Just Mechanic 27858 ارسال شده در 9 تیر، 2015 درسته یه بحث دیگه هم اینکه سرشماری توی ایرات یه روش منسوخ و کاملا اشتباهه که بیش از 70 ساله دیگه توی اروپا و امریکا استفاده نمیشه و روشهای ساده تر و دقیق تری هست که خیلی از بزرگای محیط زیست کشور گفتن ولی گوش نمیده سازمان این خانه از پای بست ویرانه شاید اگر همین بزرگان محیط زیست نبودن و آگاهی هایی که از طرف اوناها بوجود نمی اومد تاحالا حیات وحش ایران از بین رفته بود متاسفانه سازمان هم توان اجرایی آنچنانی برای حمایت از حیات وحش نداره. محیط زیست باید خودش نهادی جدا باشه تا بتونه فارغ از هرگونه فشاری با متخلفین برخورد کنه. تو کشور های خارجی میبینیم که محیط زیست به راحتی رییس جمهور یک کشور رو پای میز محاکمه میکشونه در حالیکه در کشور ما زیر نظر کلی ارگان و سازمانهای دیگه ست و به خودی خود توانی برای ماقابله با از بین رفتن محیط زیست نداره. وقتی رییس دولت بخواد برای اجرای یک پروژه عمرانی بلواری رو که پر از انواع درخت های کهن سال هستش یا قسمتی از جنگل رو برای عمران جاده و ... از بین ببره آیا محیط زیست میتونه در مقابل این موضوع بایسته؟ مسلما" نه . چون یک نهاد زیر دست هستش و توان مقابله ای نداره 3
*atefeh* 13017 سازنده ارسال شده در 9 تیر، 2015 این خانه از پای بست ویرانهشاید اگر همین بزرگان محیط زیست نبودن و آگاهی هایی که از طرف اوناها بوجود نمی اومد تاحالا حیات وحش ایران از بین رفته بود متاسفانه سازمان هم توان اجرایی آنچنانی برای حمایت از حیات وحش نداره. محیط زیست باید خودش نهادی جدا باشه تا بتونه فارغ از هرگونه فشاری با متخلفین برخورد کنه. تو کشور های خارجی میبینیم که محیط زیست به راحتی رییس جمهور یک کشور رو پای میز محاکمه میکشونه در حالیکه در کشور ما زیر نظر کلی ارگان و سازمانهای دیگه ست و به خودی خود توانی برای ماقابله با از بین رفتن محیط زیست نداره. وقتی رییس دولت بخواد برای اجرای یک پروژه عمرانی بلواری رو که پر از انواع درخت های کهن سال هستش یا قسمتی از جنگل رو برای عمران جاده و ... از بین ببره آیا محیط زیست میتونه در مقابل این موضوع بایسته؟ مسلما" نه . چون یک نهاد زیر دست هستش و توان مقابله ای نداره سازمان وظیفه ای داره که الان فراموش کرده هرجا پول هست دیگه حقی برای سازمان قائل نمیشن که نظر بده اینجا اقتصاد و سیاست قویتر از هرچیزی است و فقط دید تا نوک دماغشونه و فردا اگه مشکلی پیش بیاد همش میفته گردن محیط زیست که کاری نکرد 3
سامیار220 10919 ارسال شده در 9 تیر، 2015 سازمان وظیفه ای داره که الان فراموش کردههرجا پول هست دیگه حقی برای سازمان قائل نمیشن که نظر بده اینجا اقتصاد و سیاست قویتر از هرچیزی است و فقط دید تا نوک دماغشونه و فردا اگه مشکلی پیش بیاد همش میفته گردن محیط زیست که کاری نکرد خب حالا که پول براشون مهمتره بیاین بدیمشون به کشورایی که قدرشونو میدونن حداقل اینجوری میتونن به حیاتشون ادامه بدن، ما که لیاقتشونو نداریم فقط بلدیم هزینه کنیم ضریح طلا بسازیم 3
*atefeh* 13017 سازنده ارسال شده در 9 تیر، 2015 خب حالا که پول براشون مهمتره بیاین بدیمشون به کشورایی که قدرشونو میدونن حداقل اینجوری میتونن به حیاتشون ادامه بدن، ما که لیاقتشونو نداریم فقط بلدیم هزینه کنیم ضریح طلا بسازیم حتی اگه از الان برنامه ریزی شه میتونیم از حیات وحشمون به خوبی نگهداری کنیم و به عنوان یک منبع درآمدی بهتر از نفت ازش استفاده کنیم فقط با توسعه اکوتوریسم و دهن اونایی که فقط میگن پول رو ببندیم 3
سامیار220 10919 ارسال شده در 9 تیر، 2015 حتی اگه از الان برنامه ریزی شهمیتونیم از حیات وحشمون به خوبی نگهداری کنیم و به عنوان یک منبع درآمدی بهتر از نفت ازش استفاده کنیم فقط با توسعه اکوتوریسم و دهن اونایی که فقط میگن پول رو ببندیم خب اگه زورمون میرسید دهنشونو میبستیم که الان اوضاعمون این نبود!!:icon_pf (34): اونا خودشون هنوز فرهنگ سازی نشدن اونوقت اومدن مدیر شدن، شما حاضری یه کلت بدی دست یه دیوونه بگی نگهش دار؟ مدیریت ماهم الان اینطوری شده یه دیوونه شده صاحب همه چی!!!! وگرنه کشور ما از لحاظ توریستی میتونست بهترین کشور دنیا باشه 3
*atefeh* 13017 سازنده ارسال شده در 9 تیر، 2015 خب اگه زورمون میرسید دهنشونو میبستیم که الان اوضاعمون این نبود!!:icon_pf (34):اونا خودشون هنوز فرهنگ سازی نشدن اونوقت اومدن مدیر شدن، شما حاضری یه کلت بدی دست یه دیوونه بگی نگهش دار؟ مدیریت ماهم الان اینطوری شده یه دیوونه شده صاحب همه چی!!!! وگرنه کشور ما از لحاظ توریستی میتونست بهترین کشور دنیا باشه فرهنگ:sigh::sigh: 3
Yamna 1 17420 ارسال شده در 9 تیر، 2015 چه صحنه وحشتناکی:sad0::sad0::sad0::sad0::sad0: واقعا موندم چه جوری دلشون اومد چرا آخه نامردا همین بلارو سر درختا میارن اصا مگه فقط ما موجود زنده ایم اونا حق ندارن تو این دنیا سهم ندارن:w000::w000::w000::w000: 4
ارسالهای توصیه شده