رفتن به مطلب

خودکشی برای رهایی از چنگال یک هوس ران!!!!


Just Mechanic

ارسال های توصیه شده

درود.

خواستم مطلب رو با قرار دادن بخش هایی از منابع خبرگزاری قرار بدم اما دیدم منابع داخلی مطلبی رو عنوان نکردن یا اگه عنوان کردن فقط موضوع رو شخصی قلمداد کردن و هیچ سخنی از دلیل خودکشی دختر جوان مهابادی که در هتلی به عنوان مهماندار کار میکرد سخنی به میان نیومده.

خودکشی دختری که برای حفظ آبروش انجام شد و خودش رو از طبقه چهارم هتل پرت کرد تا دست هوس رانی که قصد داشت به او تجاوز کنه بهش نرسه.

دلیل اصلی عدم انتشار خبر رو باید در هویت کسی که قصد تجاوز به این دختر داشت رو جویا بشیم که باعث این سانسور خبری شده.

مردم مهاباد در پی این ماجرا هتل رو به آتش کشیدند.

 

150507154248_mahabad_640x360_non_nocredit.jpg

 

1431030423611356.jpg

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 40
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

33194fce.jpg

یک دختر جوان از هتلی (هتل تارا ) در مهاباد اردیبهشت 94 به پایین افتاد و فوت شد . مردم شهر مهاباد آذربایجان در اعتراض به این حادثه دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شدند . برخی از منابع خبر از آتش زدن این هتل داده اند .

تصویر منتشر شده در بالا توسط برخی رسانه های خارجی منتشر شده است و ممکن است واقعی نباشد ، در صورت عدم تایید آن توسط خبرگزاری های داخلی از سایت حذف خواهد شد .

به گزارش کاملینا شماری از شهروندان مهابادی عصر روزر گذشته در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در یکی از هتل های این شهرستان دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.

 

برخی از این تجمع کنندگان در یک اقدام احساسی پس از تجمع در برابر این هتل، خساراتی به ساختمان و تجهیزات آن وارد کردند.

 

معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که دو روز پیش بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود.

 

این در حالی است که مسوولان شهرستان مهاباد قبلا نیز اعلام کرده بودند که فرد خاطی احتمالی دستگیر شده و در صورت اثبات جرم به شدت مجازات می شود.

 

مسوولان قضایی مهاباد نیز بر رسیدگی سریع به این پرونده قول مساعد داده اند.

 

اخبار و اطلاعات ضد و نقیضی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد شده در حالی است که هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده و علت این حادثه به طور رسمی اعلام نشده است .

ایرنا

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

گزارش فارس از جزئیات حادثه مهاباد

سوءاستفاده ضدانقلاب از یک ماجرای شخصی/ مرگ دختر به خاطر اطلاع خانواده از رابطه با متهم

واقعه مشکوک مرگ یک دختر جوان مهماندار در هتلی در شهرستان مهاباد به دستمایه‌ای برای سوءاستفاده رسانه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب تبدیل شد.

 

13940218000267_PhotoA.jpg


 

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،‌ شبکه های اجتماعی دوباره از تحلیل های بدون منبع پر شده و ماجرایی که هیچ یک از ابعاد واقعی آن معلوم نیست، به مساله ای جنجالی تبدیل می شود.

هفته گذشته دختر جوانی در حادثه ای مشکوک خود را از طبقه چهارم هتلی در شهرستان مهاباد آذربایجان غربی که به عنوان مهماندار در آن فعالیت می کرده به پائین پرت می کند و در دم جان می بازد.

بلافاصله پس از این حادثه، تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد مختلف آن از سوی دستگاه قضایی و نیروی های انتظامی آغاز می شود اما هنوز چند ساعت از وقوع این حادثه نگذشته که خبرهای جهت دار و عجیبی از آن بر روی شبکه های اجتماعی ظاهر می شود.

روایت های کاربران این شبکه های که عمدتا با استفاده از عنوان «اخبار منابع محلی و مطلع» شکل گرفته است، سعی می کند این موضوع را به گونه ای با نهادهای امنیتی مرتبط کند.

این شبکه های هنوز چند ساعت از بروز این حادثه نگذشته که شروع به بیان جزئیات واقعه کرده و اقدام به خودکشی دختر جوان را برای فرار از مورد تجاوز قرار گرفتن توسط یک مامور امنیتی عنوان کردند؛ موضوع که آنقدر عجیب بنظر می رسید که حتی برخی رسانه های ضدانقلاب نظیر رادیو فردا که اخبار این واقعه را به شکلی جهت دار منتشر می کردند، تاکید داشتند که نمی توانند صحت اخبار را تائید کنند.

روایت فرماندار و روشن شدن برخی جزئیات

در میان هیاهو رسانه های ضد انقلاب نظیر بی بی سی فارسی و رادیو فردا در حاشیه خودکشی دختر جوان، فرماندار مهاباد در مصاحبه ای به بیان برخی از ابعاد این واقعه پرداخت.

جعفرکتانی فرماندار شهرستان مهاباد با اشاره به برخی جزئیات ادعایی منتظر شده از این واقعه مبنی بر عضویت عامل این حادثه در نهادهای اطلاعاتی،‌ با تاکید بر دستگیر شدن این فرد، گفت: «متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است بلکه مدتی قبل در هتل کوهستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقاء سطح استاندارهایش کمک کرده است و هتل تارا (محل وقوع خودکشی دختر جوان) نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.»

وی در خصوص آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: «نیروی انتظامی و دادگستری به شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماس‌های صوتی جمع آوری شده اند، ولی به علت وجود پاره ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی کنیم چون اصلا اخلاقی نیست.»

به گفته فرماندار مهاباد خانواده دختر کشته شده در این حادثه نیز تاکید داشتند که ابعاد مختلف ماجرا بدون جنجال و هیاهو پیگیری و به سرانجام برسد.

تلاش برای داغ کردن ماجرا؛ دعوت به تجمع در مقابل هتل و به آتش کشیدن آن

بنابر این گزارش، در این میان مصاحبه فرماندار مهاباد مبنی بر دستگیری متهم و وجود برخی فایل های صوتی تماس ها و شخصی بودن ابعاد مختلف این پرونده،‌ برخی محافل خاص که سعی در تحریک احساسات عمومی داشتند، شروع به شایعه سازی درباره همکاری مدیران هتل مذکور با متهم اصلی این واقعه کردند.

این شایعه که به سرعت در شبکه های اجتماعی گسترش پیدا می کند،‌در نهایت در روز پنجشنبه گذشته منجر به تجمعی اعتراضی در برابر هتل تارا مهاباد می شود؛ معترضان که در ابتدا تنها با شعار خواستار پیگیری ماجرا از سوی نهادهای مسئول بودند،‌ با تحریک تعدادی از حاضران با نیروی انتظامی درگیر شدند.

این تجمع که انتشار فوری تصاویر و فیلم های مربوط به آن در رسانه های ضدانقلاب مشکوک بنظر می رسید، تا آتش زدن هتل تارا پیش می رود و درگیری های پیرامون آن منجر به زخمی شدن برخی معترضان و نیروهای انتظامی می شود.

نکته قابل تامل اینکه برخی رسانه های ضدانقلاب به نقل از روزنامه نگار کردی که ساکن یکی از کشورهای همسایه است، اقدام به کشته سازی برای این تجمع کردند.

واقعه ای شخصی که دستمایه ضدانقلاب شد

جنجال سازی رسانه های ضدانقلاب و برخی محافل فعال در زمینه تحرکات قومی، برای جلوگیری از انتشار واقعیت های پیرامون این واقعه در روزهای اول تا حدودی نتیجه داد، اما در ادامه ماجرا و انتشار برخی جزئیات، این محافل سعی کردند با ایجاد تجمع های اعتراضی، موضوع را به روز به روز جنجالی تر کنند.

در این میان برخی اخبار رسیده به خبرنگار فارس نشان می دهد واقعه رخ داده در هتل تارا مهاباد در پی یک مساله شخصی بوده و حضور متهم در اتاق محل وقوع حادثه یکی از ابعاد مشکوک ماجرا است که به دلیل حفظ حریم شخصی مقتول و خانواده وی، انتشار برخی جزئیات ماجرا ممکن نیست.

در این میان معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی نیز در نشست خبری که امروز در تشریح جزئیات این واقعه برگزار کرد، درباره برخی جزئیات این حادثه گفت: آنچه روشن است اینکه یک آشنایی قبلی بین این دو وجود داشت اما بر اساس معاینات پزشکی قانونی بر روی جسد متوفی، هیچ رابطه غیر اخلاقی بین این دو نفر شکل نگرفته است، اما بدلیل نحوه برخورد و دخالت مدیر هتل که خانواده مرحومه را در جریان آشنایی و دیدار این دو در یکی از اتاق‌ها قرار داده بود، مرحومه تلاش کرده تا برای حفظ آبروی خود و روبرو نشدن با مادرش که به دعوت مدیر هتل به این مجموعه دعوت شده بود از اتاقی به اتاق دیگر از طریق بالکن داخل شود که در همین حین سقوط کرده و جان می‌بازد.

رسانه های ضدانقلاب با استفاده از همین جزئیات شخصی که فرماندار مهاباد و معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی نیز به آن اشاره داشتند،‌ سعی کرده اند ماجرا به نیروهای امنیتی مرتبط کرده و از این طریق، تجمع های سازمان یافته ای را برای رقم زدم ناامنی در استان ایجاد کنند.

بدون شک با جلوتر رفتن روند تحقیقات این پرونده در روزهای آینده، جزئیات جدیدی از ابعاد آن منتشر خواهد شد که می تواند سودجویی رسانه های بیگانه از این واقعه را روشن تر کند.

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

فرماندار مهاباد؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

فرماندار مهاباد در خصوص مرگ یا خودکشی دختر جوان در هتل تارای این شهر از مردم خواست تا روشن شدن زوایای کامل ماجرا، آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش ریزان «جعفرکتانی» ظهر روز چهارشنبه(16اردیهشت) در گفت وگو با کردپرس اظهار داشت: در حادثه ای که در هتل تارا شهرستان مهاباد اتفاق افتاد، دختر جوانی که در این هتل مشغول به کار بود جان خود را از دست داده است.

وی افزود: پرونده در دادگستری شهر مهاباد به یک قاضی قابل اعتماد و سخت گیر واگذار شده است وبنده در تماسها و دیدارهایی که با دادستان شهرستان مهاباد و قاضی این پرونده داشته ام تاکید کرده ام هر چه زوتر قضایای این پرونده معلوم شود.

وی در خصوص آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: نیروی انتظامی و دادگستری به شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماسهای صوتی جمع آوری شده اند، ولی به علت وجود پاره ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی کنیم چون اصلا اخلاقی نیست.

کتانی در ادامه تاکید کرد: متهم این پرونده دستگیر شده ودستور داده ام وثیقه سنگین برای متهم دستگیر شده تعیین شود تا از تأمین آن ناتوان باشد و تا پایان تحقیقات در بازداشت باشد.

وی در خصوص هویت این متهم تصریح کرد: متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است. او مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقاء سطح استاندارهایش کمک کرده است و هتل تارا نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.

فرماندار مهاباد در خصوص شایعه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: در دیداری که با خانواده قربانی این حادثه که از خانوادهای متدین و خوشنام مهاباد هستند، داشته ام، این عزیزان درخواست بررسی عادلانه پرونده این حادثه را داشته اند و اعلام کردند تنها از طریق قانون و دستگاه قضاء پیگیر پرونده هستند و به مانند این خانواده داغدار بهتر است اجازه بدهیم این حادثه از طریق قانون پیگیری شود.

وی افزود: افکار عمومی مطمئن باشند که با خاطیان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد و بنده به عنوان فرماندار پیگیر این پرونده هستم و تا احقاق حق و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه خانواده قربانی آن را همراهی می کنم.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

دانلود فیلم تجمع مردم مهاباد مقابل هتل تارا

علت مرگ فریناز چه بوده + عکس

تصاویر تجمع مردم مقابل هتل تارا

 

ابهامات در مرگ یک دختر جوان مهابادی و کارمند هتل تارا واقع در این شهر

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ابعادی تازه‌تر از خشم شهروندان مهابادی و اذهان عمومی کردستان را به خود گرفت.

 

خودکشی فریناز خسروانی از کارمندان “هتل تارا” بخاطر دفاع از خود

 

فریناز خسروانی از کارمندان “هتل تارا” جهت حفظ “ناموس” و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند امنیتی خودکشی کرد و از طبقه 4 هتل خود را به پایین پرت کرد

 

 

از طبقە چهارم پرتاب و خودکشی کردبه گزارش آژانس خبررسانی کُردپا روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه، یک دختر جوان اهل مهاباد به نام فریناز خسروانی که از کارمندان “هتل تارا” بوده است، طبق هرآنچه اعلام شده و جهت حفظ “ناموس” و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند از طبقە چهارم این هتل خود را به پایین پرت کرده است.

گفته شهروندان مهابادی و موج عظیم خبری در فضاهای اجتماعی، فردی که قصد تجاوز به این دختر جوان را داشته از افراد وابسته به اداره اطلاعات بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صاحب هتل به نام “نادر مولودی” زمینه تجاوز این فرد را در راستای کسب امتیاز برای هتل خود فراهم کرده و در نتیجه فریناز ناچار به خودکشی می‌شود، اما مدیر هتل و افراد نزدیک به او، خبرها را کذب اعلام کرده‌اند.

یکی از بستگان نزدیک به مدیر هتل تارا به خبرنگار کُردپا اعلام کرد: خبرهای انتشار یافته در مورد این حادثه در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها واقعیت ندارد، اما وی خبر مرگ فریناز در هتل تارا و علت مرگ وی به دلیل سقوط از طبقه‌ی سوم هتل را تایید کرده است.

آژانس کُردپا در صورت عدم صحت اظهارات این منبع، نام و عنوان وی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر خواهد کرد.

این فرد که نخواست نامش فاش شود، در ادامه اظهار داشت: کارمند اداره‌ی گردشگری توسط اداره‌ی آگاهی مهاباد بازداشت و 2 روز است که تحت بازجویی قرار داشته و به رابطه با فریناز اعتراف کرده است.

انتشار این خبر، موجی از نارضایتی و اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی را درپی داشته است.

به دنبال انتشار این خبر در رسانه‌ها، اتحادیەی زنان حزب دموکرات کردستان در این خصوص اعلامیه داده و خواستار تجمع اعتراضی مردم در روز پنجشنبه (فردا) در مقابل ساختمان هتل تارا شده اند.شهروندان مهابادی اعلام کرده‌اند که تجمعی اعتراضی را جهت محاکمه صاحب هتل و بانیان این حادثه در مقابل هتل تارا برگزار خواهند کرد.

فریناز خسروانی ٢۶ ساله ساکن مهاباد و دارای لیسانس کامپیوتر بود.

عکس های تظاهرات خونین مردم مقابل هتل تارا مهاباد

150507154248_mahabad_640x360_non_nocredit.jpg

tara2.jpg

11038870_1218257418200461_6688748932345448065_n.jpg

 

11188284_1218288594864010_647624126305938606_n.jpg

 

11193262_1218258038200399_8793012302090105600_n.jpg

 

1560499_1218284191531117_5565461110276377861_n.jpg

10956647_1218284154864454_5565297608599343153_n.jpg

26421.jpg

26422.jpg

26425.jpg

26426.jpg

26428.jpg

26429.jpg

26430.jpg

26432.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

ممنون از صبا خانوم به خاطر اینکه در مورد این موضوع به نقل از خبرگزاری ها مطالبی رو قرار دادند.

و من دقیقا به همین علت بود که از خبرگزاری ها مطلبی قرار ندادم چون نه تنها اسمی از عامل این ماجرا وجود نداره بلکه قصد در تخریب وجهه آن دختر کردند تا وجهه عامل جنایت رو بپوشونن.

متاسفانه خبرگزاری های ما بازیچه هستن و هیچ وقت واقعیت رو نمیگن و حتی با اشاعه دروغ سعی در حذف ماجرا دارن.

پست سوم که از خبرگزاری فارس نقل شده دقیقا گویای این مطلب هستش.

لینک به دیدگاه
ممنون از صبا خانوم به خاطر اینکه در مورد این موضوع به نقل از خبرگزاری ها مطالبی رو قرار دادند.

و من دقیقا به همین علت بود که از خبرگزاری ها مطلبی قرار ندادم چون نه تنها اسمی از عامل این ماجرا وجود نداره بلکه قصد در تخریب وجهه آن دختر کردند تا وجهه عامل جنایت رو بپوشونن.

متاسفانه خبرگزاری های ما بازیچه هستن و هیچ وقت واقعیت رو نمیگن و حتی با اشاعه دروغ سعی در حذف ماجرا دارن.

پست سوم که از خبرگزاری فارس نقل شده دقیقا گویای این مطلب هستش.

دقیقا منم خوندم همه میخوان جوری وانمود کنن با هم در ارتباط بودن اون دو نفر حالا واقعیت داره یا نه نمیدونم

ولی هرچی هست باید همه چی عین واقعیت باشه

چرا بعضی ها گفتن خودکشی درسته ولی تجاوز در کار نبوده

جرا همش میخوان بگن این دونفر رابطشون فراتر بوده

خیلی چرا هست

ولی اینکه بخوان همه چیو گردن دختر بندازن کوتاهی کردن

الان کاملا یه طرفه به قاضی میرن

لینک به دیدگاه

کثیف ترین کار ممکن اینه که بعد مرگش بیان و اسمشو بد جلوه بدن و بی وجدان ترین آدما کسایی هستن که این موضوع رو مطرح کردن

غیرت و وجدان و مردانگی خیلی وقته تو وجود بعضی آدما مرده

لینک به دیدگاه

درود بر مردم با غیرت مهاباد...

 

من همین الان اینجا این خبرو دیدم و بلافاصله زنگ زدم به یکی از دوستام که اهل مهاباد...

 

مثل اینکه هتل 4 ستاره بوده و برای اینکه 5 ستاره شه یه سری از برنامه ها ریخته بود صاحب هتل.... این دخترم که مهاماندار اونجا بوده و اون آقایی که مامور دولت بوده خواسته بهش تجاوز کنه اما این دختر از بس که با غیرت و با حیا بود و راهی برای فرار نداشته مجبور میشه خودشو از پنجره پرت کنه بیرون....

 

روز 5شنبه که هتلو آتیش زدن هیچ روز جمعه هم اینکارو کردن.....

 

الانم یگان ویژه اونجا حضور داره و مردم مهاباد همچنان دست بردار نیستن و مقصر اصلی رو صاحب هتل میدونن و قصد ریختن خونشو دارن....

لینک به دیدگاه

وقتی در یک کشوری بجای دولت , خود مردم مجری قانون باشند , معنیش اینه که قانون برای حفظ ناموس و جان انسانها کارائی نداره و هنوز هم خود مردم باید امنیت خودشونو حفظ کنند.

اگه قانون حاکم بود , اون دختر معصوم الان زنده بود.

لینک به دیدگاه

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

نماینده مردم مهاباد گفت: پرونده «هتل تارا» در حال بررسی کامل توسط دادستانی و دادگستری است.

3171069_949.jpg

"عثمان احمدی" نماینده مردم مهاباد در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
با اشاره به آخرین وضعیت پرونده «هتل تارا» گفت: این پرونده در حال بررسی کامل توسط دادستانی و دادگستری است.

وی افزود: در پی این حادثه، جلسه شورای تأمین شهرستان مهاباد تشکیل جلسه داد و خوشبختانه موضوع کنترل شد.

احمدی تصریح کرد: زندگی مردم مهاباد به حالت عادی برگشته و هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.

وی ادامه داد: هر نوع اظهارنظر در این رابطه منجر به نوعی تنش خاص خواهد شد، از این جهت از دوستان درخواست کردیم از هر حرفی که منجر به بروز تشنج و شلوغی می‌شود، خودداری کنند تا موضوع به صورت شفاف پیگیری شود.

نماینده مردم مهاباد افزود: ما از مردم خواستیم اجازه بدهند که پیگیر موضوع باشیم و این پرونده را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: از لحاظ اخلاقی، اعتقادی، انسانی و وجدانی موضوعی که متقن نیست و هنوز ابعاد آن مشخص نشده، جایز نیست صحبتی در مورد آن شود.

احمدی تأکید کرد: ما منتظر هستیم تا نتیجه نهایی از طریق دادستانی و دادگستری شهرستان مهاباد اعلام شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: انتظار داریم مراحل قانونی پرونده «هتل تارا» به صورت کامل طی شود.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مهاباد در سال‌های اخیر خیلی تلاش کردم تا امتیازات و پروژه‌های مهم را به منطقه بیاورم.

احمدی تصریح کرد: حادثه اخیر مهاباد نباید باعث شود تا بگویند این شهرستان جایگاه امنی برای سرمایه‌گذاری نیست و سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری منصرف شوند.

نماینده مردم مهاباد تأکید کرد: مهاباد اگر نگوییم از همه شهرهای ایران بلکه از بیشتر شهرهای ایران امن‌تر است و موضوع اخیر نمی‌تواند دلیلی بر بی‌ثبات جلوه دادن این شهرستان باشد.

وی افزود: منطقه ویژه تجاری – اقتصادی مهاباد مطرح و در کمیسیون اقتصادی مجلس با اکثریت آراء تصویب شد و امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.

احمدی نماینده مردم مهاباد در پایان از مردم خواست اجازه دهند پرونده «هتل تارا» از طریق مراجع قانونی پیگیری و نتیجه آن اعلام شود و تا آن زمان مردم از ارائه هر گونه صحبتی که قطعی نیست، بپرهیزند.

جزئیات حادثه هتل «تارا» مهاباد از زبان فرماندار مهاباد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه
درود بر مردم با غیرت مهاباد...

 

من همین الان اینجا این خبرو دیدم و بلافاصله زنگ زدم به یکی از دوستام که اهل مهاباد...

 

مثل اینکه هتل 4 ستاره بوده و برای اینکه 5 ستاره شه یه سری از برنامه ها ریخته بود صاحب هتل.... این دخترم که مهاماندار اونجا بوده و اون آقایی که مامور دولت بوده خواسته بهش تجاوز کنه اما این دختر از بس که با غیرت و با حیا بود و راهی برای فرار نداشته مجبور میشه خودشو از پنجره پرت کنه بیرون....

 

روز 5شنبه که هتلو آتیش زدن هیچ روز جمعه هم اینکارو کردن.....

 

الانم یگان ویژه اونجا حضور داره و مردم مهاباد همچنان دست بردار نیستن و مقصر اصلی رو صاحب هتل میدونن و قصد ریختن خونشو دارن....

دم مردم مهابادگرم همیه ملت راکه نمی توانندبکشندهتل ، صاحب هتل مشکل ندارنداین قانون مملکته که مشکل داره این مجریان قانون که مشکل دارندتازمانیکه جهنم برایمردم وبهشت برای لاتهاباشه ومتعصفانه بعضی ازماهمقبول کردیم که اگربه اینهاتوهین شودمیرویم درجهنم:w58:

فقط ای کاش اینهاوخشم مردم گذرانباشدچون ملت ماخیلی فراموش کارند.

لینک به دیدگاه
وقتی در یک کشوری بجای دولت , خود مردم مجری قانون باشند , معنیش اینه که قانون برای حفظ ناموس و جان انسانها کارائی نداره و هنوز هم خود مردم باید امنیت خودشونو حفظ کنند.

اگه قانون حاکم بود , اون دختر معصوم الان زنده بود.

بعضی جاهاهم انگارقانون حامی دزدانه

دزداگه بیادتوخانه دزدی اگه بزنیش مقصری

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

مشخص شد که کشته شدن این دختر فقط یک حادثه بوده. رابطه بین دختری که کشته شد با همکارش فقط یک دوستی ساده دختر و پسر بوده و دختر برای ملاقات با دوست‌پسرش بعد از پایان ساعت کاری به اتاق مهمان رفته. وقتی خانواده دختر متوجه دیر کردنش میشوند به صاحب هتل زنگ میزنند و سراغ دخترشان را میگیرند که صاحب هتل هم با بررسی دوربین‌ها متوجه حضور کارمندش در اتاق مهمان میشود و به خانواده دختر میگویند. دختر از طریق کارمندی دیگر که دوستش بوده متوجه میشود که خانواده‌اش در جریان رابطه او قرار گرفته‌اند و در نتیجه سعی میکند از طریق پنجره فرار کند که لیز میخورد و سقوط میکند.

حال باید پرسید که چه فرهنگی یک دختر را به خاطر یک رابطه عادی مجبور به چنین هول و هراس و فرار وحشتناکی می‌کند؟

و اینکه چرا ما اینقدر توهم توطئه داریم؟

لینک به دیدگاه
مشخص شد که کشته شدن این دختر فقط یک حادثه بوده. رابطه بین دختری که کشته شد با همکارش فقط یک دوستی ساده دختر و پسر بوده و دختر برای ملاقات با دوست‌پسرش بعد از پایان ساعت کاری به اتاق مهمان رفته. وقتی خانواده دختر متوجه دیر کردنش میشوند به صاحب هتل زنگ میزنند و سراغ دخترشان را میگیرند که صاحب هتل هم با بررسی دوربین‌ها متوجه حضور کارمندش در اتاق مهمان میشود و به خانواده دختر میگویند. دختر از طریق کارمندی دیگر که دوستش بوده متوجه میشود که خانواده‌اش در جریان رابطه او قرار گرفته‌اند و در نتیجه سعی میکند از طریق پنجره فرار کند که لیز میخورد و سقوط میکند.

حال باید پرسید که چه فرهنگی یک دختر را به خاطر یک رابطه عادی مجبور به چنین هول و هراس و فرار وحشتناکی می‌کند؟

و اینکه چرا ما اینقدر توهم توطئه داریم؟

 

واقعا این داستان درسته؟:w58:باور نمیکنم:w58:چجوری میخواسته از طبقه ی چهارم فرار کنه که پاش لیز خورده؟:w58:خو وقتی متوجه شده چرا از در فرار نکرده:w58:مگه خانوده اش جلو در هتل دست به چماق ایستاده بودن؟:w58:

لینک به دیدگاه
واقعا این داستان درسته؟:w58:باور نمیکنم:w58:چجوری میخواسته از طبقه ی چهارم فرار کنه که پاش لیز خورده؟:w58:خو وقتی متوجه شده چرا از در فرار نکرده:w58:مگه خانوده اش جلو در هتل دست به چماق ایستاده بودن؟:w58:

 

 

بله. میخواسته از بالکن بره تو یه اتاق دیگه و میفته. نمیخواسته توی دوربین ببینند که از اتاق میاد بیرون. احتمالا کلا میخواسته رابطه رو تکذیب کنه تا مورد محبت مردان غیور خانواده قرار نگیرد.

لینک به دیدگاه
بله. میخواسته از بالکن بره تو یه اتاق دیگه و میفته. نمیخواسته توی دوربین ببینند که از اتاق میاد بیرون. احتمالا کلا میخواسته رابطه رو تکذیب کنه تا مورد محبت مردان غیور خانواده قرار نگیرد.

وقتی رفته تو اتاق مگه دوربین کار نمیکرده؟چجوری میخواسته تکذیب کنه؟نمیدونم اما به نظرم یه جای کار میلنگه با عقل جور در نمیاد

 

منبع معتبری هست؟یعنی تو سایتی چیزی نوشته؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...