رفتن به مطلب

farid.wtpm

عضو جدید
  • تعداد ارسال ها

    112
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره farid.wtpm

  • تاریخ تولد 02/22/1989

اطلاعات شخصی

  • نام واقعی
    فرید سلاطینی
  • تخصص ها
    خيلى پيچيده تر از اين حرفهاست!!
  • علاقه مندی ها
    شجریان، ناظری، MetallicA, کیهان کلهر، حسین علیزاده، جلیل شه

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    سایر رشته ها
  • گرایش
    در حال تحصیل موسیقی
  • مقطع تحصیلی
    لیسانس
  • شغل
    دانشجو

دستاورد های farid.wtpm

کارآموز

کارآموز (3/14)

436

اعتبار در سایت

  1. اگر نکات قبل را با بال کبوتر و عکس آن بررسی کنید به عملی بودن تئوری فوق پی میبرید، اما تئوری استاد وزیری و متعاقب ایشان آقای خالقی در تئوری و بر اساس فواصل به نظر درست می آید ولی در عمل به هیچ وجه رعایت نمی شود
  2. در گذشته ها مقامی بنام مقام راست بوده که با قی دستگاه ها از درجات مختلف آن مقام ایجاد میشدند، این مقام کم کم به ماهور کنونی تبدیل شده است. مقام ماهور درجه اول شور درجه دوم و .... بوده است. بر این اساس ترتیب مقامات مختلف معلوم شده است دانگ های گام ماهور دو بصورت زیر است دانگ اول : سل، لا، سی، دو دانگ دوم: دو، ر، می، فا یک انفصال و دوباره نت سل در بالا نت دو در دو دانگ مشترک است من نمیتونم عکس آپلود کنم امیدوارم بتونید مجسم کنید این دانگ در همه ی دستگاه ها رعایت میشود بجز سه گاه و همایون گام های بالا تتراکورد هستند یعنی هر دانگ 4تایی است اما سه گاه و همایون تریاد است یعنی سه تایی است. مثلا سه گاه سی کرن دانگ 1 : سل، لا، سی کرن دانگ 2: سی کرن، دو، ر دانگ 3: ر، می کرن، فا یک انفصال و دوباره نت سل و تکرار سیکل گام
  3. نمایشگاه سازهای ابداعی استاد شجریان از 18 تا 23 اردیبهشت سال 90 در خانه هنرمندان تالار بهار دایر است و خود استاد هم بین خیل علاقه مندان حضور پیدا میکنند بنده خودم دیروز اونجا بودم. همچنین سفارش برای ساخت سازها و سیدی اجرای قطعات با سازهای جدید مانند کرشمه شهر آشوب باربد و... موجود میباشد حتما از دست ندهید.
  4. از اطلاع رسانى ممنون اگر جوابيه هم نبود حق به همه آشكار است
  5. يادم رفت بگم خودم هم موسيقى اصيل ايرانى، اپرا، كلاسيك، متال، راك، جز و بلوز و كانترى
  6. بنده نخاستم زحمات اين دوستان عزيز رو زير سوال ببرم اما خلاقيت اونه كه كاور را دوباره تنظيم كنند نه اينكه عينن بخوانند آنها هم كه يك بارنشنيدند عزيز من كاور آهنگ باباب سيگر توسط متاليكا يا كاور آهنگ سوئيت دريمز توسط مريلين منسون يا كاورهاى ديگر را اگر گوش كنيد متوجه منظور بنده ميشويد صدالبته كه دوستان درگرد آورى نغمات و هماهنگى سازها (منظور از هماهنگى همزمان زدن سازهاست و علم هماهنگى يا همان هارمونيزاسيون نيست) زحمت زيادى كشيدند و دستشون هميشه به ساز باشد.
  7. سلام دوستان واقعا واقعا واقعا از ته دل خوشحال شدم ديدم بعضى دوستان از سبك كلاسيك و نيو ايج و بالاخص اپرا خوششون مياد واقعا بعضيا شعور موسيقيشون بى نظيره درود بر روح بزرگ لوچيانو پاواروتى
  8. دوستان عزيز لطفا سوالاتتون در زمينه موسيقى ايرانى و غربى در اينجا مطرح كنيد تا يا خودم يا با پرسش از استادام بهتون جواب ميدم
  9. كاور و يا همون كپى كارهاى ديگران چه استعداد و خلاقيتى ميخواد؟ هركدام از شما كه هرروز آهنگى رو زمزمه ميكنيد اين كار رو به دفعات انجام ميديد.
  10. farid.wtpm

    موسیقی دوران ساسانی

    واقعا ممنونم عالى بود من كه استفاده كردم
  11. اگر بخواهيم تخصصى تر و موشكافانه تر ببينيم چيز بنام آواز نيست و اين لفظ به نظر من اشتباه است، همه آنها دستگاه هستند و اين فقط يك طبقه بندى است.
  12. در موسيقى ايرانى انفصال بين دو دانگ بعد يا پيش از گام است و دو دانگ بهم وصل هستند و نت شاهد مركز سقل است. در ضمن گامهاى ايرانى بالا رونده يا پايين رونده نيستند بلكه مركز گرا هستند و همه ى درجات نسبت به شاهد جاذبه دارند.
×
×
  • اضافه کردن...