m@ry@71 3690 ارسال شده در 25 آبان، 2015 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ در روز دوشنبه ۹ شهریورماه بر روی سای سازمان سنجش قرار می گیرد. دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید به شرایط و ضوابط اطلاعیه ثبت نام که بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود توجه کنند. وی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام در اطلاعیه ثبت نام اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید برای این منظور به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند. مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: در صورت عدم اعلام تاریخ مشخص برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ قبول شدگان می توانند در روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ شهریورماه به دانشگاه ها مراجعه کنند. به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ با رقابت ۶۵۵هزار و ۶۷۹ داوطلب در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه برگزار شد. 12
Dreamy Girl 6672 ارسال شده در 27 آبان، 2015 با اینکه نتیجه برام خیلی خیلی مهمه اما اصلا استرس ندارم 6
12*12 30 ارسال شده در 27 آبان، 2015 اگه برات مهمه غیر ممکنه استرس نداشته باشی... گاهی اوقات استرس تو رفتار بدن مثل نبض یا هزار تا چیز دیگه خودش رو نشون میده... Sent from my SM-T211 using Tapatalk 6
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 31 آبان، 2015 من دیشب خواب دیدم قبول شدمپس قبول نشدم :banel_smiley_52::banel_smiley_52: قبول شدم روزانه :4chsmu1: چیکار کردین؟ قبول شدین؟ اگه قبول شدین کجا قبول شدین؟ این تاپیک مخصوص آمار شیرینیا هستش 4
Dreamy Girl 6672 ارسال شده در 31 آبان، 2015 چیکار کردین؟ قبول شدین؟اگه قبول شدین کجا قبول شدین؟ این تاپیک مخصوص آمار شیرینیا هستش من فقط شهر خودمو زده بودم همین جا هم قبول شدم هر کس شیرینی میخواد بیاد اردبیل 5
Mahnaazz 13134 ارسال شده در 31 آبان، 2015 قبول شدم روزانه :4chsmu1: تبریک میگم مریم جااااان.....بسیار خوشحال شدم....لیاقتشو داشتی..... 3
Dreamy Girl 6672 ارسال شده در 31 آبان، 2015 تبریک میگم مریم جااااان.....بسیار خوشحال شدم....لیاقتشو داشتی..... ممنونم عزیزم 3
Lean 56970 ارسال شده در 1 آذر، 2015 من هم قبول شدم شیرینی هم نمیدم چون نمیدونم اصلا بتونم ادامه بدم یا نه 4
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 1 آذر، 2015 من هم قبول شدم شیرینی هم نمیدم چون نمیدونم اصلا بتونم ادامه بدم یا نه شیرینی واسه همین قبولیه، واسه ادامه دادن یا ندادن که نیست حالا چی و کجا قبول شدی؟ 3
Lean 56970 ارسال شده در 1 آذر، 2015 شیرینی واسه همین قبولیه، واسه ادامه دادن یا ندادن که نیست حالا چی و کجا قبول شدی؟ توسعه اقتصادی و برنامه ریزی فردوسی ، شیرینی هم نداریم:| 3
m@ry@71 3690 سازنده ارسال شده در 1 آذر، 2015 ما نیز قبول شدیم اما باید بهتر قبول میشدیم!!:icon_pf (34): 4
زفسنجانی 7100 ارسال شده در 1 آذر، 2015 ما نیز قبول شدیم اما باید بهتر قبول میشدیم!!:icon_pf (34): تبریک عرض میکنم ...مانیز منتظر شیرینی هستیم ...بیشتروبهتراز شیرینی هم توقعی نیست 3
زفسنجانی 7100 ارسال شده در 1 آذر، 2015 من فقط شهر خودمو زده بودم همین جا هم قبول شدم هر کس شیرینی میخواد بیاد اردبیل تبریک عرض میکنم خدمتتون .. شما شیرینی رو آماده کنید ..من تور شیرینی خوری نواندیشان رو هرجور شده راه اندازی می کنم برای سفر یک روزه به اردبیل 4
Dreamy Girl 6672 ارسال شده در 1 آذر، 2015 تبریک عرض میکنم خدمتتون ..شما شیرینی رو آماده کنید ..من تور شیرینی خوری نواندیشان رو هرجور شده راه اندازی می کنم برای سفر یک روزه به اردبیل ممنونم پس بیارم ناپلئونی رو 2
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 1 آذر، 2015 توسعه اقتصادی و برنامه ریزی فردوسی ، شیرینی هم نداریم:| شیرینی اصولاً دادنی نیست. گرفتنیه ما نیز قبول شدیم اما باید بهتر قبول میشدیم!!:icon_pf (34): به به مبارکه. چی و کجا؟ به به. چقد شیرینی و چقدر ناهار 3
ارسالهای توصیه شده