رفتن به مطلب

نتایح هفته آخر گروه الف لیگ دسته اول


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]

مس صعود کرد؛ نیروی زمینی ، نفت و گاز و تربیت سقوط

[h=1]نتایح هفته آخر گروه الف لیگ دسته اول[/h]

[h=2] در روز پایانی بازی های گروه الف دسته اول لیگ ازادگان، تیم مس کرمان که رقابت میلیمتری با نساجی برای صعود به پلی آف داشت ، به طور معجزه آسایی به پلی اف صعود کرد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00990932.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی بازی های گروه الف تیم مس کرمان در دیدار با آلومینیوم بندرعباس در ثانیه پایانی بازی به طور معجزه آسایی از شکست نجات یافت تا به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در پلی آف را به دست آورد. معزه روز پایانی بازی ها با گیتی پسند که در خانه برابر نساجی بازی می کرد هم یار بود تا این تیم راهی دسته دوم نشود. گیتی در دقیقه 96 و از روی نقططه پنالتی گل تساوی را درون دروازه نساجی جای داد تا در دسته اول باقی بماند و نساجی هم که شانس صعود به پلی اف را داشت با این تساوی از صعود باز ماند. استقلال اهواز تیم با سابقه کشورمان با پیروزی برابر فجر سپاسی , به طور موقت در دسته اول باقی ماند. آبی ها برای قطعی شدن حضورشان در دسته اول باید از سد تیم نهم گروه ب که فردا چهره اش مشخص می شود برنده شوند.

 

مس کرمان صفر - آلومینیوم هرمزگان صفر ؛ صعود سخت مس با اکبر اوتی

تیم مس کرمان با تساوی بدون گل برابر آلومینیوم هرمزگان به مرحله پلی آف صعود کرد.

به گزارش ورزش سه ؛ این تیم در حالی راهی پلی اف شد که رقابت نزدیکی با نساجی داشت ولی توقف شمالی ها برابر گیتی باعث شد تا مس جواز صعود به پلی اف را به دست آورد. البته مسی ها در کنار درخشش سنگچولی که دو فرصت گلزنی بندری ها را مهار کرد خوش اقبال هم بودند که در ثانیه پایانی بازی شوت بازیکن آلومینیوم به دیرک دروازه شان برخورد کرد تا مغلوب آلومینیوم نشوند. کرمانی ها باید تا فردا عصر منتظر بمانند تا حریف شان را بشناسند. احتمالاً از بین تیم های مس رفسنجان ، پاس همدان ، نفت آبادان و شاید سیاه جامگان یکی حریف مس کرمتن خواهد شد. در صورتیکه مس رفسنجان در گروه ب دوم شود ؛ مصاف کرمانی ها دیدنی تر از سایر بازی خواهد بود.

 

گیتی‌پسند اصفهان 2- نساجی مازندران 2 ؛ نجات گیتی از سقوط با پنالتی دقیقه 96

گل ها : سجاد اژدر (25) و مرتضی عزیز محمدی (96 - پنالتی) برای گیتی پسند – هادی ریاحی (57 و 93 پنالتی) برای نساجی

مصاف گیتی پسند و نساجی سخت ترین و حساس ترین بازی هفته پایانی لیگ بود. دیداری که در یکسو ، گیتی برای بقاء تلاش می کرد و در سوی دیگر نساجی برای صعود می جنگید و با اینحال دو تیم بر خلاف انتظار بازی زیبا و پرگلی را به نمایش گذاشتند. ابتدا تیم گیتی پسند توسط سجاد اژدر از نساجی پیش افتاد. در نیمه دوم شاگردان دست نشان علاوه بر جبران گل خورده در دقایق تلف شده گل برتری را هم به ثمر رساندند ولی میزبان با ضربه پنالتی که در ثانیه های پایانی به دست آورد گل تساوی را به ثمر رساند تا با این این تساوی از سقوط به دسته دوم نجات یابد. اگر هفته نساجی برابر تربیت با 2 گل پیروز می شد امروز به جای مس در پلی آف بود.

 

نفت و گاز گچساران 3- فولاد نوین اهواز 1 ؛ نفت و گاز دیر شروع کرد

گل ها : امیر خدامرادی (12) ، افشین دانشیان (48) و فرشید علیزاده (73 پنالتی) برای نفت و گاز – مهدی نیایش پور (90) برای فولاد نوین

نفت و گاز با آنکه سقوطش به دسته دوم قطعی بود و از سویی قهرمانی و صعود فولاد هم محرز شده بود به مصاف هم رفتند. گچسارانی ها در این دیدار بدون توجه به سقوط شان به دسته دوم ، بازی جانداری برابر قهرمان داشتند و موفق شدند فولاد را با سه گل مغلوب کنند. بی تردید اگر نفت و گاز از ابتدای لیگ چنین نمایشی از خود نشان می داد امروز به جای سقوط به دسته دوم راهی پلی اف می شد.

 

نیروی زمینی تهران 2- شهرداری اردبیل صفر ؛ پیروزی تلخ

گل ها : سعید صادقی (58) و سعید حیدری (82 - پنالتی)

نیروی زمینی هر چند برابر شهرداری به برتری رسید ولی با توجه به پیروزی استقلال اهواز و تساوی گیتی پسند ، این برد مانع سقوط سربازهای نیروی زمینی به دسته دوم نشد.

 

تربیت‌نوین یزد صفر - ایران جوان بوشهر صفر ؛ ایران جوان هم ماند

تربیت نوین سقوط ش به دسته دوم قطعی شده بود و این تساوی هم برایش فایده ایی نداشت ولی ایران جوان با این تساوی 29 امتیازی شد تا همانند گیتی پسند در آخرین لحظات از سقوط به دسته دوم نجات یابد.

 

استقلال اهواز 1 - فجرسپاسی شیراز صفر ؛ سقوط استقلال به پلی آف

گل : علی گودرزی (66)

استقلال اهواز با پیروزی برابر فجر سپاسی 29 امتیازی شد تا به دلیل تفاضل کمتر نسبت به گیتی پسند و ایران جوان به پلی اف سقوط کند. اهوازی ها برای بقاء در دسته اول باید در دو بازی رفت و برگشت با تیم نهم گروه ب برنده شوند و در غیر این صورت راهی دسته دوم خواهند شد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...