رفتن به مطلب

بایرن مونیخ در یک قدمی قهرمانی بوندس لیگا


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]با پيروزي مقابل هرتابرلين

[h=1]بایرن مونیخ در یک قدمی قهرمانی بوندس لیگا[/h]

[h=2] بايرن مونيخ با پيروزي 1-0 مقابل هرتابرلين، در يک قدمي قهرماني در رقابت هاي اين فصل بووندس ليگا قرار گرفت.[/h][/TD]

[TD=align: left]01027815.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"،شاگردان پپ گواردیولا که برای قطعی شدن قهرمانی شان در این هفته، به پیروزی در این دیدار و البته توقف وولفسبورگ نیاز داشتند، تا دقیقه 80 برای رسیدن به گل برتری صبر کردند و در نهایت با تک گل باستین شواین اشتایگر، به سه امتیاز شیرین این دیدار رسیدند. آنها اکنون باید منتظر دیدار فردای وولفسبورگ باشند.

ابتدای بازی بایرنی‌ها مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما هیچ حرکت خطرناکی صورت ندادند. هرتابرلین هم چشم به ضد حملات داشت.

گواردیولا که مصدومان متعددی روی دستش دارد، ناچار شده بود در این دیدار از جان‌لوکا گاودینو و وایزر استفاده کند؛ اما کاملا واضح بود که این دو با سیستم بازی بایرن هماهنگی ندارند.

بالاخره دقیقه 21 برلینی‌ها حمله‌ای به سمت دروازه حریف ترتیب دادند و توپ بلندی را ارسال کردند، اما مانوئل نویر سی متر از دروازه بیرون آمد و خیال باواریایی‌ها را راحت کرد.

سی دقیقه از نیمه اول گذشت و صحنه جدی‌ای از هیچ یک از دو تیم مشاهده نشد. شاید علت رخوت بازیکنان بایرن پشت سر گذاشتن بازی‌های دشوار در چمپیونزلیگ بود، و یا وجود مصدومان بسیار در اردوی این تیم.

دقیقه 34 بواتنگ از راه دور به سمت دروازه حریف شوت کرد اما این توپ با اختلاف بسیار راهی اوت شد. نیمه اول بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم سباستین روده از میانه میدان حرکتی را آغاز کرد و به سمت چارچوب دروازه حریف پیش رفت اما بورشرت به خوبی از دروازه تیمش محافظت کرد و توپ را پیش از آنکه به ماریو گوتسه برسد، دور کرد. چند دقیقه بعد فیلیپ لام توپ را برای وایزر ساخته و پرداخته کرد اما باز هم بورشرت خطر را دفع کرد. در این نیمه بایرن به شکل محسوسی به حریف فشار می‌آورد. گواردیولا از زمان حضورش در راس کادر فنی بارسلونا با این انتقاد مواجه بود که درصد بالای مالکیت توپ برای تیمش الزاما نتیجه‌بخش نیست.

خط حمله این تیم در این مسابقه به قدری ناکارامد بود که گواردیولا توماس مولر را بیرون کشید و تیاگو آلکانتارا را به جای وی به زمین فرستاد.

بالاخره دقیقه 80 وایزر توپ را به محوطه جریمه هرتا رساند و بعد از مصاف با چهار بازیکن این تیم به شواینی پاش داد و او توانست دروازه حریف را باز کند. این گل بایرن را به سه امتیاز مسابقه رساند و البته می تواند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی بوندسلیگا را برای آنها به ارمغان بیاورد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...