رفتن به مطلب

فوتبال ایران سهمیه یونیورسیاد را پس گرفت


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]فوتبال ایران سهمیه یونیورسیاد را پس گرفت[/h]

[h=2] پس از 8 سال غيبت، تيم ملي فوتبال دانشجويان ايران موفق شد سهميه حضور در مسابقات جهاني يونيورسياد را پس بگيرد.[/h][/TD]

[TD=align: left]01002204.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه" و بر اساس آخرین خبر از سایت فیزو، پس از ٨ سال غیبت، تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران موفق شد سهمیه حضور در مسابقات جهانی یونیورسیاد که دو سال یکبار برگزار میشود را پس بگیرد و در مسابقات جهانی کره جنوبی که تیرماه سال آینده برگزار می‌شود شرکت کند.

 

مدیریت تربیت بدنی وزارت علوم و فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی تلاش گسترده ای را در ماههای گذشته انجام دادند تا تیم ملی فوتبال دانشجویان مجددا به ١٦ تیم برتر دنیا بازگردد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در استادیوم المپیک و جام جهانی گوانجو کره جنوبی برافراشته شود که نهایتا رنکینک فیفا، فعالیتهای چندماه گذشته و همچنین شکست ٤-٠ تیم اروپایی آذربایجان به کمک ایران آمد و تیم فوتبال دانشجویان وارد مسابقات شد.تیمهای قدرتمند نیجریه ، ترکیه ، کلمبیا ،آمریکا و استرالیا نتوانستند مجوز حضور را کسب کنند و مدیریت تربیت بدنی وزارت علوم و ورزشهای ملی دانشگاهی افتخار بزرگی برای ایران کسب کرد.

 

گفتنی است تیم ملی فوتبال دانشجویان با هدایت فرشاد کرمی در مسابقات دوستانه نیز خوش درخشیده است و در آخرین دیدارها تیمهای ملی آذربایجان و امید ایران را شکست داده است.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...