رفتن به مطلب

پخش زنده مراسم معرفی بهترین های لیگ برتر + اسامی ترین ها


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]پخش زنده مراسم معرفی بهترین های لیگ برتر ساعت ۲۱ امشب از شبکه دو سیما[/h] وب سایت رسمی برنامه نود-مراسم جشن برترین های لیگ چهاردهم ساعت ۲۱ امشب از شبکه دو سیما به طور زنده پخش می شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در این مراسم ، از برترین های لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ کوثر بانوان که با نظر سنجی از سوی مدیران ورزش کشور،کارشناسان فوتبال ، پیشکسوتان ، سردبیران رسانه های دیداری و نوشتاری ،گزارشگران و مفسران رادیو وتلویزیون انتخاب شده اند ، قدردانی به عمل می آید. در این مراسم مسئولان بلند پایه سیاسی ، مسئولان ورزش کشور، پیشکسوتان فوتبال و مدیران و سردبیران و خبرنگاران رسانه های دیداری و نوشتاری حضور دارند.

البته قرار بود مراسم از شبکه سه پخش شود اما در آخرین لحظه ها پخش زنده مراسم به شبکه دو سپرده شده است.

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]منصوری برترین کمک داور سال شد[/h]

[h=2] عنوان برترین کمک داور لیگ را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00943626.gif [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، حسن ظهیری، تورج عیوض محمدی و محمدرضا منصوری کاندید برترین کمک داور لیگ فصل گذشته را بودند که در این بین محمدرضا منصوری این عنوان را به خود اختصاص داد.

 

منصوری بعد از دریافت این جایزه با حضور روی صحن از پیشکسوتان و پدر و مادرش تشکر کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]کاپیتان سایپا مرد اخلاق سال شد[/h]

[h=2] ابراهیم صادقی عنوان مرد اخلاق فصل گذشته لیگ برتر را در مراسم انتخاب برترین های لیگ به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00945267.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، مهدی طارمی و قاسم حدادی فر نامزد عنوان مرد اخلاق فصل بودند که در این بین کاپیتان سایپا موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد.

 

صادقی بعد از دریافت این جایزه گفت: در فوتبال باید بیشتر به بازیکنان بی حاشیه توجه شود و البته متاسفانه رسانه روی بازیکنان پرحاشیه بیشتر مانور می کنند. جای حدادی فر و علی عزتی نیز خالی بود و به نظر این دو شایستگی کسب این عنوان را داشتند

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]صالحی سوت طلای ایران را دریافت کرد[/h]

[h=2] با خط خوردن نام علیرضا فغانی از جمع برترین داوران فوتبال ایران در فصل گذشته، این احمد صالحی بود که عنوان برترین داور را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00026129.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، در بخش انتخاب برترین داوران فوتبال ایران در فصل گذشته اسامی حسین زرگر، احمد صالحی و یداله جهانبازی در این انتخاب حضور داشتند که در نهایت این احمد صالحی بود که توانست عنوان برترین داور سال 94 را به نام خود سند بزند.

 

صالحی بعد از دریافت جایزه اش گفت: او با تشکر از تمام کسانی که او را در این راه همراهی کردند این جایزه را به پدر و مادرش اهدا کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]گسترش عنوان تیم اخلاق را دریافت کرد[/h]

[h=2] تیم گسترش فوتبال عنوان تیم اخلاق فصل گذشته فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00036880.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال تهران، فولاد و گسترش فولاد نامزد عنوان تیم برتر اخلاق فصل گذشته بودند که در این بین تیم گسترش فولاد تبریز این عنوان را به خود اختصاص داد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

مراسم انتخاب برترین های فوتبال + مصاحبه ها

[h=1]آندرانیک تیموریان مرد سال فوتبال ایران شد[/h]

مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل 93.94 در سالن همایش برج میلاد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل 93.94 در سالن همایش برج میلاد آغاز شد.

 

حاشیه های مراسم:

 

حضور افراد غیر مسول در برج میلاد بیشتر به چشم می خورد.

 

جیمی جامپ در برج میلاد حضور داشت و با اصرار نسبت به تهیه بلیت ورود اقدام می کرد.

 

در ابتدای مراسم تلاوت قرآن مجید صورت گرفت.

 

قطعه ایرانی توسط حامد محضر نیا سروده شد

 

مربیان، بازیکنان و مسئولان فوتبال کشورمان در مراسم حضور داشتند و علاوه بر صحبت در خصوص مراسم انتخاب برترین ها، در مورد مسائل مختلف فوتبال و تیم های لیگ برتری اظهار نظر کردند که اشاره ای به آنها خواهیم داشت:

 

حسين فركي سرمربي تيم فوتبال سپاهان درگفتگوباخبرنگارحوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: اميدوارم هركسي كه شايسته هست انتخاب شود،

 

وی درخصوص آخرين وضعيت تيمش گفت:تمرينات خوبي داشتيم واردوي آماده سازي ايده الي درتركيه برگزاركرديم ماتيم قهرمانيم وتوقعات از ما زياداست اميدوارم درحدنام سپاهان ظاهرشويم.

 

عباسی مدیر عامل تراکتور سازی :ما تمام سعی مان این بوده که تیم با سرمربی هماهنگ شود .4 بازیکن خارجی جذب کردیم و لیست ما تکمیل شد .بازیکن سازی به خوبی صورت نگرفته و تیم ها مجبور میشوند از جاهای دیگر بازیکن جذب کنند .

 

محمدزاده:راي آقاي م ن سرقضيه مَس كرمان حق هيچگونه فعاليتي نداردوباشگاه مَس مبلغ دويست مليون جريمه شده است درخصوص كرارهم گفت جلساتي رابااين بازيكن گذاشتيم كه بي انضباطي هايش تكرارنشود .

 

وریا غفوری : مراسم خوبی خواهد بود و بعد از هر لیگی باید بهترین ها انتخاب شود و این مساله باعث انگیزه میشود ، سپاهان شرایط خوبی دارد و امیدوارم همانند فصل گذشته از قهرمانی خودمان دفاع کنیم .

 

مهدي شريفي :من واقعيتش كه هم بهترين مهاجم هستم وهم برترين ولي نميدونم معيارانتخاب چيست انشالله وضعيت خوبي داشته باشيم وبتوانيم اين فصل هم قهرمان شويم .

 

نظری جویباری در خصوص پروپچیچ : دعوت نامه فرستادیم و ساعت 3 آمده و فردا تست پزشکی میدهد و بازیکن آزاد است و تا پس فردا وقت داریم بازیکن جذب کنیم و مشکلی ندارد .

 

یعقوب کریمی : صبح خواب مانده و نتوانسته به اصفهان برود و عصر امروز رفته تا رضایت نامه از سپاهان بگیرد ، من از افشارزاده دلخوری ندارم و چند روز کار داشتم و نتوانستم به باشگاه بروم ، یک سری از بازیکنان قرارداد هايشان فردا در هیات فوتبال ثبت خواهد شد و مابقی روز دوشنبه به ثبت خواهد رسید.

 

** در حاشیه این مراسم نظری جویباری از بهروان بابت نرسیدن اسپانسر سازمان لیگ ،نرسیدن حق پخش و قرار دادت نام استقلال در لیست تیم های بدهکار گلایه کرد

 

بيرانوند:خوشحالم كه به عنوان سه دروازه بان برترانتخاب شدم واميدوارم بهترين دروازه بان جام چهاردهم شؤم اميدوارم مزدزحماتمان رادراين فصل بگيريم،شرايط عالي است واميدوارم عملكردخوبي داشته باشيم

 

بهروان : خیلی خوب است که مراسم بهترین های لیگ قبل از شروع مسابقات برگزار میشود .ما میخواستیم قبل از بازی سپاهان و پدیده مراسم افتتاحیه لیگ را برگزار کنیم اما به دلیل گرمای هوا این مراسم به انروز موکول شد .البته اگر ما مسابقات المپیک را هم در نظر بگیریم برخی از رشته ها قبل از افتتاحیه رسمی مسابقات آغاز می شود .وی در خصوص قراردادهای بازیکنان تیم پیکان گفت :این موضوع به مفاد قرارداد باشگاه با بازیکنان بر میگردد ولی باشگاه پیکان تا 10 روز قبل از شروع مسابقات لیگ دسته اول حق ثبت قرارداد بازیکنان را خواهد داشت .وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی اشاره کرد : بازیکنان خارجی تا ساعت 24 روز پنج شنبه هفته گذشته با باشگاه های لیگ برتری حق امضای قراداد داشتند مگر این که بازیکن آزاد بوده باشندکه می توانند در طول فصل با تیم ها امضای قرارداد کنند .البته من در مورد بازیکن خارجی مد نظر باشگاه استقلال اطلاع دقیقی ندارم

 

قنبر زاده : هرساله قبل از شروع رقابت های لیگ برتر جایز است تا چنین مراسم هایی برگزار شود تا تیم ها با انگیزه ای مضاعف وار رقابت های لیگ برتر شوند.قنبرزاده در خصوص کاندیداهای تیم نفت اظهار کرد :بازی های درخشان تیم نفت در فصل گذشته سبب شد تا تیم ها نماینده های زیادی در این مراسم داشته باشد وامیدوارم بتوانیم در این مراسم جوایز متعددی کسب کنیم.وی در خصوص نقل و انتقالات تیم نفت اظهار کرد: ما حدود 80 در لیست نفرات نفت را جذب کردیم تناه بازیکنانی مانند تیموریان که از ایران خارج شدند را نتواستیم به خدمت گیریم .وی در خصوص رقیب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت :تبم الاهلی امارات از لحاظ مالی و امکانات از نفت سر است ولی بازیکنان ما در دورهای قبلی این مسابقات نیز غیرت ایرانی را ثابت کرده و حریفان خود را از سد راه برداشتند

 

** حراست سالن مهدی طارمی را نشناخت و چند دقیقه ای جلوی درب وی را معطل کرد

 

برترين گلزن بانوان فوتبال كشور: سركارخانم ساراقمي

 

مهدی تاج : تشکر میکنم از کلیه عزیزان .رییس فدراسیون فوتبال و مسولان صداو سیما و مدیر عاملان باشگاه و دادستان و نیروی انتظامی و اصحاب رسانه که به این مراسم آمدند.

 

لیگ امسال بهترین و برترین هایی داشت و اهالی فوتبال و دیگران انتخاب کردند و بهترین های لیگ صورت گرفته و این نظرسنجی دوستان است و شاید نواقصی هم داشته باشد و ما هیچ دخل و تصرفی نداشتیم.

 

مرد اخلاق و بهترین مهاجم بهترین گل زن بانوان و اخلاق مدار ترین بازیکن .بهترین حامی لیگ بهترین باشگاه آقای گل و پدیده گل را انتخاب میکنیم .کمیته سازمان لیگ برنامه یک ساله را ارایه داده و امیدوارم امسال لیگ به خوبی آغاز شود و سر ساعت سوت را بزنیم و جوانگرایی را ادامه میدهیم.

هر باشگاهی که تیم ب داشته باشند در سه نوبت می توانند بازیکن جذب کنند

 

هدیه زهرا قنبری به عنوان بهترین فوتبالیست بانوان توسط مولاوردی معاون رییس جمهور اهدا شد.

 

برترین گلزن لیگ بانوان : سارا قمی . بزرگترین آرزوم این است مربی خوبی بشوم و امیدوارم از ما حمایت شود .

 

جایزه برترین گلزن بانوان توسط خانم شفیعی اهدا شد .

 

مولاوردی معاون بانوان رئیس جمهور: مراتب خرسندی خود را از حضور در این مراسم اعلام میداریم و خوشحالیم که امشب از بانوانی قدر دانی میکنیم که در فوتبال ایران درخشیده وپا به پای مردان کسب افتخار می کنند

 

سارا قمی برترین گلزن لیگ فوتبال بانوان: باشگاه خیلی کم در فوتبال بانوان هزینه می کند امیدوارم روزی رسانه ها به فوتبال بانوان هم توجه کنند

 

برترین بازیکن لیگ یک : حسن بیت سعید

 

جایزه برترین بازیکن لیگ یک توسط شهرام دبیری اهدا شد

 

برترین گلزن لیگ یک :عیسی آل کثیر

 

جایزه برترین گلزن لیگ یک توسط محمدزاده مسول لیگ یک اهدا شد

 

عیسی آل کثیر : از پدر و مادرم تشکر میکنم و خوشحالم که در این مراسم هستم .

 

مرد سال فوتبال ایران : اندرانیک تیموریان

 

مهدی طارمی .تیموریان و حدادی فر سه کاندید بهترین بازیکن سال هستند.

 

تیم اخلاق : گسترش فولاد تبریز .استقلال تهران و فولاد خوزستان سه گزینه مد نظر هستند و شهاب عزیزی خادم تشکر میکنم از تمام کسانی که ما رو در لیگ سیزدهم همراهی کردند و امیدوارم در این فضای دیپلماتیک که بوجود آمده گامی بلند در خصوصی سازی شدن برداریم

 

باشگاه گسترش فولاد تبریز اخلاق مدار ترین تیم انتخاب شد .

 

ابراهيم صادقي بازيكن اخلاق

 

بازیکن اخلاق : قاسم حدادی فر ، ابراهیم صادقی و مهدی طارمی گزینه های مدنظر هستند که محمد زاده ابراهیم صادقی را به عنوان برترین بازیکن اخلاق انتخاب کرد .

 

محمد زاده : لیگ گذشته به خوبی سپری شد و امیدوارم با همکاری دوستان در کمیته اخلاق بتوانیم عملکرد خوبی در فصل پیش رو داشته باشیم

 

برترین بازیکن لیگ دسته اول :(حسن بیت سعید از فولاد نوین خوزستان) .خیلی خوشحالم با بازیکنانی گمنام و مستعد وکمترین هزینه به لیگ برتر صعود کردیم و این که مردم خوزستان از صود ما شادمان شدند برای ما بهترین هدیه است

 

شهرام دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جایزه بیت سعید را تقدیم کرد.

 

فریبرز محمودزاده :امیدوارم روزی لیگ های پایین ایران که نقش انکار ناپذیری در میشرفت فوتبال ایران دارند بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

 

مرد سال فوتبال ایران :(آندرانیک تیموریان) فصل خوبی در فوتبال ایران پست سر گداشتم همراه با تراکتورسازی . رقبای سختی همچون طارمی و حدادی فردارم و امیدوارم در ادامه فوتبالم افتخارات بی شماری کسب کنم .

 

بیت سعید : خیلی خوشحالم که در بین اساتید فوتبال روی سن آمده و جایزه بهترین بازیکن را دریافت کردم .

 

صادقی :قبلا هم گفته ان بازیکنان اخلاق در لیگ ما بسیارند.بازیکنان کم حاشیه کمتر بها میبینند و در فوتبال ما بیشتر به حاشیه ها توجه میشود .قاسم حدادی فر و علیرضا عزتی کاپیتان نفت هم میتوانستند امشب به جای من روی سن آیند

 

برانكو: قبل ازهرچيزتبريك ميگویم به برترين ها و بهترين جايزه هست به خاطر تلاشهايشان به اين جايگاه رسيدند ،طبيعي هست كه تلاش مي كنند و بهترين مي شوند .

 

بهترین کمک داوران : حسن ظهیری ، تورج عیوض محمدی و محمد رضا منصوری کاندید هستند.

 

بهاروند عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال محمد رضا منصوری را به عنوان برترین کمک داور انتخاب کرد.

 

قاسم حدادی فر دومین بازیکن مرد سال فوتبال : از تمام کارگران ذوب آهن تشکر میکنم که یار و یاور ما بودند.

 

برترین داور : یداله جهانبازی ، سید احمد صالحی و حسین زرگر کاندید هستند.

 

اصفهانیان رییس کمیته داوران سید احمد صالحی را به عنوان برترین داور انتخاب کرد.

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]غفوری برترین مدافع فصل ایران شد[/h]

[h=2] جایزه برترین مدافع فصل گذشته فوتبال ایران به رسید. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01003915.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان، وریا غفوری و لئوناردو پادوانی نامزد برترین مدافع فصل گذشته بودند که در نهایت وریا غفوری این عنوان را در اختیار گرفت و جایزه اش را کیومرث هاشمی دریافت کرد.

 

مدافع سپاهان اصفهان بعد از دریافت جایزه اش گفت: از تمام کسانی که برای کسب این عنوان کمکم تشکر می کنم و از خانواده ام تشکر ویژه ای دارم.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]بیرانوند دستکش طلایی ایران را دریافت کرد[/h]

[h=2] در حالی که مهدی رحمتی، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند کاندید برترین دروازه بان سال بودند این بود دروازه بان نفت که عنوان برترین گلر سال را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01031688.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان نفت تهران در مراسم انتخاب برترین های فصل گذشته لیگ برتر عنوان برترین گلر فصل را به خود اختصاص داد.

 

علیرضا بیرانوند بعد از دریافت جایزه اش از منصوریان، فرکی و گل محمدی خود تشکر کرد و جایزه اش را به همسر و فرزندش تقدیم کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]تیموریان برترین هافبک ایران شد[/h]

[h=2] عنوان برترین هافبک فصل گذشته ایران را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01027914.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان و قاسم حدادی فر نامزد برترین بازیکن خط میانی بودند که این جایزه به آندرانیک تیموریان رسید.

 

این جایزه توسط علی کریمی به برترین بازیکن خط میانی اهدا شد و شماره هشت سابق تیم ملی و پرسپولیس در میان تشویق بی امان حاضران نفر برنده این عنوان را اعلام کرد.

 

تیموریان که با توجه به حضور در لیگ قطر و اردوی تیم ام صلال در این مراسم حضور نداشت جایزه اش را ذورالفقاری، سرپرست باشگاه تراکتور سازی دریافت کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]طارمی برترین مهاجم سال ایران شد[/h]

[h=2] برترین مهاجم فوتبال ایران در فصل گذشته در مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال ایران در برج میلاد معرفی شد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01029328.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، لوسیانو ادینیو و سجاد شهباززاده به عنوان نامزد این عنوان انتخاب شدند که این عنوان به مهاجم پرسپولیس اختصاص داده شد.

 

این جایزه توسط امیر عابدینی معرفی شد و مهدی طارمی این عنوان را کسب کرد.

طارمی بعد از دریافت این جایزه گفت: خوشحالم که در جمع بزرگان فوتبال ایران هستم و تشکر می کنم از کسانی که به من رای دادند. تشکر می کنم از هم تیمی هایم و هواداران عزیز پرسپولیس که در بدترین شرایط از ما حمایت کردند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]هیات گیلان برگزار کننده لیگ برتر شد[/h]

[h=2] هیات فوتبال گیلان عنوان برترین هیات برگزار کننده فصل گذشته را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00994978.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، در بخش انتخاب برترین هیات برگزار کننده مسابقات فصل گذشته لیگ برتر، هیات فوتبال گیلان را به خود اختصاص داد.

 

الماس خاله، رییس هیات فوتبال گیلان با حضور روی صحن این جایزه را دریافت کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]فرکی مربی سال ایران شد[/h]

[h=2] حسین فرکی که در این فصل به همراه تیمش موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند به عنوان مربی سال ایران انتخاب شد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01029112.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب برترین های فصل چهاردهم فوتبال ایران در حالی در برج میلاد در حال برگزاری است که در بخش انتخاب برترین مربی سال ایران، سرمربی سپاهان اصفهان موفق شد با کنار زدن مربیانی چون یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان این عنوان را از آن خود کند.

 

حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق پرسپولیس و مدیر فعلی تیم المپیک این جایزه را به منصوریان اهدا کرد.

 

منصوریان بعد از دریافت جایزه اش در صحبتی گفت: جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم و از همکاران عزیز و محترمم نیز تشکر می کنم. خوشحال هستم مورد لطف کسانی که مرا انتخاب قرار گرفتم. خوشحالم که مربیان خوبی در سطح اول فوتبال ما حضور دارند. از آقایان منصوریان و گل محمدی نیز تشکر می کنم.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]ادینهو جایزه کفش طلای ایران را گرفت[/h]

[h=2] گلزن برزیلی فصل گذشته تراکتورسازی که در این فصل به لیگ قطر پیوسته موفق شد جایزه کفش طلای فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00991666.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، در انتخاب برترین های ایران در لیگ چهاردهم لوسیانو ادینهو موفق شد جایزه کفش طلای فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد. او که در این مراسم با توجه به حضور در اردوی السیلیه در این مراسم غایب بود در فصل گذشته 20 گل به نام خود ثبت کرده و بدون رقیب این جایزه را به خانه برد.

 

ادینهو که در این فصل با جدایی از تراکتورسازی به تیم السیلیه پیوسته هدیه اش را توسط مدیران تراکتورسازی دریافت خواهد کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]مطهری پدیده فوتبال ایران شد[/h]

[h=2] در مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران ارسلان مطهرب موفق شد عنوان پدیده فصل گذشته را با توجه به درخشش در فصلی که گذشت به خود اختصاص دهد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 01004691.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، در انتخاب برترین های فوتبال ایران و در بخش پدیده فصل، این بازیکن جوان نفت تهران بود که موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد.

 

مهدی طارمی، ارسلان مطهری و مهدی شریفی جزو بازیکنانی بودند که در اولین فصل حضورشان در سطح اول فوتبال ایران درخشش قابل توجهی در ترکیب تیم های خود داشتند و در نهایت این مطهری بود که موفق شد عنوان پدیده سال فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

 

مهدی تاج جایزه پدیده سال فوتبال ایران را مهاجم نفت تقدیم کرد. مطهری این موفقیت و جایزه را به پدر و مادر و برادر خود تقدیم کرد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]

[h=1]حدادی فر مرد سال فوتبال ایران شد[/h]

[h=2] در مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال ایران،قاسم حدادی فر عنوان برترین سال ایران را به خود اختصاص داد. [/h] [/TD]

[TD=align: left] 00997502.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]

به گزارش "ورزش سه"، در این انتخاب که قاسم حدادی فر، مهدی طارمی و آندو تیموریان حضور داشتند در نهایت این کاپیتان ذوب آهن بود که این عنوان را به خود اختصاص داد و مرد سال فوتبال ایران شد.

 

حدادی فر بعد از دریافت مرد سال فوتبال ایران تشکر ویژه ای از هم تیمی هایش در ذوب آهن و هوادان این تیم داشت.

با این حساب حدادی فر دومین هافبک دفاعی فوتبال ایران است که بعد از آندو تیموریان موفق به کسب این عنوان در دو فصل اخیر شده است.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به روی صحنه آمد تا جایزه آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران را اهدا کند اما لوسیانو ادینیو که با به ثمر رساندن 20 گل و 7 پاس گل عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کرده بود در سالن حضور نداشت و به همین دلیل ذوالفقاری به عنوان نماینده باشگاه تراکتورسازی تبریز این جایزه را دریافت کرد.

لینک به دیدگاه

باشگاه‌های ذوب‌آهن،‌ سپاهان و نفت تهران نامزدهای کسب بهترین تیم سال بودند. مهدی ساکت با حضور بر روی صحنه ابتدا یاد و خاطره شهدای ورزشکاری که در بمباران هوایی زمین فوتبال در ایلام در سال 65 به شهادت رسیدند را گرامی داشت و اعلام کرد که روز 23 بهمن هر سال به عنوان روز شهدای ورزشکار ثبت خواهد شد.

 

ساکت در ادامه جایزه بهترین تیم فصل چهاردم لیگ برتر فوتبال را به منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران اهدا کرد. نفت ضمن حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال تا هفته پایانی و همچنین حضور در فینال جام حذفی، توانست به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

لینک به دیدگاه

خیلی جالبه. بهترین هافبک از بین تیموریان و حدادی فر، تیموریان شد ولی بهترین بازیکن حدادی فر شد :ws3:

 

بهترین مربی هم به نظرم باید گل محمدی یا منصوریان میشدن. فرکی با اون همه بازیکنی که داشت، آخرشم با کلی حرف و حدیث قهرمان شد :banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...