رفتن به مطلب

لباس‌فروشی‌ها حق احتساب اجاره‌بها روی قیمت پوشاك را ندارند


ارسال های توصیه شده

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان گفت: لباس فروشی ها در فروش لباس تولید داخل و حتی وارداتی تنها تا ۲۰ درصد حق افزایش قیمت را دارند.

 

 

 

 

ابراهیم خطابخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچ لباس فروشی حق ندارد که به علت اجاره بها یا قبوض خود ، پوشاک را با قیمت بالایی به دست مصرف کننده برساند.

 

 

وی با بیان اینکه صنف پوشاک فروشان تنها تا ۲۰ درصد حق افزایش قیمت روی لباس های تولیدی و وارداتی خود را دارند، ادامه داد: این افزایش قیمت تا ۲۲ درصد هم امکانپذیر است چراکه هزینه هم به دلیل انتقال پوشاک به اصفهان باید پرداخته شود.

 

 

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان بیان داشت: بسیاری از فروشندگان پوشاک تنها دلیل خود برای افزایش قیمت را، درخواست تخفیف از سوی خریداران عنوان کرده اند که به طور نمونه تا ۴۰ درصد نرخ ها را افزایش می دهیم که با درخواست تخفیف مشتری هزینه ای که پرداخت می شود به ۲۰ درصد افزایش قیمت برسد که این مسئله از سوی اتحادیه قابل پذیرش نیست.

 

 

وی ادامه داد: این دسته از خریداران تنها می توانند در راستای حمایت از مشتری و تخفیف قائل شدن برای مشتریان خود درصدی از سود خود را که شامل ۲۰ درصد است دریافت نکنند.

 

 

رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان با اشاره به اینکه لباس فروشی ها تنها بین ۱۰ تا ۲۰ درصد حق تخفیف و عنوان حراجی به مناسبت شب عید دارند، گفت: در هفته جاری به دو مورد از فروشندگان پوشاک که بین ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف و حراجی اعلام کرده بودند تذکر دادیم.

 

 

وی بیان داشت: تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای پوشاکی که تنها یک یا دو مورد از آن نوع کالا یا مدل در مغازه مانده است و مدل قدیمی است، منطقی است.

 

[TABLE]

[TR]

[TD]تاريخ : [/TD]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD=class: ItemDate] ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ساعت : [/TD]

[TD]۹:۲۵:۲۶ [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]منبع خبر : [/TD]

[TD]خبرگزاري مهر [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...