رفتن به مطلب

برنامه رژه کشورها در افتتاحیه المپیک ریو2016


*mini*

ارسال های توصیه شده

با شروع المپیک 2016 در ریودوژانیروی کشور برزیل ،ساعت 3/20 دقیقه بامداد شنبه(به وقت تهران) افتتاحیه این ترنمنت حساس آغاز می شود.hapydancsmil.gif

یا اینکه برگزاری این مسابقات به همراه افتتاحیه این بازی ها ،با حاشیه های زیادی همراه بوده اما بسیاری معتقدند که با شروع شدن این ترنمنت همه این کمی ها و کاستی ها و حاشیه ها به اتمام رسیده و روند عادی خود را طی خواهد کرد.طبق گفته ها برگزاری این افتتاحیه هزینه ای معادل یک چهارم هزینه المپیک دوره قبل در لندن را داشته است.

در زیر ، برنامه دقیق رژه کشورها در افتتاحیه المپیک را مشاهده می کنید که کاروان المپیکی ایران به مدت 20 ثانیه در این افتتاحیه رژه خواهد رفتhapydancsmil.gifhapydancsmil.gif

 

<a href=g9s24zx1x9qhcali8ai2.jpg' alt='g9s24zx1x

با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران کشورمون در المپیکhapydancsmil.gif

پخش مستقیم این افتتاحیه رو میتونید از شبکه canal algeria,jordan sport,iraqia sport,saudi sport,nile sport,oman tv sport,ad sport 2,ad sport 1,ZDF,Dubai sport1&2&4 ببینید

لینک به دیدگاه

لباسا ایران قشنگ بودن خوشم اومد :hapydancsmil:

خیلی کشور ها ابی و قرمز و سفید بودن

آلمان استرالیا و دوست داشتم

 

 

 

آمریکا چقدرررررر زیاد بودن تموم نمیشد :w58:

لینک به دیدگاه

در اتفاقی عجیب و قابل تامل، سید محمد موسوی، میر سعید معروف و شهرام محمودی سه ملی پوش تیم والیبال ایران در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک در بین رژه رونده های کاروان کشورمان حضور نداشتند و مراسم را از هتل محل اقامتشان تماشا کردند. شنیده ها از کاروان المپیک کشورمان حاکی از آن است که عدم حضور خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در مراسم افتتاحیه دلیل قهر ملی پوشان این رشته و عدم حضورشان در مراسم بوده است. گفته می شود دلیل عدم حضور خوش خبر در مراسم افتتاحیه، عدم تحویل لباس های مخصوص رژه به او بوده است!

سید محمد موسوی دقایقی پس از حضور کاروان ایران در مراسم رژه این پست را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد:

photo_2016-08-06_05-54-46.jpg

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز چند ساعت پیش از آغاز مراسم افتتاحیه پست زیر را در اینستاگرامش منتشر کرده بود:

photo_2016-08-06_05-59-42.jpg

البته لازم به توضیح است که هنوز این بازیکنان به صورت مستقیم عدم حضورشان در مراسم افتتاحیه را اعلام نکرده اند و خبر اعتصاب به دلیل عدم حضور خوش خبر هنوز تایید نشده است. البته ذکر این نکته نیز فراموش نشود که اگر واقعا دلیل عدم حضور این سه ورزشکار مطرح در مراسم افتتاحیه دلیل فوق باشد بایستی برای این اتفاق تاسف خورد چرا که بازیکنانی در این سطح و در چنین عرصه بزرگی نباید رفتارهای اینگونه ای از خود نشان داده و تیم والیبال و کاروان ایران را در آستانه آغاز رسمی بازی های المپیک وارد حاشیه کنند.

پس از چند دقیقه از پست قبلی، سید محمد موسوی با انتشار این پست مدعی شد که دلیل عدم حضور وی به همراه معروف و محمودی در مراسم افتتاحیه اندازه نبود لباس های مخصوص مراسم رژه بوده و ربطی به عدم حضور کس دیگری ندارد!

photo_2016-08-06_06-15-02.jpg

*** و اما طی اقدامی جالب، سید محمد موسوی دو پست فوق را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد! شاید دلیل پاک کردن این پست ها عکس زیر باشد! چرا که در عکس زیر برخلاف ادعای سید لباس سید معروف کاملا اندازه بوده و هیچ مشکلی ندارد!

photo_2016-08-06_06-17-46.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...