رفتن به مطلب

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 9 شهریور اعلام می‌شود


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ در روز دوشنبه ۹ شهریورماه بر روی سای سازمان سنجش قرار می گیرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید به شرایط و ضوابط اطلاعیه ثبت نام که بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود توجه کنند.

وی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام در اطلاعیه ثبت نام اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید برای این منظور به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: در صورت عدم اعلام تاریخ مشخص برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ قبول شدگان می توانند در روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ شهریورماه به دانشگاه ها مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ با رقابت ۶۵۵هزار و ۶۷۹ داوطلب در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه برگزار شد.

  • Like 12
ارسال شده در

:184:

  • Like 7
ارسال شده در

با اینکه نتیجه برام خیلی خیلی مهمه اما اصلا استرس ندارم :ws52:

  • Like 6
ارسال شده در

اگه برات مهمه غیر ممکنه استرس نداشته باشی...

 

گاهی اوقات استرس تو رفتار بدن مثل نبض یا هزار تا چیز دیگه خودش رو نشون میده...

 

Sent from my SM-T211 using Tapatalk

  • Like 6
ارسال شده در

من دیشب خواب دیدم قبول شدم

پس قبول نشدم:ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

قبول شدم روزانه :4chsmu1:

  • Like 5
ارسال شده در
من دیشب خواب دیدم قبول شدم

پس قبول نشدم:ws3:

 

:banel_smiley_52::banel_smiley_52:

 

قبول شدم روزانه :4chsmu1:

چیکار کردین؟ قبول شدین؟

اگه قبول شدین کجا قبول شدین؟

این تاپیک مخصوص آمار شیرینیا هستش :whistle: :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
چیکار کردین؟ قبول شدین؟

اگه قبول شدین کجا قبول شدین؟

این تاپیک مخصوص آمار شیرینیا هستش :whistle: :ws3:

 

من فقط شهر خودمو زده بودم همین جا هم قبول شدم :ws3:

 

هر کس شیرینی میخواد بیاد اردبیل :whistle::w16::ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
قبول شدم روزانه :4chsmu1:

 

تبریک میگم مریم جااااان.....بسیار خوشحال شدم....لیاقتشو داشتی.....:w16::icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
تبریک میگم مریم جااااان.....بسیار خوشحال شدم....لیاقتشو داشتی.....:w16::icon_gol:

 

ممنونم عزیزم 9e0711d709bd7224d40ee69fda891258.gif

  • Like 3
ارسال شده در

من هم قبول شدم شیرینی هم نمیدم چون نمیدونم اصلا بتونم ادامه بدم یا نه

  • Like 4
ارسال شده در
من هم قبول شدم شیرینی هم نمیدم چون نمیدونم اصلا بتونم ادامه بدم یا نه

 

شیرینی واسه همین قبولیه، واسه ادامه دادن یا ندادن که نیست :w02:

حالا چی و کجا قبول شدی؟

  • Like 3
ارسال شده در
شیرینی واسه همین قبولیه، واسه ادامه دادن یا ندادن که نیست :w02:

حالا چی و کجا قبول شدی؟

 

توسعه اقتصادی و برنامه ریزی فردوسی ، شیرینی هم نداریم:|

  • Like 3
ارسال شده در

ما نیز قبول شدیم اما باید بهتر قبول میشدیم!!:icon_pf (34)::hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در
ما نیز قبول شدیم اما باید بهتر قبول میشدیم!!:icon_pf (34)::hanghead:

 

تبریک عرض میکنم ...مانیز منتظر شیرینی هستیم ...بیشتروبهتراز شیرینی هم توقعی نیست :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
من فقط شهر خودمو زده بودم همین جا هم قبول شدم :ws3:

 

هر کس شیرینی میخواد بیاد اردبیل :whistle::w16::ws3:

 

 

تبریک عرض میکنم خدمتتون ..

شما شیرینی رو آماده کنید ..من تور شیرینی خوری نواندیشان رو هرجور شده راه اندازی می کنم برای سفر یک روزه به اردبیل :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

به به. چقد شیرینی :w02:

  • Like 3
ارسال شده در
تبریک عرض میکنم خدمتتون ..

شما شیرینی رو آماده کنید ..من تور شیرینی خوری نواندیشان رو هرجور شده راه اندازی می کنم برای سفر یک روزه به اردبیل :ws3:

 

ممنونم :icon_gol:

 

پس بیارم ناپلئونی رو :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
توسعه اقتصادی و برنامه ریزی فردوسی ، شیرینی هم نداریم:|

 

شیرینی اصولاً دادنی نیست. گرفتنیه :ws3:

 

ما نیز قبول شدیم اما باید بهتر قبول میشدیم!!:icon_pf (34)::hanghead:

 

به به مبارکه. چی و کجا؟ :ws3:

به به. چقد شیرینی :w02:

 

و چقدر ناهار :ws3:

  • Like 3
×
×
  • اضافه کردن...