رفتن به مطلب

شاخص به کانال 66 هزار واحدی سُر خورد


saba mn

ارسال های توصیه شده

در ساعات اولیه معاملات اول اردیبهشت؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با ادامه روند منفی از روز گذشته، امروز با 95 واحد ریزش به کانال 66 هزار واحدی سقوط کرد.

3117091_306.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 222 هزار و 363 سهم اوراق بهادار به ارزش 420 میلیارد و 799 هزار ریال در 19 هزار و 431 نوبت معاملاتی داد وستد شد.

 

 

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با کاهش 33 واحدی به 28 هزار و 640 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با کاهش 0.80 واحدی به 10 هزار و 168 واحد، شاخص بازار دوم با کاهش 147 واحدی به 133 هزار و 544 واحد رسید.

 

 

پربیننده‌ترین نماد معاملاتی امروز را بانکی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر منفی را در شاخص نماد گسترش نفت و گاز پارسیان و بیشترین تاثیر مثبت را نماد سرمایه‌گذاری توسعه ملی دارد.

 

 

روند منفی شاخص در این روزها همچنان ادامه دارد و به عقیده‌ی مسولان و کارشناسان بازار سرمایه به دلیل بروز رفتار هیجانی سهامداران و خیل عظیمی ار عرضه‌های اولیه باید این روزها برای بازار پیش بینی می‌شد زیرا تا تحولات اقتصادی ایجاد نشود و مشکلات بهبود پیدا نکند نمی‌توان انتظار بهبود شرایط را داشت.

 

 

علاوه بر این، بازار سرمایه متاثر از شرایط اقتصادی است و هرگونه تحول اقتصادی من جمله نرخ ارز، قیمت نفت، مذاکرات هسته‌ای و نرخ سود بانکی در شرایط این بازار تغییراتی را ایجاد می‌کنند.

 

 

پس شاید بهتر باشد به جای اینکه با رفتار هیجانی و سپس با رفتن در صف فروش، سهامداران مقداری منطقی‌تر و با دیدی تخصصی‌‌تر به بازار سرمایه نگاهی بیندازند و بازار سرمایه را به عنوان بازاری پربازده در بلندمدت انتخاب کنند.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...