Eng.KouRosH 9,176 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 فروردین، ۱۳۹۵ درود بر همگی بعد عمری باز اومدم! از دوستان میخوام کسانی که در رابطه با رشته هوافضا اطلاعاتی دارن در بحث شرکت کنن .... گوگل سرچ زدم یه سری اطلاعات دستگیرم شد اما باز میخوام اگر کسی هست که هوافضا میخونه یا اطلاعاتی درباره این رشته بازار کاراش و همچنین نحوه قبول شدن تو دانشگاها داره دراختیارم بذاره! سپاس از همه 5 نقل قول لینک به دیدگاه
Just Mechanic 27,854 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 فروردین، ۱۳۹۵ درود علی فاطمی رشته ش هوافضا هستش بهش میگم بیاد اینجا 5 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 فروردین، ۱۳۹۵ درود بر همگیبعد عمری باز اومدم! از دوستان میخوام کسانی که در رابطه با رشته هوافضا اطلاعاتی دارن در بحث شرکت کنن .... گوگل سرچ زدم یه سری اطلاعات دستگیرم شد اما باز میخوام اگر کسی هست که هوافضا میخونه یا اطلاعاتی درباره این رشته بازار کاراش و همچنین نحوه قبول شدن تو دانشگاها داره دراختیارم بذاره! سپاس از همه سلام بر شما رشته مهندسی هوافضا در اصل یه شاخه از مهندسی مکانیک هست توی این رشته گرایش های مختلفی هست که از جمله اون میشه اینا رو گفت: جلوبرندگی، سازه های هوایی، کنترل و هدایت، فضایی و یه چند تا گرایش دیگه که البته غالبا به موارد نظامی نزدیک تر هستن در کل رشته مهندسی هوافضا توی ایران غالبا کاربرد نظامی داره اما خب توی جهان اینطور نیست تو گرایش هاست مهندسی هوافضا، گرایش جلوبرندگی نسبتا به مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی نزدیک تره... در کل رشته مهندسی هوافضا نسبتا رشته سختی هست و کار زیادی هم به جز موارد نظامی تو ایران براش نیست 4 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 21 فروردین، ۱۳۹۵ سلام بر شما رشته مهندسی هوافضا در اصل یه شاخه از مهندسی مکانیک هست توی این رشته گرایش های مختلفی هست که از جمله اون میشه اینا رو گفت: جلوبرندگی، سازه های هوایی، کنترل و هدایت، فضایی و یه چند تا گرایش دیگه که البته غالبا به موارد نظامی نزدیک تر هستن در کل رشته مهندسی هوافضا توی ایران غالبا کاربرد نظامی داره اما خب توی جهان اینطور نیست تو گرایش هاست مهندسی هوافضا، گرایش جلوبرندگی نسبتا به مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی نزدیک تره... در کل رشته مهندسی هوافضا نسبتا رشته سختی هست و کار زیادی هم به جز موارد نظامی تو ایران براش نیست درود ممنون بابت توضیحاتت؛) الان خودت راضی هسی از اینکه اومدی هوافضا؟برا کار قصد داری بری جذب نظام بشی؟ 4 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ برای چی میخوای بری هوافضا.... هدفت چیه دقیقا.... 1 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ برای چی میخوای بری هوافضا.... هدفت چیه دقیقا.... درود میخوام یکم فضاروهم تجربه کنم:)) به بحث پهپاد و موشک علاقه دارم فکرکنم اگه ارشد رو هوافضا بخونم بعد برا کارمم بهترباشه تو بحث نظامی 1 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ درودممنون بابت توضیحاتت؛) الان خودت راضی هسی از اینکه اومدی هوافضا؟برا کار قصد داری بری جذب نظام بشی؟ الان شرایط کار برا همه رشته ها داغونه اما خب من علاقه داشتم که رفتم و پشیمون هم نیستم 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ درودمیخوام یکم فضاروهم تجربه کنم:)) به بحث پهپاد و موشک علاقه دارم فکرکنم اگه ارشد رو هوافضا بخونم بعد برا کارمم بهترباشه تو بحث نظامی درود برای بحث های موشکی...ساخت؟طراحی؟......رشته های وابسته ب نظام مثل رشته من....البته فقط تو ایران محدود شده ست خب بیشتر موضوع رو باز کن...خودت چ تحقیقاتی انجام دادی...ب نتیجه ایی هم رسیدی؟ میدونی جای رشد داره یا نداره؟ 1 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ الان شرایط کار برا همه رشته ها داغونهاما خب من علاقه داشتم که رفتم و پشیمون هم نیستم سلام جناب فاطمی دوستمون رو راهمنایی کنید... 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ درودمیخوام یکم فضاروهم تجربه کنم:)) به بحث پهپاد و موشک علاقه دارم فکرکنم اگه ارشد رو هوافضا بخونم بعد برا کارمم بهترباشه تو بحث نظامی پهباد و موشک دو مبحث تقریبا جدا هستن اما برای موشک گرایش جلوبرندگی و برای پهباد هر دو گرایش جلوبرندگی و آئرودینامیک کاربرد دارن گرایش جلوبرندگی معمولا برای تعیین قدرت موتور و طراحی موتور اجسام پرنده استفاده میشه و آئرودینامیک هم برای آئرودینامیک بودن بدنه ش من خودم به گرایش موتور بیشتر علاقه داشتم برا همین وارد این مبحث شدم 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ سلام جناب فاطمی دوستمون رو راهمنایی کنید... راهنمایی کردم که 3 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ بحث ایرو دینامیکش همون بحث تاثیر جریان هوا روی بال های پهپاد یا اون جنگده ایه ک قرارخ طراحی بشه دیگ....حالا کدوم.گرایشش مهم تر و کاربردی تره الان؟ 3 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ بحث ایرو دینامیکش همون بحث تاثیر جریان هوا روی بال های پهپاد یا اون جنگده ایه ک قرارخ طراحی بشه دیگ....حالا کدوم.گرایشش مهم تر و کاربردی تره الان؟ همشون کاربرد های خاص خودشون رو دارن! اما تو شرایط کنونی ایران به نظرم گرایش جلوبرندگی از حیث ساخت موشک مهمتر باشه 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ همشون کاربرد های خاص خودشون رو دارن!اما تو شرایط کنونی ایران به نظرم گرایش جلوبرندگی از حیث ساخت موشک مهمتر باشه بحث پهپاد رو گفتی دوگرایش رو باید بلد باشی؟ 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ مهمترین بخش برای ساخت پهباد همگام با آئرودینامیک طراحی سازه هم هست مشخصه یه پهباد که باعث وجه تمایز اون نسبت به بقیه ی پهباد ها میشه لزوما موتورش نیست! چرا که موتور پهباد ها تجاریه و به راحتی توی بازار جهانی خرید و فروش میشه چیزی که مهمه خاصیت پنهانکاری اون و رادار گریزی هست که همزمان چند شاخه باید روش کار کنن 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ البته انتخاب موتور مهمه که اونم کار جلوبرندگی هاست 3 نقل قول لینک به دیدگاه
قاصدکــــــــ 20,154 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ درودمیخوام یکم فضاروهم تجربه کنم:)) به بحث پهپاد و موشک علاقه دارم فکرکنم اگه ارشد رو هوافضا بخونم بعد برا کارمم بهترباشه تو بحث نظامی سلام كورش جان، من فكر ميكنم گرايش كنترل خودمون هم چندان دور از علايق شما نباشه، و باز فكر ميكنم با يك تغيير گرايش اينچنيني (قدرت به كنترل)، هم راحتتر هستيد هم موفقتر و هم حرفهاي تر (خصوصاً در هر دو حيطه قدرت و كنترل توأماً پيشرفت ميکنید.) موفق باشید 4 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ ممنون بابت توضیحاتت حالا اگ منی ک کارشناسی برق دارم چطور ارشد هوافصا بیام؟کنکورش چطوریاس؟دانشگاه هایی که داره تو تهران یا شهرستان دولتی یا ازاد ایناروهم یه راهنمایی کن ببینم چند چندم 3 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ سلام كورش جان، من فكر ميكنم گرايش كنترل خودمون هم چندان دور از علايق شما نباشه، و باز فكر ميكنم با يك تغيير گرايش اينچنيني (قدرت به كنترل)، هم راحتتر هستيد هم موفقتر و هم حرفهاي تر (خصوصاً در هر دو حيطه قدرت و كنترل توأماً پيشرفت ميکنید.) موفق باشید درود ممنون شرکت کردین تو بحث من علاقه ام اینه تخصصی کارکنم تو بحث موشک یا پهپاد چون میخوام برم تو بحث نظامی برا کار....با همین لیسانس برق هم میشه اما اگ بتونم ارشدمو تخصصی بگیرم بهتره بنظرم 3 نقل قول لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22,825 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۵ ممنون بابت توضیحاتت حالا اگ منی ک کارشناسی برق دارم چطور ارشد هوافصا بیام؟کنکورش چطوریاس؟دانشگاه هایی که داره تو تهران یا شهرستان دولتی یا ازاد ایناروهم یه راهنمایی کن ببینم چند چندم تا جلوتر نرفتیم اینو بگم که اگه شما گرایش ارشدت مخابرات هم باشه توی بحث رادار گریزی هم میتونی کار کنی و رشته خودتم داشته باشی در مورد تغییر رشته چیز زیادی نمیدونم ولی میدونم که باید درسایی که برای مهندسی هوافضا پیشنیاز بلد باشی تقریبا با مهندسی مکانیک یکی هستن مثلا سیالات، ترمودینامیک، آئرودینامیک، انتقال حرارت.... ممکنه همه اینا رو حتی در صورت قبولی تو کنکور لازم باشه بگذرونی دانشگاه ها زیاد نیستن اما خب دانشگاه هایی مثل تهران، شریف، خواجه نصیر و یه سری دانشگاه های دیگه پذیرش به صورت روزانه و شبانه دارن غیر انتفاعی و پیام نور که اصلا نیست اما آزاد رو نمیدونم 3 نقل قول لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .