رفتن به مطلب

Astraea

ارسال های توصیه شده

خانه 89 ساله مد و فشن ايتاليايي فندي(Fendi) كه در طراحي و توليد انواع محصولات چرمي، عطر، عينك، ساعت و نوشت‌افزار فندي ويژه‌اي دارد در تازه‌ترين اقدام خود بيش از 7/2 ميليون دلار براي ترميم و بازسازي فواره تروي (Trevi fountain) سرمايه‌گذاري كرده است.

 

 

trevi2.jpg

 

فواره تروي يكي از معروف‌ترين آبنماهاي جهان در منطقه تروي در رم ايتاليا با ارتفاع 26 و عرض 20 متر است.

اين حركت خانه فندي مي‌توانداقدامي استراتژيك براي خود و شريكش يعني كمپاني «LVMH» باشد.

پيترو بكاري (Pitero Beccari) مدير ارشد اجرايي فندي درخصوص اين بازسازي اينچنين گفته است: ما از داشتن شهر تاريخي رم بسيار بر خود مي‌باليم و حفظ آثار تاريخي آن بسياربرايمان ارزشمند است. اين پروژه يعني اتصال ما به شهري كه ميليون‌ها نفر در جهان آرزوي ديدن آن را دارند.

وي همچنان در گفت‌و‌گوبا خبرگزاري بلومبرگ(Bloomberg)‌ اظهارداشت: اين سرمايه‌گذاري افزون بر آن براي ما يعني نزديك شدن به اهداف نهايي‌مان درتجارت و رشد همه‌جانبه. مصرف‌كنندگان تنها به دنبال خريد اجناس نيستند ارزش‌هاي فرهنگي و اخلاقي نيز براي آنها حائز اهميت است و فندي مي‌خواهد با حمايت گروه ال‌وي‌ام‌اچ (LVMH) بدرخشد.

در تيم طراحي فندي كارل لاگرفلد(carl Lagerfeld) و سيلويا ونتورين‌فندي(Silvia Venturini Fendi) حضور دارند و سود حاصل از فروش محصولات آن در سال به بيش از يك ميليارد دلار مي‌رسد.

براساس يك داستان سنتي اگر يك بازديدكننده سكه‌‌اي را در داخل آب فواره تروي بيندازد روزي به رم بازخواهدگشت! برآورد مي‌شود كه روزانه 3000 يورو در اين آبنما ريخته مي‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...