payam kharazian 27 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، ۱۳۹۴ ساختار استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ براساس آخرین پیش نویش ارائه شده از ده بخش تشکیل شده است که عناصر استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و هر یک از بخشهای آن در زیر آمده است. جهت دانلود فایل برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به سایت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مراجعه نمایید استاندارد ISO 9001:2015 بر مبنای آخرین پیش نویس منتشر شده ، توسط مهندس پیام خرازیان ترجمه شده است. بندهای استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ در زیر آمده است: ۰.۱ کلیات ۰.۲ استانداردهای ایزو برای مدیریت کیفیت ۰.۳ رویکرد فرآیندی ۰.۴ چرخه دمینگ برنامه ریزی – اجراء- بررسی – اقدام ۰.۵ تفکر مبتنی بر ریسک ۰.۶ تطابق با دیگر استانداردهای سیستم مدیریت ۱. دامنه کاربرد ۲. مراجع الزامی ۳. تعاریف و اصطلاحات ۴. محیط سازمان ۴.۱ درک سازمان و مجیط آن ۴.۲ درک نیازها و انتظارات طرفهای ذینفع ۴.۳ تعیین دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت ۴.۴ سیستم مدیریت کیفیت و فرآیندهای آن۵ رهبری۵.۱ رهبری و تعهد ۵.۱.۱ رهبری و تعهد برای سیستم مدیریت کیفیت ۵.۱.۲ تمرکز بر مشتری ۵.۲ خط مشی کیفیت ۵.۳ نقشها، مسئولیتها و اختیارات سازمانی ۶. طرحریزی برای سیستم مدیریت کیفیت ۶.۱ اقدامات برای تعیین ریسکها و فرصتها ۶.۲ اهداف کیفیت و طرحریزی برای دستیابی به آنها ۶.۳ طرحریزی تغییرات ۷- پشتیبانی ۷.۱ منابع ۷.۱.۱ کلیات ۷.۱.۲ کارکنان ۷.۱.۳ زیر ساخت ۷.۱.۴ محیط برای اجرای فرآیندها ۷.۱.۵ منابع پایش و اندازه گیری ۷.۱.۶ دانش سازمانی ۷.۲ صلاحیت ۷.۳ آگاهی ۷.۴ ارتباطات ۷.۵ اطلاعات مستند ۷.۵.۱ کلیات ۷.۵.۲ ایجاد و بروز رسانی ۷.۵.۳ کنترل اطلاعات مستند ۸ عملیات ۸.۱ برنامه ریزی و کنترل عملیات ۸.۲ تعیین الزامات محصول و خدمات ۸.۲.۱ ارتباط با مشتری ۸.۲.۲ تعیین الزامات مرتبط با محصول و خدمات ۸.۲.۳ بازنگری الزامات مرتبط با محصول وخدمات ۸.۳ طراحی و توسعه محصول و خدمات ۸.۳.۱ کلیات ۸.۳.۲ طرحریزی طراحی و توسعه ۸.۳.۳ ورودیهای طراحی و توسعه ۸.۳.۴ کنترلهای طراحی و توسعه ۸.۳.۵ خروجیهای طراحی و توسعه ۸.۳.۶ تغییرات طراحی و توسعه ۸.۴ کنترل محصولات و خدمات که برون سپاری تأمین میشود ۸.۴.۱ کلیات ۸.۴.۲ نوع و گستره کنترل تأمین برون سازمانی ۸.۴.۳ اطلاعات برای تأمین برون سازمانی ۸.۵ تولید و ارائه خدمات ۸.۵.۱ کنترل تولید و ارائه خدمات ۸.۵.۲ شناسایی و ردیابی ۸.۵.۳ اموال متعلق به مشتری یا ارائه دهنده خارجی ۸.۵.۴ محافظت ۸.۵.۵ فعالیتهای پس از تحویل ۸.۵.۶ کنترل تغییرات ۸.۶ ترخیص محصولات و خدمات ۸.۷ کنترل خروجیهای فرآیند، محصولات و خدمات نامنطبق ۹ ارزیابی عملکرد ۹.۱ پایش، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل ارزیابی ۹.۱.۱ کلیات ۹.۱.۲ رضایت مشتری ۹.۱.۳ تجزیه و تحلیل و ارزیابی ۹.۲ ممیزی داخلی ۹.۳ بازنگری مدیریت ۱۰ بهبود ۱۰.۱ کلیات ۱۰.۲ عدم انطباق و اقدام اصلاحی ۱۰.۳ بهبود مداوم ضمیمه الف: تشریح ساختار، واژگان و مفاهیم جدید ضمیمه ب: اصول مدیریت کیفیت ضمیمه ج: مجموعه ISO ۱۰۰۰۰ استانداردهای مدیریت کیفیت این مطلب توسط مهندس پیام خرازیان گرداوری شده است. انتشار مطلب با نام پیام خرازیان و آدرس سایت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بلامانع می باشد. 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده