رفتن به مطلب

گوشي هوشمند Droid


ارسال های توصیه شده

"درويد 2 " در راه بازار

خبرگزاري فارس: گوشي هوشمند Droid از پيشرفته‌ترين محصولات موجود در بازار محسوب مي‌شود و در اين ميان رسانه‌هاي خبري تصاويري از يك گوشي جديد منتشر كرده‌اند كه گفته مي‌شود مربوط به آن است.

A0848933.jpg

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، شركت موتورولا كه چندي پيش با عرضه گوشي هوشمند Droid موفق شد محبوبيت از دست رفته خود نزد كاربران را به دست آورد و خود را از خطر ورشكستگي نجات دهد، هم‌اكنون در حال توليد مدل جديدتر اين گوشي با نام Droid 2 است.

اين گوشي كه توسط دو شركت موتورولا و وريزيون توليد و عرضه مي‌شود، به آخرين نسخه از سيستم‌عامل متن‌باز اندرويد گوگل مجهز شده است.

نخستين تصاوير مربوط به اين گوشي هوشمند جديد در وبلاگ DroidLife منتشر شده و نشان مي‌دهد كه اين محصول شباهت زيادي به گوشي Droid دارد.

اين گوشي مانند مدل قبلي خود شامل نمايشگر لمسي 7/3 اينچي مي‌شود كه تصاوير در آن با كيفيت 480 در 854 پيكسل به نمايش درمي‌آيد. در حالي كه براي گوشي Droid پردازنده 550 مگاهرتزي در نظر گرفته شده بود، مدل جديدتر اين محصول شامل پردازنده 750 مگاپيكسلي مي‌شود.

براي اين گوشي هوشمند دوربين ديجيتالي دوم مخصوص برقراري تماس‌هاي تصويري در نظر گرفته نشده است و دوربين اصلي نيز 5 مگاپيكسلي است. اين گوشي شامل ورودي‌هاي HDMI و USB مي‌شود و ضمن داشتن 8 گيگابايت حافظه داخلي، همراه با كارت حافظه 8 گيگابايتي microSD به دست كاربران مي‌رسد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...