رفتن به مطلب

Nima32

کاربر محروم
  • تعداد ارسال ها

    97
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اطلاعات شغلی و تحصیلی

  • رشته تحصیلی
    مهندسی معماری
  • مقطع تحصیلی
    لیسانس

دستاورد های Nima32

عضو جدید

عضو جدید (2/14)

196

اعتبار در سایت

  1. درستش همینه در واقعیت هم اینه به ما ببالید
  2. البته اره خواننده مرد از قول خانم میگه که همه چی آرومه من چقدر خوشحالم پیشم هستی حالا به خودم می بالم میبالم یعنی افتخار میکنم
  3. سلام پیشنهاد میکنم مسئولین فنی سایت ترتیبی اتخاذ کنند که ادغام و حذف و جابجایی و ویرایش پست ها وتاپیک هاطی نامه ای خصوصی بصورت اتوماتیک به کار بر مورد نظر برسد در اکثر سایت های گفتمان این مهم رعایت میشه و خیلی هم فایده داره
  4. Nima32

    اعتصاب در خانه

    تشکرخیلی جالب بود ولی احتمالا از خونه باباش داشته این قصه رو تعریف میکرده!!
  5. ای نامرد تو الان کریستوف کلمب شدی اولین کاشف قاره ی جدید
  6. اگه نداشتن شما چی برای افتخار داشتین؟
  7. به جون خودم بعیده از اینا هر چند قرن یکی بدنیا میاد که خیلی بهتره مث اقایون نیستند هر روزسروکله چن تاشون پیدا بشه
  8. هنوز مخ هست ولی چون خیلی سال گذشته ممکنه الان یه اقای ایرانی از این خانم مخ تر باشه اما ما نمیشناسیم
  9. 10 سال کمتر ولی اصل این داستان مربوطه به سال 1999 میرزاخانی در سال ۱۹۹۹ میلادی موفق به پیدا کردن راه‌حلی برای یک مشکل ریاضی شد .............
  10. واسه اینکه داستان مال 10/15 سال پیشه خواهرسارا
  11. برنامه معرفها با ايجاد و توسعه برنامه معرفها ، شبكه استخدام سازمان خود را گسترش داده، امكان دسترسي به كانديداهاي منفعل ارزشمند را مهيا سازيد . در برنامه معرفها، با ايجاد محركها و مشوقهاي ارزشمند ،‌ كاركنان را تشويق به تسهيم فرصتهاي شغلي كنيد . به عبارت ديگر با اين برنامه، شرايط لازم براي معرفي متقاضيان منفعل مشاغل، توسط ذينفعان سازمان، شامل: كاركنان ،‌ مشتريان‌،‌ فروشندگان و ... را فراهم سازيد . اين برنامه انگيزشي مي تواند با توجه به تمايل كاركنان، طيف وسيعي از پاداشها از مرخصي تشويقي تا پاداشهاي نقدي را، در برگيرد . برنامه هاي نگهداشت با ارائه تجربه‌هاي نگهداشت نيروي انساني سازمان خود در آگهي استخدام‌، متقاضيان جذب را تحريك كنيد . مزاياي غيرملموس شغل يا سازمان شما چيست‌؟ از يك سو، مزاياي سازمان خود را درنظر بگيريد و از سوي ديگر در زميـنه محركهاي توسعه شغلي، فرصتهاي داوطلب، تكنولوژي و مربيگري به عنوان مزاياي بالقوه براي متقاضيان منفعل،‌ بينديشيد . توازن يافتن به منظور پياده سازي يك استراتژي موفق جذب ،‌درك اين موضوع كه چه كسي را نياز داريد جذب كنيد و همچنين داشتن يك برنامه به منظور افزودن متقاضيان به فهرست استخدام خود ، ‌الزامي است . ممكن است اين الزامات به سادگي برنامه هاي استخدام موجود شما را متحول سازند . هر چند ، پيچيدگي فرايند جذب استعدادها مي تواند بسيار طاقت فرسا و ملالت بار باشد، اما يافتن شركتهاي ارائه دهنده خدمات حرفه اي در زمينه كاركنان و ايجاد شراكتهاي استراتژيك مي تواند رويكردي براي به كارگيري استراتژيهاي موفق جذب استعدادها در برنامه هاي استخدامي و پياده سازي فرايندهاي مرتبط باشد .آيا شما انتظار داريد براي نيازهاي استخدام آينده خود ،‌ منابع كافي در دسترس داشته باشيد ؟ آيا فرايند استخدام فعلي، به صورت موفقي شما را به متقاضيان فعال و منفعل مي‌رساند ؟ همين امروز زماني را اختصاص دهيد تا اطمينان يابيد كه يك طرح مناسب و درست براي جذب و ارتباط مستمر با متقاضيان مورد نياز خود در آينده داريد . پورتال مقالات مدیریت
  12. تدوين يك طرح برنامه استخدام پايه و اساس لازم براي جذب استعدادها،‌ تدوين يك طرح است . هدفهاي شما چيست ؟ چه نيازهايي براي سال آينده داريد ؟ گردش مالي و محدوديتهاي موجود چگونه نياز شما را به منابع و نيز شناسايي و جذب متقاضيان در دوازده ماه آينده را زير تاثير قرار مي دهد ؟ در همين راستا شما بايد بازار نيروي كار فعلي ،‌رقابت براي جذب استعدادها‌،‌ مجموعه مهارتهاي ويژه مورد نياز و متقاضيان در دسترس را در نظر بگيريد‌. بعد از تعريف شفاف هدفها، مي توانيد منابع خوبي كه شما را به بهترين متقاضيان در مناسب ترين زمان مي رساند ،‌ شناسايي و تعيين كنيد . سازمانهاي موفق، بين برنامه جذب و تمامي حوزه هاي مرتبط با آن ، تعامل شفاف برقرار مي كنند . آنها اطمينان مي‌يابند كه تمام ارتباطات شفاف و هماهنگ هستند‌، ‌رويكردهاي گوناگوني براي هر يك از هدفهاي تعريف شده ، روشهاي پيگيري مناسبي براي هر مرحله تعيين گرديده ، برنامه زمان‌بندي براي اجرا، تدوين شده و در هر گام، پاسخگويي هاي لازم صورت مي پذيرد . انجمنها و شبكه ها سازمانهاي موفق در جذب، مي دانند كه دسترسي به گروه هاي شبكه محلي ، به اندازه شركتهاي فعال در جذب مفيد و كارا هستند . براي تعامل با انجمنهاي ويژه صنعتي ، بايد يكي از اعضاي انجمنها باشيد.
  13. امروزه پرسش اساسي و مستمر بسياري از سازمانها ، مبتني بر اين موضوع است كه در حال حاضر و آينده، چه استراتژي‌هايي براي جذب استعدادها به منظور دستيابي به متقاضيان فعال و منفعل (كه درپي تعريف شده است ) مورد نياز است ؟ چه روشها و اصولي براي استخدام، در سازمانهاي موفق وجود دارند كه مي توانند به آنها در بهبود فرآيند برنامه ريزي جذب و استخدام كمك كنند ؟ استخدام موثر امروزه در بازار استخدام، رقابت شديدي براي جذب استعدادهاي برتر وجود دارد . مهمترين موضوع اين است كه اكثريت كانديداهاي بالقوه شما در حال حاضر، خود در جاي ديگري مشغول به كارهستند. اين موضوع استراتژي جذب را پيچيده مي‌كند،‌ زيرا سازمان نه تنها با كمبود نيروي كار در دسترس ( آماده‌) روبه‌رو است بلكه در برخي از صنايع، امكان استخدام كانديداهايي با كيفيت بالا با روشها وسيستم هاي سنتي امكان پذير نيست. منابع و تكنيكهاي استخدام، بر حسب نياز به متقاضيان فعال و منفعل، متفاوت است. بهترين روشها براي دسترسي به متقاضيان منفعل از راه معرفها،‌ كاووش پايگاه داده‌ها ، سايتهاي اينترنتي، انجمن‌ها و شبكه هاي محلي است. همچنين روشهاي دسترسي به متقاضيان فعال، فهرست متقاضيان جوياي كار، ‌چاپ آگهي‌، برپايي نمايشگاه ،‌ سايتهاي مشاغل و جستجو در پايگاه شرح حال است . در هر حال براي دسترسي به متقاضيان فعال و منفعل، نياز به برنامه ريزي است . متقاضيان فعال در برابر منفعل تفاوت چيست ؟ متقاضيان منفعل، افرادي با عملكرد ويژه هستند كه جزئي از مزيت رقابتي سازمان به شمار مي روند . آنها به طور معمول ‌علاقه اي به صرف زمان زياد، براي يافتن موقعيت هاي شغلي جديد ندارند. پس علاوه بر صرف زمان زياد براي استخدام اين افراد ،‌ تفاوت عمده ديگر اين گروه با متقاضيان فعال در ايجاد ضرورت براي سازمانها براي برآوردن انتظارهاي آنها از نظر مزايا و فرهنگ سازماني است. سازمانها بايد شرايط و موقعيت هايي را ايجاد كنند كه انگيزه لازم براي متقاضيان منفعل را فراهم سازند، تا انتخاب ايده آل آنها باشند . متقاضيان فعال، ساده تر پيدا مي شوند و خودشان به طور مستقيم‌ براي پستهاي سازماني مورد نظر درخواست مي دهند . زمان براي جذب آنها كوتاه بوده، به طور معمول‌ براي انجام مصاحبه و فرايندهاي ارزيابي كاملاً مشتاق هستند . در اين روش، داوطلبان به راحتي توانايي ها و شايستگي‌هاي خود را در اختيار شما قرار مي‌دهند . باوجود اينكه استفاده از منابع استخدام و فرايندهاي گزينش سنتي كه هدف آن جذب متقاضيان فعال مي باشد ، ساده تر است ، اما اين روش هميشه نمي تواند بهترين استراتژي باشد . بنظر مي رسد شركتها در فرايند استخدام، نيازمند به رويكردي با تاكتيكهاي تركيبي از روشهاي جذب متقاضيان فعال و منفعل هستند .
  14. Nima32

    خريد ناگهاني (Impulse Buying)

    دراينجا به دو متغير متفاوت فردي تاثير گذار نيز اشاره مي‌کنيم: لذت خريد و تمايل به خريد ناگهاني لذت خريد عبارت است از: احساس خوشايندي که به يک نفر در فرايند خريد، دست مي دهد. خريداران مفرح از فرايند خريد، نسبت به عمل خريد يک کالا لذت بيشتري را کسب مي‌کنند. (به اين مطلب تاکيد مي کنيم که بين فعل خريد و انگيزش (تمايل) تميز قائل شده ايم.) دومين متغير فردي ، گرايش به خريد ناگهاني است. که در واقع تمايل افراد را به انگيزش براي اينگونه خريدها نشان مي دهد. گرايش به خريد ناگهاني به عنوان يک ويژگي فردي است که به صورت زير تعريف مي شود : (1) : گرايش يا تمايل براي داشتن تجربه فوري و انگيزش ناگهاني براي انجام خريد (2) : به فعل رساندن اين احساس با کمترين سنجش و ارزيابي پيامدهاي آن. در اينجا يادآور مي شويم که اين اقدام يا عمل يک عنصر شاخص در نشان دادن اين ويژگي است. با آنکه با اجراي استراتژيهاي متفاوتي که بر اساس عزم راسخ صورت گرفته، مي توان جلو اينگونه خريدها را گرفت اما نتايج حاصل از مطالعات محققان حاکي از آن است که بيشتر مصرف کنندگان در خريد ناگهاني احساس بهتري دارند. در پايان بايد گفت که: رفتار خريد ناگهاني يك راز در دنياي بازاريابي است . خرده فروشان و بازاريابان نياز دارند بدانند چگونه مي توانند از يكديگر در بازار براي به دست آوردن سهم بيشتر از خريدهاي ناگهاني و بدون برنامه ريزي مشتريان، پيشي بگيرند پورتال مقالات مدیریت
  15. Nima32

    خريد ناگهاني (Impulse Buying)

    خريد ناگهاني (Impulse Buying) يا بدون برنامه ريزي يکي از جنبه هاي رفتاري مهم مصرف کننده است كه نکته جالب و مهمي براي درک فعاليت بازاريابي دربر دارد. در ادبيات بازاريابي ، خريدهاي ناگهاني را به عنوان خريدهاي بدون برنامه ريزي بيان و تعريف مي کنند .اما خريد ناگهاني فراتر از اينهاست؛ در واقع تجربه يک تمايل و اشتياق براي خريد است. اين اشتياق يک احساس ناگهاني و شديد بوده، اغلب وسوسه انگيز است. خريد ناگهاني به صورت زير تعريف شده است :” تجربه ناگهاني يک مشتري که اغلب با يکدندگي همراه بوده آن خريد به صورت آني اتفاق مي افتد ." حال با استفاده از اين تعريف ، ما آن را به اين صورت بسط مي دهيم : خريد ناگهاني، يک خريد فوري و اتفاقي است ، بدون اينکه هيچ نيت قبلي براي خريد طبقه خاصي از محصول يا يک خريد ويژه وجود داشته باشد . اين گونه رفتارها از روي اشتياق و بدون هيچ تفکر و تاملي صورت مي گيرد و خريد اقلام ساده اي که به ياد مي آوريم و يا خريد يک هديه براي کسي را شامل نمي شود . 9 فاكتور وابسته به محصول، مي تواند در فرايند خريد ناگهاني تاثير گذار باشد : 1. قيمت پايين ؛ 2. نياز نهائي براي محصول/مارك؛ 3. توزيع انبوه؛ 4. عدم وابستگي به کالاي ديگر در هنگام مصرف؛ 5. تبليغات فراوان ؛ 6. ظاهر برجسته فروشگاه؛ 7. عمر كوتاه محصول؛ 8. اندازه كوچك؛ 9. آساني ذخيره سازي محققان عنوان كرده اند محصولاتي كه گرانتر هستند تلاش و زمان بيشتري از خريدار را صرف خريد خود مي كنند ( كالاهاي با درگيري بالا ) و عموما” به صورت ناگهاني خريداري نمي‌شوند‌. جستجوي فروشگاهي (پرسه زدن در فروشگاهها) به عنوان يکي از متغيرهاي تاثير گذار بر خريدهاي ناگهاني است که در واقع به معني بررسي فروشگاهها با چيدمان و چينش هاي متفاوت است که به منظور سرگرمي يا بدون داشتن نيتي، براي خريد است . کساني که بيشتر در فروشگاهها به جستجو مي پردازند ، خريدهاي بدون برنامه بيشتري نسبت به کساني که کمتر به جستجو مي پردازند ، دارند . زيرا در واقع با محرکهاي بيشتري روبه‌رو مي‌شوند، و در اين صورت احتمال اينکه خريد ناگهاني براي آنها پيش بيايد بيشتر خواهد بود . هر چند که اين اشتياق و ميل اغلب قوي و گاهي هم مقاوم ناپذير است اما در واقع افراد از هزاران استراتژي استفاده مي کنند تا بتوانند اندكي کنترل بر روي اميالشان داشته باشند . اين نوع خريد مي تواند يک احساس خوشايند بالايي را به وجود آورد . بنابراين داشتن قصد و نيت براي خريد تا اندازه زيادي مي تواند اين احساس مثبت را کاهش دهد . اين احساس مثبت ، نتايج مثبتي از قبيل: انرژي بالا ، تمرکز زياد و احساس لذت را به همراه خواهد داشت .( در مقابل نتايج منفي، شامل احساس پريشاني و حالات ناخوشايندي مثل: خشم ، گناه و ترس است که ممکن است در معدود افرادي که از اين نوع خريدها احساس لذت نمي کنند، پيش آيد.) در خريد ناگهاني، احساس سرگرمي و لذت و اشتياق بيشتري ابراز مي شود و افراد از اين عمل خود لذت مي برند .
×
×
  • اضافه کردن...