رفتن به مطلب

به بهانه روز جهانی رقص (تاریخچه رقص اذری)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
رفته بودیم رقص یاد بدیم :whistle:

 

کار خوبی کردی:hapydancsmil:

 

اصلا خوابگاه واسه همین کاراس:ws3:

 

اصلا ما دانشگاه رو میریم بخاطر خوابگاهش:ws28:

  • Like 4
  • پاسخ 50
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
کار خوبی کردی:hapydancsmil:

 

اصلا خوابگاه واسه همین کاراس:ws3:

 

اصلا ما دانشگاه رو میریم بخاطر خوابگاهش:ws28:

 

اون زمان که خوابگاه بودیم ما امکانات محدود بود

اجازه نمیدادن وسایل تکنولوژی دار ببریم با خودمون

اما اما اما تنها اتاقی که اسپیکر داشت اتاق ما بود بچه های معماری شب زنده دارن و موزیک خوراک روح:whistle:

مراسمی جشنی چیزی میشد اسپیکرارو وصل میکردیم وسط سالن دیگه خودت تصور کن چه اتفاقی می افتاد:whistle::ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
اون زمان که خوابگاه بودیم ما امکانات محدود بود

اجازه نمیدادن وسایل تکنولوژی دار ببریم با خودمون

اما اما اما تنها اتاقی که اسپیکر داشت اتاق ما بود بچه های معماری شب زنده دارن و موزیک خوراک روح:whistle:

مراسمی جشنی چیزی میشد اسپیکرارو وصل میکردیم وسط سالن دیگه خودت تصور کن چه اتفاقی می افتاد:whistle::ws3:

 

 

چقد سخت گیری میکردنننننننن:w58:

ولی شما واسه کل خوابگاه جبران میکردید:ws28:

  • Like 5
ارسال شده در
چقد سخت گیری میکردنننننننن:w58:

ولی شما واسه کل خوابگاه جبران میکردید:ws28:

 

آره خیلی بندگان خدا همه هم حرف گوش میدادن :|

غیر از بچه های تهران :|

دقیقاً :ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
باشه بیا یه گروه تشکیل بدیم هستی؟؟؟

 

عمو واقعنی شما بلدی آذری برقصی؟ :w02:

  • Like 5
ارسال شده در

رقص آذری انصافا حرف نداره:ws3:مخصوصا لزگی

 

توصیه میکنم حتما یاد بگیرید

  • Like 5
ارسال شده در

تاپیک نوستاژی و قشنگیه..مرسی بابایی

 

خانوما خواهرم تو لزگی و رقصای خانومای آذری رو من حساب کنید به طور مجازی یاد بدم:w02:

 

مردونه آذری سخته..دوستان خدا قوت:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

آهنگ با من

جیغ و دست و هورا با من

تماشاچی با من

دیگه چی با من؟؟؟؟؟؟؟؟:ws38:

  • Like 3
ارسال شده در
تاپیک نوستاژی و قشنگیه..مرسی بابایی

 

خانوما خواهرم تو لزگی و رقصای خانومای آذری رو من حساب کنید به طور مجازی یاد بدم:w02:

 

مردونه آذری سخته..دوستان خدا قوت:ws3:

معذب بودم کی میخواد به خانوما یاد بده دیگه حله کی بهتر از دخترم اصلا نکات مشترک با بابایی قابل شمردن نیست

اینم از اموزش خانوما:hapydancsmil:

  • Like 2
ارسال شده در

کلیپ جدید : رقص آذری در مقبره الشعرا تبریز

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
ارسال شده در
معذب بودم کی میخواد به خانوما یاد بده دیگه حله کی بهتر از دخترم اصلا نکات مشترک با بابایی قابل شمردن نیست

اینم از اموزش خانوما:hapydancsmil:

تا منو داری غم نداری بابایی گلم:hapydancsmil:

  • Like 1

×
×
  • اضافه کردن...