sam arch 55879 اشتراک گذاری ارسال شده در 3 فروردین، ۱۳۹۴ درود.... رساله ی طراحی مراکز خرید رو در اختیارتون قرار می دم در قالب فایل وُرد... فرمت فایل:یک فایل فشرده شامل یک فایل ورد(word). تعداد صفحات:74 صفحه حجم فایل:4.6 مگابایت فهرست مطالب: نکته:بخش مطالعات منطقه ای فقط شامل سر فصل است و با توجه به اقیلم و شهر مورد انتخاب باید تکمیل شود.بخش طراحی در این رساله موجود نیست) فهرست مطالب عنوان/ صفحه فصل اول: تعاریف 1-1- مفهوم کلی مراکز خرید. 2 2-1- لزوم برنامه ریزی برای احداث مراکز خرید: 2 3-1- هدف از ایجاد مراکز خرید: 3 4-1-تاریخچه و سیر تکاملی مرکز خرید. 4 5-1- مراکز خرید در ایران.. 5 1-5-1- پیدایش مراکز خرید ایرانی و موقعیت آن ها در شهر. 5 2-5-1- بررسی بازارها از دیدگاه مختلف: 6 1-2-5-3- بررسی بازارها از دیدگاه معماری.. 6 2-2-5-1-بررسی بازارها از دیدگاه شهرسازی: 9 3-2-5-1- بررسی بازارها از دیدگاه اجتماعی و روانی.. 9 6-1- انواع مراکز خرید. 10 1-6-1- وسعت و حوزه نفوذ. 10 1-1-5-2- بازارهای بین المللی.. 11 2-1-5-2- بازارهای شهری.. 11 3-1-5-2- بازارهای منطقه ای.. 11 4-1-5-2- بازارهای محلی.. 11 6-2- عملکرد فضاهای تجاری.. 12 فصل دوم : بررسی نمونه های موردی 1-2- مجتمع خلیج فارس: 14 1-1-2-امکانات ویژه رفاهی.. 15 2-2- مجتمع تجاری میلاد نور در تهران.. 17 3-2- مجتمع تفریحی توریستی ستاره فارس: 18 فصل سوم: مطالعات منطقه ای 2- استان مورد مطالعه. 23 1-3- شهرستان مورد مطالعه. 24 5-4-3- وجه تسمیه و پیشینه تاریخی.. 25 2-3-2- مکان های دیدنی و تاریخی.. 25 3-3-2- مشخصات جغرافیایی.. 26 4-3-2- وضعیت فرهنگی و اجتماعی.. 26 4-3- ویژگی های عمومی: 27 1-4-3-دمای هوا 28 2-4-3- رطوبت هوا 28 3-4-3- میزان بارندگی.. 29 4-4-3- باد. 29 5-4-3- تابش خورشید. 30 5-3- منطقه آسایش.... 30 فصل چهارم : تحلیل جمعیت منطقه 4- تحلیل جمعیت منطقه. 33 2-4-میزان درآمد خانوار 33 3-4- وضعیت فروشگاه های منطقه. 33 4-4- جذابیت مرکز تجاری برای مراجعین.. 34 5-4- نحوه محاسبه تعداد پارکینگ مورد نیاز: 34 6-4- نتیجه گیری و فضاهای مورد نیاز 35 فصل پنجم : معیارهای طراحی 1-5- معیارهای طراحی واحدهای تجاری.. 37 1-1-5-سیر کولاسیون داخلی: 37 2-1-5- ورودی ها 38 2-5- سایر ملاحظات در طراحی ورودی: 38 1-2-5- قابلیت دسترسی : 39 2-2-5-سطوح ویترینها : 39 3-2-5- نوشتار: 39 4-2-5- انتخاب رنگ: 39 5-2-5- تابلوها: 39 3-5- کیفیت فضایی در برخورد با واحدهای تجاری.. 40 1-3-5- کیفیت محیطی واحدها 40 4-5- اصول طراحی واحدها 42 1-4-5- جلب مشتری: 42 2-4-5-کنش و انگیزه ورود: 43 3-4-5- نحوه استقرار بخش های مختلف مغازه 43 4-4-5- ویترین های خالی.. 44 5-4-5- وسایل و تسهیلات رفاهی.. 45 6-4-5- رابطه داخل واحدها 45 7-4-5- موسیفی: 47 8-4-5- علائم و طرح های گرافیکی: 48 9-4-5- گرمایش و سرمایش محیط: 48 10-4-5- بوی خوش.... 48 11-4-5-کارهای هنری: 49 12-4-5-تبلیغات: 49 13-4-5-ترافیک پیاده در مرکز تجاری: 50 5-5- عوامل غیر بصری: 50 1-5-5-بررسی مسائل ترافیکی: 51 2-5-5-تفکیک انواع ترافیک: 51 6-5-پارکینگ: 52 1-6-5- انواع مختلف پارکینگ : 53 2-1-6-5- مراکز خرید خطی با پارکینگ های قائم : 54 3-1-6-5- مراکز خرید دو طرفه: 54 4-1-6-5- مراکز خرید متمرکز: 55 7-5- محل تخلیه و انبار کالا: 57 8-5-علائم رانندگی: 57 9-5-بررسی انواع فعالیت های تشکیل دهنده مراکز تجاری : 57 10-5-فعالیت های تجاری.. 58 1-10-5- فعالیت های تجاری: 58 1-1-10-5-سوپرمارکت و مواد غذایی : 59 2-1-10-5- لوازم خانگی و لوکس: 60 3-1-10-5- صنایع دستی: 61 4-1-10-5-لوازم آرایش و بهداشتی: 62 5-1-10-5-گل و گیاه: 62 6-1-10-5- همجواری فعالیت های سازگار: 62 11-5- مغازه ها: 63 1-11-5- مغازه ها 63 1-1-11-5- ماهی فروشی ها و مرغ فروشی ها 63 2-1-11-5-قصابی ها 64 3-1-11-5- میوه و سبزی و گل فروشی ها: 64 4-1-11-5- فروشگاه های مواد غذایی: 65 12-5- فروشگاه زنجیره ای و سوپرمارکت ها 66 13-5-فروشگاه های زنجیره ای: 67 نتیجه گیری.. 68 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده