رفتن به مطلب

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

یعنی حکومت مردم بر مردم ؟ یا حکومت اکثریت بر اقلیت؟

اگه میزان رای مردم هست , اونوقت لائیک ها چرا پیروز نمیشن؟

لطفا بطریق علمی گفتگو فرمائید

  • Like 3
ارسال شده در

به نظر من این چیزاش مهم نیست.

حکومتی که بتونه امنیت و رفاه مردم را تامین کنه بهترینه.فرقی نمیکنه دموکراسی باشه(امریکا) ، دیکتاتوری کمونیستی(چین) یا دیکتاتوری مذهبی (عربستان) یا امارات

رفاه و امنیت رو تامین کنه تمومه!

  • Like 4
ارسال شده در

"علف باید به دهن بزی شیرین بیاد" مردمان جامعه باید حکومتشون دوست داشته باشن.

 

برای نمونه شما ایرانیا حکومت اسلامی دوست داشتین و در همین راستا انقلاب کردین و پیروز شدین.

  • Like 2
  • 10 سال بعد...
ارسال شده در

حکومت خوب یعنی حکومتی که نخبگان آن به دنبال سو استفاده از مردم خود نباشند.

خواه یک دموکراسی کامل باشد، خواه یک دموکراسی نصفه نیمه و یا حتی یک سیستم بسته سیاسی.

هر جامعه ای، زخم ها و نقاط ضعفی دارد که اقلیت هوشمندش متوجه آن می شوند. اگر این اقلیت هوش سیاه را بر هوش سفید ترجیح دهد با سواستفاده از این زخم ها و آسیب های تاریخی می تواند از ملتش چنان سواری بگیرد که او هرگز نفهمد! 

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...