رفتن به مطلب

سنگچولی و تیر دروازه مس را پلی آفی کردند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]جشن نارنجي عزاي نساجي

[h=1]سنگچولی و تیر دروازه مس را پلی آفی کردند[/h]

[h=2] واکنش استثنايي سيروس سنگچولي دروازه‌بان مس کرمان عامل اصلي شاگردان اکبر ميثاقيان به مرحله پلي آف ليگ دسته اول بود.[/h][/TD]

[TD=align: left]00946504.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امروز همه انتظار داشتند مس حریف خود آلومینیوم را شکست بدهد، بازی مطابق میل کرمانی ها پیش نرفت و آنها به سختی یک امتیاز این مسابقه حساس را از آن خود کردند. در این بین آنها باید شکرگذار حضور سیروس سنگچولی باشند که در لحظا پایانی مسابقه با یک واکنش عالی دروازه مس را از فروریختن نجات داد. این در حالی بود که یک دقیقه بعد ضربه کاشته بازیکن آلومینیوم هم تیر دروازه مس را لرزاند تا آنها با بخت بلند به مرحله پلی آف صعود کنند.

 

جالب اینکه نساجی که می‌ توانست با برد مقابل گیتی پسند به جای مس به پلی آف برود، در همین ثانیه ها مغلوب ضربه بازیکن حریف شد تا با تساوی در اصفهان یک بار دیگر لیگ یکی باقی بماند. نساج ها که امسال به مدد هواداران به امید صعود به لیگ‌برتر بودند، در نهایت روزی تلخ را پشت سر گذاشتند و با وجودی که تا دقیقه 6+90 صعود را در دست داشتند، طلا را از مشت خود رها کردند و به مس سپردند. تیمی که با 2 امتیاز برتری به عنوان تیم دوم گروه الف به پلی آف لیگ دسته اول صعود کرد.

 

نساجی امروز در دقیقه 92 پلی آفی شد اما 4 دقیقه بعد با ضربه پنالتی مرتضی عزیزمحمدی به لیگ یک بازگشت. آنها که در بازی های قبلی بابت گل های لحظات پایانی مس شاکی بودند، حالا باید از خودشان شاکی باشند که نتوانستند برتری شان را مقابل تیم با انگیزه گیتی پسند که برای فرار از سقوط می‌ جنگید حفظ کند. این یک خبر بد برای هواداران پرتعداد نساجی است که حضورشان در لیگ‌برتر می‌ توانست گرمابخش مسابقات باشد.

 

کرمانی‌ها باید تا فردا عصر منتظر بمانند تا حریفشان را بشناسند. احتمالاً از بین تیم های مس رفسنجان، پاس همدان، نفت آبادان و شاید سیاه جامگان یکی حریف مس کرمان خواهد شد. در صورتیکه مس رفسنجان در گروه ب دوم شود، مصاف کرمانی‌ها دیدنی‌تر از سایر بازی‌ها خواهد بود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...