوم هم یارو مدیرعامله گفت ! گفت موضوع رو خودت انفرادی کن یا اگر تیم شخصی داری بردار بیا ول کن مجازی رو خب این فروم نه دفتری داشت ، نه گروهی که چار تا فرد عملیاتی توش داره و نه هیچی.یارو هم کل موضوعاتی که نوشته بودمو پیرینت گرفته بود هی گیر داده بود به اونا بحث هم از صنایع پتروشیمی شروع شد و وارد موضوعات دیگه هم شدن که ........... این سطح که میگم واسه همینه ، سطح کار رو مشخص کنید که افراد یا گروه هایی مثل این هلدینگه یهو اشتباه نگیرن ! اونا ذهنیتشون این بود که اینجا چند نفر تیم هستند و یک لیدر دارن که قادرن از تو خشتکشون راکتور فلودایز در بیارن بدن اینا ببرن خارک بکارن تو زمین و داشت شر میشد واقعا چون موضوع جنبه بد و مافیایی گرفته بود که پاس دادیم به یک شرکت خارجی و اینجور مواقع هم اسم و فامیل و تابعیتم عوض میشه دیگه بی خیال شدن و فاصله گرفتن ، مدیرشون که اسم نمیبرم زده بود به سرش یقه عارف رو بگیره حرفشم این بود که عه ؟ شما تکنولوژی داریدو هرز میپرید ؟ یا بیاید وسط کلان کار کنیم یا خشتکتون پس معرکس باید رو کنید وقتی دارید موضوعی رو آموزشی میکنید خیلی دقت کنید تو عنوانا که یهو اشتباه نشه سطحش رو درجا مشخص کنید سر همون موضوع یک سمت پرتی به نوشته هایی که چند سال پیش داشتیم دادم رها شد من یه موضوعی ذهنمو درگیر کرده تاپیک آشنایی با قطعات سوال گذاشتید من اصلا متوجه نمیشم میشه خودتون خورد خورد برام بنویسید ببینم متوجه میشم یا نه؟..حس میکنم سواد شما خیلی بالاست من خیلی ازش دورم :icon_pf (34): حستون اشتباهه من سوادی ندارم :icon_pf (34): منم الان متوجه نشدم که فرمت سوال منو متوجه نشدید یا موضوعی که پرسیدم رو ؟ 4
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 10 مرداد، 2017 با خود محمدعلی صحبت کردم. اینکه هنوز هیچ بیس و پایه و داده ای نیست، یه راست بریم سراغ ساخت اپلیکیشن جالب نیست. معرفی اول هرچیزی خیلی مهمه. اگه بد معرفی بشه، تو ذهن بد میمونه و سخت برچسبش برداشته میشه. اگه خوب معرفی بشه، برعکس. پس اگه قراره اپلیکیشنی طراحی بشه باید اول دیتا و محتوای نسبتا قوی رو داشته باشه. اینکار میتونه از طریق ارائه آموزش های مولتی مدیای پولی (نه رایگان) از داخل آموزشگاه سایت با بستری که قبلا براش مهیا شده و امکانات کامل یه آموزشگاه مجازی رو داره شروع بشه و بعدش با دست پر رفت سراغ طراحی اپلیکیشن. الان که آموزش رایگانه کسی نمیاد واسه یادگیری واقعا فکر میکنین با یه اپ معمولی بتونین درامد داشته باشین؟ آموزشای رایگانی که تو انجمن هست، الان خیلیییییییا دارن استفاده میکنن و استفاده کردن. یه مسئله مهمی هم که هست، نمونه کار مدرس و سابقش و شیوه آموزش خیلی تأثیرگذاره و از همه اینا مهمتر محتوایی هست که آموزش داده میشه. هرچی محتوای تخصصی تر و خاص تر باشه، بازخورد بیشتری هم داره. پس نمیشه گفت کسی استفاده نمیکنه. درصدشون پایین هست، ولی صفر نیست. 2
Yamna 1 17420 ارسال شده در 10 مرداد، 2017 شکست نفسی چیه عزیز من ...... استاده چی ؟ نه این خبرا نیست عزیز اتفاقا میخوام یاد بگیرم خب مشخص کردید چه مواردی برای آموزش دارید ؟ سطح اینا چیه ؟ ببین چند ماه پیش بود مقام عظمای انجمن گفت یک جایی شرکتی (اصلا یادم نیست اسمو رسمشونو) میخواد برای پرسنلشون یکسری آموزشهای عملیاتی بذاره بعد یک بابایی از طرفشون زنگ زد دوبار پیچوندم ولی خلاصه جواب دادم ، کلید کرد جلسه بذاریم و خلاصه گفتم باشه رفتیم دیدم اصلا موضوع پرسنل نیست ! یهو اون شرکت مربوط شد به یک هلدینگ گردن کلفت و اون یارو هم غیب شد پای یک ارگانی یهو اومد وسط با خواسته های وسیع و اشتهای بالا :icon_pf (34): دو تا شاخه برام باز کردن که یکی آموزش بود و یکی اجرا آموزش هم برای فرد نه گروه یا پرسنل ! خیلی کلان بود و هر مدلی نیگاه کردم دیدم اصلا نمیشه به این فروم ربطش داد و در آخر خودم گیر میکنم .......چرا گیر ؟ چون اگر میخواستم به اسم این فروم وارد عملیات بشم عملا کسی نبود که معرفی کنم :icon_pf (34): همون جلسه دوم هم یارو مدیرعامله گفت ! گفت موضوع رو خودت انفرادی کن یا اگر تیم شخصی داری بردار بیا ول کن مجازی رو خب این فروم نه دفتری داشت ، نه گروهی که چار تا فرد عملیاتی توش داره و نه هیچی.یارو هم کل موضوعاتی که نوشته بودمو پیرینت گرفته بود هی گیر داده بود به اونا بحث هم از صنایع پتروشیمی شروع شد و وارد موضوعات دیگه هم شدن که ........... این سطح که میگم واسه همینه ، سطح کار رو مشخص کنید که افراد یا گروه هایی مثل این هلدینگه یهو اشتباه نگیرن ! اونا ذهنیتشون این بود که اینجا چند نفر تیم هستند و یک لیدر دارن که قادرن از تو خشتکشون راکتور فلودایز در بیارن بدن اینا ببرن خارک بکارن تو زمین و داشت شر میشد واقعا چون موضوع جنبه بد و مافیایی گرفته بود که پاس دادیم به یک شرکت خارجی و اینجور مواقع هم اسم و فامیل و تابعیتم عوض میشه دیگه بی خیال شدن و فاصله گرفتن ، مدیرشون که اسم نمیبرم زده بود به سرش یقه عارف رو بگیره حرفشم این بود که عه ؟ شما تکنولوژی داریدو هرز میپرید ؟ یا بیاید وسط کلان کار کنیم یا خشتکتون پس معرکس باید رو کنید وقتی دارید موضوعی رو آموزشی میکنید خیلی دقت کنید تو عنوانا که یهو اشتباه نشه سطحش رو درجا مشخص کنید سر همون موضوع یک سمت پرتی به نوشته هایی که چند سال پیش داشتیم دادم رها شد حستون اشتباهه من سوادی ندارم :icon_pf (34): منم الان متوجه نشدم که فرمت سوال منو متوجه نشدید یا موضوعی که پرسیدم رو ؟ فرمت سوال 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری