رفتن به مطلب

به نظر شما بهترین تالار انجمن در سال 94 کدام بود؟


به نظر شما بهترین تالار انجمن در سال 94 کدام بود؟  

55 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما بهترین تالار انجمن در سال 94 کدام بود؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان عزیز نواندیش

 

میدونیم که سال 94 بچه ها تنبل تر شده بودن :ws3: و بیشتر بخش های انجمن هم غیرفعالتر بود.

 

اما با این شرایط نظرسنجی رو زدم که ببینم به نظر شماها کدوم تالارها فعالتر بودن؟

یه کل کلی هم میتونه بین کاربرای بخشای مختلف باشه :w02:

 

لطفاً حداکثر به سه تالار رای بدین و دلیلتون رو بگین :a030:

 

سری قبلی نتایج جالبی بدست اومد. ببینیم امسال چی میشه :ws3:

 

به خاطر محدودیت تعداد گزینه ها تو نظرسنجی، بخش هایی که فعالیتشون خیلی کمتر بود رو دیگه جداگونه نیاوردم :icon_pf (34):

  • Like 13
ارسال شده در

من رو تالار های شهر سازی , گفتگوی آزاد و دانلود مقالات علمی رایگان نظر داشتم که رای هم دادم .

دلیل تالار شهر سازیم اینه که بعلت علاقه ای که به این مقوله دارم , همه مطالبش بزام جالب بودند.

دانلود مقالات علمی هم برام عالی بود.

تالار گفتگوی ازاد هم که خونه منه و بهش تعصب خاص دارم و انصافا هم فعال بود.

برای من بهترین تالار اونی است که باعث تعالی علمی و اندیشه انسان بشه.

ایکاش یه تاپیک هم میزدید که بدترین یا بی کیفیت ترین تالار ها رو هم نام میبردیم که شاید جمع میشدن و انجمن به معنی واقعی کلمه علمی و تخصصی میشد.

  • Like 7
ارسال شده در

تالار گرافیک :w02: :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

اگه چیزی رو که دیدم وجدانی بگم

تالار گفتگوی آزاد-کتابخونه-تالار اخبار-تالار روانشناسی:a030:

  • Like 8
ارسال شده در

آقا میشه از تالارامونم دفاع کنیم؟:ws3:

 

یا اصلا کاش یه تاپیکی بود بچه ها میومدن نقاط ضعف و قوت تالارارو میگفتن:ws38:

  • Like 7
ارسال شده در

برق

معماری

ادبیات

---

برق چون فقططططط مهناز و مهدی خیلیییییییی زحمت کشیدن.

معماری چون 6ماه تنهایی تالار همه چیزش تو سر خودم بود مجله ام شماره جدیدش منتشر کردم با کمک ناصر.آتی با کلی کار و درس تک تک بخشا رو مرتب کرده و لیست تاپیکا رو زده....

ادبیات چون امسال تقریبا ناصر عالی بود تو تالار ادبیات...که بعدا سپیده جانم کمک یارش شد و نهایت تلاش میکنن.

  • Like 8
ارسال شده در

به نظرت من میتونم تالار مکانیک و برق رو با هم مقایسه کنم؟

  • Like 4
ارسال شده در
من رو تالار های شهر سازی , گفتگوی آزاد و دانلود مقالات علمی رایگان نظر داشتم که رای هم دادم .

دلیل تالار شهر سازیم اینه که بعلت علاقه ای که به این مقوله دارم , همه مطالبش بزام جالب بودند.

دانلود مقالات علمی هم برام عالی بود.

تالار گفتگوی ازاد هم که خونه منه و بهش تعصب خاص دارم و انصافا هم فعال بود.

برای من بهترین تالار اونی است که باعث تعالی علمی و اندیشه انسان بشه.

ایکاش یه تاپیک هم میزدید که بدترین یا بی کیفیت ترین تالار ها رو هم نام میبردیم که شاید جمع میشدن و انجمن به معنی واقعی کلمه علمی و تخصصی میشد.

 

مرسی واسه شرکت تو تاپیک :a030:

تالار گرافیک :w02: :ws3:

 

بله :banel_smiley_4:

 

اگه چیزی رو که دیدم وجدانی بگم

تالار گفتگوی آزاد-کتابخونه-تالار اخبار-تالار روانشناسی:a030:

 

خوشم میاد وجدانی بود و تالار رشته خودتو نگفتی :w02:

آقا میشه از تالارامونم دفاع کنیم؟:ws3:

 

یا اصلا کاش یه تاپیکی بود بچه ها میومدن نقاط ضعف و قوت تالارارو میگفتن:ws38:

 

پیشنهاد خوبیه. ولی بهتره این نوع تاپیکا تو هر تالار جداگونه باشه و خود مدیر تالار استارتشو بزنه. مثلاً واسه برق رو خودت یا مهناز می تونید استارت بزنید. :w16: چون همشون تو یه جا باشن قاطی میشه :icon_pf (34):

 

برق

معماری

ادبیات

---

برق چون فقططططط مهناز و مهدی خیلیییییییی زحمت کشیدن.

معماری چون 6ماه تنهایی تالار همه چیزش تو سر خودم بود مجله ام شماره جدیدش منتشر کردم با کمک ناصر.آتی با کلی کار و درس تک تک بخشا رو مرتب کرده و لیست تاپیکا رو زده....

ادبیات چون امسال تقریبا ناصر عالی بود تو تالار ادبیات...که بعدا سپیده جانم کمک یارش شد و نهایت تلاش میکنن.

 

ادبیات منظورت تالار کتابخونه هستش؟ :ws38: چون سپید که تو تالار کتابخونه کمک میکنه به ناصر :ws52:

 

به نظرت من میتونم تالار مکانیک و برق رو با هم مقایسه کنم؟

 

چرا نشه :ws3:

 

مشارکت کاربرای تالار تو تاپیکا و کارای گروهیشون.

فعالیت مفید و مثبت

مباحث آموزشی و پرسش و پاسخ ها

و ....

معیارهای ارزیابی واسه هرکس میتونه متفاوت باشه :w16:

  • Like 7
ارسال شده در

اره/همون کتابخونه ام هس منظورم

  • Like 5
ارسال شده در
download-2.jpg

  • Like 4
ارسال شده در

کشاورزی/

کتابخانه

  • Like 5
ارسال شده در

من امسال به تالار شهرسازی رای نمیدم :ws3:

درسته مثل هرسال مطالب غنی و خوبی تو تالار قرار گرفت و آپدیت خوبی میشد، اما چون همکاری و مشارکت کاربرای تالار کم بود، رای بهش نمیدم.

تالاری بهترین تالار میشه که بیشترین مشارکت بین بچه هاش باشه. یعنی عملکرد مدیر تالار به تنهایی هم کافی نیست.

گفتگوی آزاد هم مشارکت خوب بوده، ولی خب ماهیت این تالار همین گفتگو و مشارکت هستش که نسبت به ماهیتی که داره، اونطور که باید خوب باشه، نبود.

اگه سه ماهه آخر سال رو در نظر بگیریم تالار کتابخونه بهترین تالار میتونه باشه. ولی خب این نظرسنجی واسه کل سال هستش.

تالارهای کشاورزی و کامپیوتر و روانشناسی هم 6 ماهه اول سال شرایط خوبی رو داشتن و بعدش دچار رکود شدن.

تالار محیط زیست هم اولا و آخرای سال خوب بود.

تالار اخبار هم بالا پایین زیاد داشت.

بقیه تالارها اونطور که باید شرایط خوبی رو نداشتن.

 

با این اوصاف به نظرم تالار برق بهترین تالار تو امسال بود.

بعد از اون تالار معماری که تو 3،4 ماهه اول سال فوق العاده بود، بعدش یه رکودی داشت و دوباره تو تقریباً تو اواسط پاییز شد که شرایط خوبی رو پیدا کرد و خب این یکی دوماه آخر سال هم باز دارای یه رکود نسبی شدش.

انتخاب سومم خیلی سخت بود که در نهایت دانلود مقالات علمی رایگان رو انتخاب کردم.

  • Like 5
ارسال شده در

همه تالارها عالی......

انرژی دادم که فعالیت بره بالا:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
من امسال به تالار شهرسازی رای نمیدم :ws3:

درسته مثل هرسال مطالب غنی و خوبی تو تالار قرار گرفت و آپدیت خوبی میشد، اما چون همکاری و مشارکت کاربرای تالار کم بود، رای بهش نمیدم.

تالاری بهترین تالار میشه که بیشترین مشارکت بین بچه هاش باشه. یعنی عملکرد مدیر تالار به تنهایی هم کافی نیست.

گفتگوی آزاد هم مشارکت خوب بوده، ولی خب ماهیت این تالار همین گفتگو و مشارکت هستش که نسبت به ماهیتی که داره، اونطور که باید خوب باشه، نبود.

اگه سه ماهه آخر سال رو در نظر بگیریم تالار کتابخونه بهترین تالار میتونه باشه. ولی خب این نظرسنجی واسه کل سال هستش.

تالارهای کشاورزی و کامپیوتر و روانشناسی هم 6 ماهه اول سال شرایط خوبی رو داشتن و بعدش دچار رکود شدن.

تالار محیط زیست هم اولا و آخرای سال خوب بود.

تالار اخبار هم بالا پایین زیاد داشت.

بقیه تالارها اونطور که باید شرایط خوبی رو نداشتن.

 

با این اوصاف به نظرم تالار برق بهترین تالار تو امسال بود.

بعد از اون تالار معماری که تو 3،4 ماهه اول سال فوق العاده بود، بعدش یه رکودی داشت و دوباره تو تقریباً تو اواسط پاییز شد که شرایط خوبی رو پیدا کرد و خب این یکی دوماه آخر سال هم باز دارای یه رکود نسبی شدش.

انتخاب سومم خیلی سخت بود که در نهایت دانلود مقالات علمی رایگان رو انتخاب کردم.

 

من یه دفاع از تالارکشاورزی کنم..

تالار کشاورزی فقط دوماه به نظر من اوکی نبود وگرنه به فعالیتهاش دقت کنید.. اصلا دچار رکود نشد وهمیشه آپ شده.. فقط خلاقیت مسابقاتش کم بود.. درنبود مهدی ماسعی کردیم تالارکشاورزی رو که تالار خودمونه فعال نگهش داریم وگرنه اصلا دچار رکود نشد...:a030:

  • Like 3
  • 4 هفته بعد...
ارسال شده در

ظاهرا بقول اون مثل قدیمی ، انگار ناف منو برا تالار گفتگوی آزاد بریدن.چون 80 درصد وقتم تو اون تالار هستم،ولی تالار کتابخونه از نظر من یکی از بهترین هاست.

  • Like 4
ارسال شده در

به به نظرسنجی تالارهی یدونه ؟؟؟!!!

من نبودم که بگم کدوم ؟ولی ناصر خیلی زحمت کشید و مهناز خانم و عاطفه و دیگر دوستان به غیر محمد عارف:ws3:

من از روی تعصب تالار ازاد و اونایی رو که نام بردم بچه ها خوب فعال بودند در تالارهاشون دستشون مریضاد (با این ًض بود دیگه نه:ws28:9

دمه همتون گرم چراغتون همیشه روشن دوستان گلم

  • Like 3
ارسال شده در

تالارهای تخصصی افت داشتن و تالار اخبار فعال بود

  • Like 3
ارسال شده در

بلاشک تالار کامپیوتر از هممممه بهتره :w000: :w000:

 

اونم بخاطر مدیریت خییییلییی خوبشه :icon_pf (34)::ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

من نیز رای دادم اما ب هر چندتا ک خوب بودن بیشتر از 3 تا شد :w02:

 

اما نمیگم ب کدوم تالار و چرا...محمد اصرار نکن ک بگم اصلا امکان نداره....:gnugghender:

 

 

 

:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

طفلك عمران

بدجور در انزوا به سر ميبره!!:w000:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...