رفتن به مطلب

ورود ماشین آلات دیجیتال به عرصه نساجی‌ها یک نیاز است


ارسال های توصیه شده

سارا کاکلیان، مدیر فروش دستگاه‌های چاپ پارچه شرکت ساین رایانه ساینا با اشاره به ‏گستردگی استفاده از ماشین آلات دیجیتال در سطح دنیا در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: استفاده از ماشین آلات ‏جدید کمک بسیار مهمی به رشد نساجی کشور می‌کند زیرا این نسل جدید امکان هزینه کمتر و بهره برداری بیشتر را فراهم ‏می‌کنند.‏

او تاکید کرد: آنچه که ما عرضه می‌کنیم، ماشین آلات دیجیتال چاپ پارچه است که کار را به صورت دیجیتالی یا طاقه زن ‏اجرا می‌کند. تا امروز در صنف نساجی چاپ به صورت سیلک و دستی انجام می‌شد و دستگاه‌ها روتاری و قدیمی بود اما ‏سیستم‌های چاپ دیجیتال کاملا متفاوت از نسل قدیم گذشته است.

این نوع ماشین آلات محدودیت متراژ چاپ و رنگ ‏ندارد ضمن اینکه امکان اجرای هر رنگ و طرحی را روی هر جنس پارچه فراهم می‌کنند.‏

کاکلیان تصرح کرد: فضا و آلودگی کمتر در کنار استفاده بهینه‌تر از نیروی کار از جمله موارد برتری این ماشین آلات است ‏لذا امیدواریم با وارد شدن آن به عرصه نساجی شاهد بهبود وضعیت چاپ باشیم.

 

55020_635610630789307207_l.jpg

او افزود: طبق صحبت‌های انجام شده، مسئولان نمایشگاه تمایلات بسیار زیادی برای وارد کردن ماشین آلات جدید و ‏صنعتی به نساجی دارند اما مقاومت نساجی‎ها به خاطر ترس از ریسک پذیری این مساله را کمی کند کرده است. من ‏معتقدم که نمایش این ماشین آلات در ترغیب افراد به مکانیزه شدن بسیار موثر است و گام بزرگی به شمار می‌آید.

‏شایان ذکر است که چهارمین جشنواره مد و لباس فجر تا 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها ادامه دارد.

 

1393/12/14

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...