رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

نقشه اتوکدی محدوده نیروی هوایی تهران رو با فرمت DWG از لینک زیر دانلود کنید. محدوده ای که خیابان دماوند از میانه اون میگذره و چندین بیمارستان رو شامل میشه.

دانلود نقشه

نیروی هوایی نام یکی از محله‌های شهر تهران است. این محله در سمت شرق تهران قرار دارد و جزئی از منطقه ۱۳ شهرداری تهران به حساب می‌آید. این محله از جنوب به خیابان پیروزی، از شرق به خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی، از شمال به پادگان نیروی هوایی و از غرب به خیابان دهقان محدود می‌شود. تاریخچه شکل گیری محله نیروی هوایی به اوایل دهه ۱۳۴۰ شمسی باز می‌گردد. اولین ساکنان این محله افسران و درجه داران نیروی هوایی ارتش ایران بودند و به همین دلیل و همچنین مجاورت با پادگان نیروی هوایی به این نام خوانده می‌شود. نیزوی هوایی از شبکه خیابانی منظمی برخودار است که خیابان‌های اصلی آن در راستای شمالی - جنوبی قرار دارند و کوچه‌های در جهت شرق به غرب امتداد یافته‌اند. خیابان پنجم، اول و فلکه دوم نیروی هوایی از مکان اصلی این محله محسوب می‌شوند که تجمع کاربری تجاری در آنها بیشتر است. مثال:تمام خیابان ۱/۳۰ تا ۱۴/۳۰ جز نیرو هوایی محسوب می‌شود.

منبع توضیحات: ویکی پدیا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...