رفتن به مطلب

آیا " تتلو" مجاز می‌شود؟


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
آیا " تتلو" مجاز می‌شود؟[/h]

این خواننده در سال های اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و علیرغم تمام ممنوعیت ها، با بیش از یک میلیون دنبال کننده یکی از پرطرفدارترین ایرانی ها در شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

3404920_475.jpgبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هفته نامه طلوع صبح، امیر مقصودلو که بیشتر به اسم تتلو شناخته می شود شاید یکی از معروف ترین خواننده های غیرمجاز باشد.

 

این خواننده در سال های اخیر توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و علیرغم تمام ممنوعیت ها، با بیش از یک میلیون دنبال کننده یکی از پرطرفدارترین ایرانی ها در شبکه های اجتماعی به شمار می رود.

 

او در چند سال گذشته مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است چه با خروج از ایرانی و همخوانی با خواننده های لوس آنجلسی چه با بازگشت به وطن، نامه به سردار سلیمانی و درخواست مجوز برای اجرای کنسرت.

شروع ماجرا

 

شاید شروع حاشیه های بی پایان این بازیگر مربوط به زمانی باشد که تصمیم گرفت مجاز شود. او با اعلام این خواسته خود دست به ساخت نماهنگی زد تا نشان دهد می تواند به صنعت سینما کمک کند اما در فاصله زمانی کمتر از یک ماه از انتشار این نماهنگ پلیس امنیت اخلاقی ناجا خبر از دستگیری این خواننده زیرزمینی داد؛ خبری که بازخوردهای فراوانی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت و حتی هنرمندان بنامی همچون رضا صادقی نیز خواهان آزادی او شدند.

 

امیر مقصودلو کمی موجه تر

 

آنطور که شواهد نشان می دهد، امیر مقصودلو پس از آزادی شخصیتی متفاوت پیدا کرده است. او در نامه ای که می توان اسم توبه نامه بر آن گذاشت به خاطر تمام اشتباهات پیشین خود از مردم ایران عذرخواهی کرد و گفت می خواهد الگوی مناسبی برای جوانان باشد اما حاشیه های او هرگز تمام نشد؛ از درگیری اینترنتی اش با بهنوش بختیاری به خاطر تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش تا انتشار عکس های گوناگون از تتوهایی که نیمی از بدن او را پوشانده است.

 

آیا «تتلو» مجاز می شود؟

 

با پیش زمینه ای که گفته شد، جالب است بدانید در چند روز گذشته ویدیوی جدید امیر تتلو به نام «انرژی هسته ای» منتشر شده است اما آنچه جلب توجه می کند تصویربرداری این کلیپ بر روی عرشه ناو جنگی نیروی دریایی است.

 

در روز انتشار این نماهنگ، این خواننده از سپاه و وزارت اطلاعات به خاطر این همکاری تشکر کرد. حال باید دید با شکل گیری چنین همکاری آیا امکان مجاز شدن او وجود دارد و امیر مقصودلو می تواند نخستین خواننده مجاز رپ کشور باشد یا خیر.

 

هر چند او هدف اصلی خود را فوتبالیست شدن می داند و این روزها با مهرداد اولادی، شیث رضایی، تیم هنرمندان و ... در حال تمرین برای آماده سازی خود است.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...